چادر مسافرتی خانوادگی اف آی تی

FIT 88239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اف آی تی یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که با داشتن پوشش اضافی، سایه بان از نوع پارچه شمعی و همچنین زیرانداز متصل به بدنه آن را در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد اشیای تیز در امان نگه می دارد. از این چادر می توان برای استفاده در سفر های مختلف بخصوص کوهستانی نیز استفاده نمود.

چادر مسافرتی خانوادگی اف آی تی 6 نفره ، دوپوش ، دارای سایبان و زیرانداز متصل ، سه پنجره با توری و دو درب ورودی ، محصول شرکت چادر مسافرتی F.I.T ، ضد آب با دوخت پرسی ، دو سال گارانتی تعویض قطعات ، مناسب برای استفاده خانوادگی تا 6 نفره ، بسیار با کیفیت و مقاوم در مقابل سرما و رطوبت ، نصب و جمع کردن آسان و سریع در کمتر از 5 دقیقه ،جهت استفاده در مسافرت ، کمپ ، کوهنوردی ، و... ، مشخصات و ابعاد چادر مسافرتی خانوادگی : طول 280 سانتی متر ، عرض : 240 ، و ارتفاع 180 سانتیمتر ، وزن چادر : 7.5 کیلوگرم ، ابعاد بسته بندی : 14*20*65 سانتی متر ، دارای چکش و میخ مخصوص برای کوبیدن داخل زمین در هنگام طوفانی بودن هوا و جلوگیری از بلند شدن چادر از زمین ، این محصول رنگ بندی ندارد. این چادر مسافرتی با پایه های فوق العده مقاوم خود یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط سخت و باد های شدید است که می تواند در شرایط وخیم از شما وحافظت کند. کیفیت و ساخت آن هم مثل سایر محصولات شرکت F.I.T عالیست و قابل اعتماد می باشد. در نظر داشته باشذ که این کالا یکی از شیک ترین محصولات موجود در بازار است که اکنون در تهران اینتکس قابل سفارش می باشد .برای خرید این کالا تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و محصول را برایتان ارسال نمایند.

 نوع عصایی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 دارای سایه بان
 دارای زیرانداز متصل به بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی خانوادگی اف آی تی

چادر مسافرتی خانوادگی محصولی از شرکت اف آی تی یکی از متفاوت ترین چادر های مسافرتی تولید شده با طراحی بدنه دو درب که برای استفاده در انواع مسافرت ها کاربرد فراوانی خواهد داشت. در واقع چادر های مسافرتی یکی از مهمترین وسیله ها و لوازم های سفر بوده که پاسخگوی تمامی نیاز های مصرف کنندگان در سفر های گوناگون خواهد بود. این چادر نیز از روش راه اندازی عصایی برخوردار خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی بوده که از طول بدنه آن از عرض آن بیشتر می باشد. بدنه ای که دارای دو اتاقک بوده که توسط پوششی از یکدیگر جدا شده اند. چادری که دارای دو اتاقک بوده و از سه پنجره بزرگ بر روی بدنه اصلی خود برخوردار می باشد. این کالا دارای یک درب بزرگ بوده که همانند پنجره های خود از پوشش توری برای جلوگیری از نفوذ حشرات موزی تعبیه شده است. یکی از ویژگی های خوب برای طراحی بدنه این کالا در نظر گرفتن یک پوشش اضافی برای قسمت سقف آن می باشد. پوششی که دارای یک سایه بان سرخود بوده و از برخورد مستقیم نور آفتاب به داخل بدنه جلوگیری می کند. روش راه اندازی چادر خانوادگی اف آی تی به صورت عصایی بوده که به وسیله فریم های مجزا صورت می گیرد. روش راه اندازی عصایی نیز به عنوان یکی از ساختار های متفاوت برای چادر های مسافرتی شناخته می شود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر سفری از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که دارای مقاومت لازم برای استفاده در زیر بارش باران خواهد بود. بدنه ای که با ضخامت قابل قبول خود از دوخت های مطمئنی برخوردار بوده و از ورود هر گونه گرد و غبار و هوای اضافی به داخل جلوگیری خواهد کرد. جنس بدنهه این چادر دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که امکان جمع کردن آن را در حجم و اندازه کوچکتر فراهم خواهد کرد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. پوشش اضافی همراه این محصول نیز از جنس خود بدنه اصلی بوده که در زمان بارش شدید باران و یا تابش شدید نور خورشید برای بدنه اصلی استفاده می شود. اما فریم های راه اندازی این کالا از نوع آلومینیوم می باشد. فریم هایی ضد زنگ با انعطاف بالا که از مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف برخوردار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر خانوادگی اف آی تی معادل (طول: 280 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 6 نفر به شکل راحت خواهد بود. این ابعاد برای حالت باز شده این کالا بوده و هنگامی که این کالا را جمع می کنید این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی آن را در هر محل مورد نظری جای دهید. این محصول قادر است به راحتی تا 6 نفر را نیز به صورت دراز کش در خود جای دهد. وزن این محصول 6 کیلوگرم بوده که شامل چادر ، فریم ها و ساک حمل خود خواهد بود.

نحوه راه اندازی چادر

راه اندازی این چادر مسافرتی به صورت عصایی بوده که به وسیله فریم های مجزای همراه خود راه اندازی می شوند. این فریم ها باید به یکدیگر وصل شده و در نتیجه باید در دریچه های تعبیه شده روی بدنه اصلی قرار بگیرند. پس از قرار گرفتن این فریم ها در دریچه های روی بدنه چادر مربوطه راه اندازی خواهد شد. برای جمع کردن آن نیز باید عکس عمل راه اندازی را انجام داده و به گونه بدنه اصلی را تا زد که در ساک حمل خود جای بگیرد.

جمع بندی

چادر مسافرتی خانوادگی اف آی تی یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی اف آی تی این شرکت با طراحی متفاوت نسبت به بسیاری از چادر های سفری بوده که دارای دو اتاقک داخلی می باشد. این محصول برای انواع سفر های مختلف از جمله طبیعت گردی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کالا دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...