چادر مسافرتی 2 نفره اف آی تی

AT1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره اف آی تی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین چادر های تولید شده توسط شرکت FIT می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده و تونسته است تا به یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی عصایی شرکت اف آی تی تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: ۲۴۵ سانتی متر، عرض: ۱۴۵ سانتی متر و ارتفاع: ۱۰۰ سانتی متر می باشد. این ابعاد مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. همچنین این چادر دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی بوده و می توان آن را بدون کمترین اشغال فضایی با خود به هر گونه مسافرتی برد. بدنه این محصول از جنس پلی استر بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و آب دارد. این چادر ضد آب دارای سقفی شیب دار بوده تا شما هنگامی که خواستید در هوای بارانی از آن استفاده کنید، سقف آن دچار آب گرفتگی نشود و با توجه به شیبی که سقف و بدنه آن دارد، آب را به قسمت پایین چادر منتقل کنند. درب این محصول نیز به طور کامل بسته می شود تا در هنگام خواب حشرات موجود در طبیعت نتوانند به داخل چادر نفوذ کنند. این چادر دو نفره علاوه بر ساک حمل، دارای ۸ عدد میخ نگهدارنده می باشد که این میخ ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و استحکام زیادی به چادر می بخشند. از این محصول می توان در کوهنوردی ها، طبیعت گردی ها، مسافرت ها و کمپینگ ها استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. این چادر سفری بهترین گزینه برای استراحت مقطعی در حین مسافرتی برای دو نفر میباشد که نیازی هم به آموزش جهت نصب و راه اندازی چادر ندارد و براحتی باز و بسته خواهد شد...

نوع مسافرتی
 طول 245 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه  پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 ضد آب
ضد اشعه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اف آی تی یکی از برترین و پر طرفدارترین چادرهای مسافرتی می باشد که توسط برند اف آی تی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب و با تحلیل چادر مسافرتی 2 نفره اف آی تی همراه ما باشید .

چادرمسافرتی دو نفره اف آی تی

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی بنابر استانداردهای جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده 2 نفر به طور همزمان فراهم می آورد . رنگبندی استفاده در این چادر مسافرتی زرد و آبی می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به همین خاطر به خوبی می تواند توجه فرد استفاده کننده را به خود جلب نماید . بر روی بدنه خارجی این چادر مسافرتی نام برند اف آب تی حک شده است که بر زیبایی های این برند افزوده است و نشان از اصالت کالا دارد . همچنین در قسمت درب اصلی این چادر مسافرتی یک عدد درپوش نیز تعبیه شده است که در هنگام بارش های سنگین برف و باران و همچنین به وجود آمدن طوفان می توانید درپوش را بسته و محیطی امن را برای خود پدید آورید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد تا در هنگام برخورد با بدن شما ساییدگی ایجاد نشود . همچنین پایه های استفاده شده در چادر مسافرتی اف آی تی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشند و بهترین گزینه برای استفاده در شرایط بد آب و هوایی به حساب می آید .

ابعاد و وزن :

ابعاد چادر مسافرتی 2 نفره اف آی تی به اندازه های ( طول : 245 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و به راحتی می تواند مورد استفاده 2 نفر در حالت خوابیده قرار بگیرد . همچنین وزن چادر مسافرتی یکی از مهمترین گزینه ها می باشد که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید زیرا در بسیاری از موارد چادر مسافرتی نیاز به جا به جایی در مسافت های طولانی دارد ، وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به شمار می آید . 

جمع بندی :

چادر مسافرتی 2 نفره اف آی تی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفر ها و کوهنوردی های آخر هفته شما به همراه شریک زندگیتان باشد زیرا علاوه بر وزن 2 کیلو گرمی و سبکی که دارد از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . جنس بدنه این محصول از پلی استر ضد آب و همچنین جنس پایه های استفاده شده در آن از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار می باشد . چادر مسافرتی 2 نفره اف آی تی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...