چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT

MT1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT یک چادر خاص بوده که مناسب برای کمپینگ ، کوه نوردی و طبیعت گردی می باشد. خاصیت مهم این محصول نسبت به سایر چادر ها قابلیت مقاومت در برابر طوفان است. این محصول به دلیل داشتن ارتفاع کم می تواند در مقابل وزش های باد نسبتا شدید نیز مستحکم باشد به همین دلیل می توان از این محصول به عنوان یک چادر کوه نوردی نیمه حرفه ای نیز نام برد. هم چنین این کالا ضد اب بوده و در مواقعی که باران می بارد به دلیل داشتن درز های اب بندی شده و همین طور پارچه ای از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان از نفوذ اب به داخل چادر تا مقدار زیادی ممانعت می کند. هم چنین این چادر دارای یک عدد جیب داخلی بوده که می توانید وسایل شخصی خود را در ان قرار دهید. علاوه بر ان یک عدد درب برای ورود و خروج بر روی این چادر تعبیه شده که دارای پشه بند نیز هست. این محصول زیبا و مقاوم را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر طوفان
  مناسب کوه نوردی
  دارای پشه بند
  ابعاد بسته بندی: 41 در 14 در 14 سانتی متر
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT

چادر مسافرتی دو نفره F.I.T TENT یکی از چادر های کمپینگ نیمه حرفه ای می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخودار است و توسط برند اف آی تی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی با کیفیت همراه با آگاهی کامل راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با بررسی چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT همراه ما باشید .

طراحی وآرگونومی ساخت :

در این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی شکل ظاهری این محصول نماییم . این چادر مسافرتی دارای ظاهری کشیده می باشد که از طول 250 سانتی متری برخوردار است و به خوبی می تواند برای خوابیدن مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین در بخش جلویی این محصول از یک عدد درب دایره ای مانند همراه با پشه بند استفاده شده است که به خوبی از ورود حیوانات موذی به داخل این چادر مسافرتی جلوگیری می کند . چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را  تجربه نمایید .

چادر کمپینگ اف آی تی

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در لایه بیرونی این محصول از پلی استر همراه با لایه ای پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین یکی دیگر از خصوصیت های مهم این چادر کمپینگ دوخت مستحکم آن می باشد که تا حد بسیار زیادی از نفوذ آب به داخل این محصول جلوگیری به عمل می آورد . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر کمپینگ از فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخودار می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت مقاومت این چادر در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . 

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT به اندازه های ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی کمپینگ برخوردار می باشد . همچنین زن چادرهای کمپینگ یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشند زیرا اغلب این چادر ها نیاز به جا به جایی در مسافت های طولانی است . وزن چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT به همراه ساک حمل زیبایی که دارد به 1.4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل حمل می باشد و می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما به حساب بیاید .

جمع بندی :

این چادر کمپینگ یکی از پر طرفدار ترین و با کیفیت ترین چادرهایی می باشد که توسط برند اف آی تی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس لایه بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین پایه های نگهدارنده این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی در برابر باد و طوفان برخوردار است . چادر مسافرتی 2 نفره F.I.T TENT با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...