توضیحات تخت بادی دو نفره اینتکس 67744

توضیحات تخت بادی دو نفره اینتکس 67744 تخت های بادی را می توان به دسته های مختلفی در گروه های متفاوتی تقسیم کرد . در مورد حمل و نقل نیز در حالت کلی می توان تخت های بادی را به دو قسمت تقسیم کرد . دسته اول برای مسافرت و حمل و نقل مناسب هستند اما دسته دوم به دلیل ابعاد و حجم نسبتا زیادی که دارد مناسب حمل نمی باشد. با این وجود حمل آن ها نیز امکان پذیر است. بنابراین شما می توانید از تخت خواب های بادی دسته اول برای مسافرت ها استفاده کرده و حتی از آن در کمپ های تفریحی و حتی در داخل چادر مسافرتی در طبیعت نیز استفاده کنید . این در حالی است که دسته دوم بیشترین کاربرد را در استفاده خانگی داشته و می توانید به خوبی از آن ها در خانه استفاده کنید . 

ولی به دلیل حجم بسته بندی بالا و یا بزرگ بودن ، همچنین داشتن پمپ های باد سرخود که نیازمند متصل شدن به برق را دارند ، مناسب برای سفر نبوده و ممکن است کارایی لازم را نداشته و از بردن آن به مسافرت پشیمان شوید . در این قسمت قصد داریم تا شما را با یک نوع از تخت خواب بادی که در گروه اول قرار می گیرد ، یعنی مناسب برای مسافرت است ، آشنا کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات تخت بادی دو نفره اینتکس 67744 را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . خلاصه توضیحات مربوط به تخت های بادی چند قسمت کوتاه خلاصه می شود . ابعاد ، کارایی ، جنس ، وزن ، حجم اشغالی زمانی که تخت خالی از باد باشد . حقیقت این است که تخت بادی 67744 در تمامی این زمینه های استاندارد لازمه را داشته و می تواند برای یک مسافرتی خوب همراه شما باشد. البته ذکر این موارد به این معنا نیست که نتوان از این تخت به عنوان تخت های درون منزل و یا موارد مشابه استفاده کرد . یکی از کارایی هایی که این تخت دارد قابلیت استفاده در بیرون و درون منزل است که می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های شما باشد.  بنابراین در هر زمان که نیاز به استفاده از تخت بادی چه در خانه و یا چه در بیرون از خانه را دارید ، می توانید از این تخت بادی سفری استفاده کنید و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد . ابتدا به شرح ظاهر و کاربرد کلی این تخت بادی پرداخته و سپس به کاربرد های جزئی که شاید به ذهن شما خطور نکند خواهیم پرداخت. 

 

در حقیقت این تخت بادی از دو تشک بادی دو نفره تشکیل شده که به یکدیگر متصل می شود . اتصال آنها به یکدیگر نیز توسط چهار گیره محکم پلاستیکی از چهار قسمت میسر می شود که مانع از تکان های نا خواسته می شود . بدیهی است که باد شدن هر کدام از این دو قسمت به صورت مجزا صورت می گیرد . متاسفانه و به دلیل محدودیت های ابعادی در قرار دادن پمپ برقی ، این تخت بادی پمپ برقی سرخود ندارد.  متصل کردن دو تشک بادی به یکدیگر و تشکیل تخت بادی بزرگ و مرتفع کار ساده ای بوده و شما می توانید به دفعات اینکار را انجام دهید و آنطور که دلخواه شماست از تخت بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اشاره شد در این تخت خواب بادی برخلاف بسیاری از تخت خواب های بادی از پمپ باد برقی سرخود استفاده نشده است و از این نظر شاید نتوانید به سرعت تخت بادی را راه اندازی کنید . ولی در نظر داشته باشید که ماهیت تخت بادی دو نفره اینتکس 67744 سفری بوده و قرار گیری پمپ باد برقی در بدنه تخت ، کاری اشتباه بوده و در سفر ها هیچ کارایی را نخواهد داشت ، زیرا این محصول در سفر قابل استفاده بوده و ممکن است در مسافرت های خود و در طبیعت ، پریز برقی وجود نداشته باشد تا بتوانید تخت بادی دو نفره اینتکس را راه اندازی کنید . بدین ترتیب شما برای راه اندازی تخت بادی دونفره اینتکس می توانید از پمپ های باد دیگری نظیر پمپ باد دستی ، پدالی ، فندکی و یا شارژی استفاده کنید که هر یک از آن ها ویژگی های مختلفی دارند . دو مدل پمپ باد پدالی و دستی ، نیازی به انرژی برق نبوده و با حرکت دست می توانید با کمک پمپ باد دستی و با پدال زدن می توانید از پمپ های باد پدالی استفاده کنید تا تخت بادی را راه اندازی کنید . این در حالی است که هر دو پمپ باد در ابعاد مختلف و قدرت های متفاوت تولید شده اند که می توانید بر اساس نیاز خود مدل های بزرگ و یا کوچکی را خریداری کنید .

 

ولی اگر فکر می کنید که راه اندازی با این نوع پمپ ها زمانبر و خسته کننده است می توانید از پمپ های باد شارژی که با شارژ شدن و ذخیره انرژی قابلیت روشن شدن پمپ را فراهم می سازد تا محصول بادی را راه اندازی کنید . این در حالی است که پمپ های باد فندکی با اتصال به ماشین و جافندکی ماشین شروع به کار می کنند ، به همین جهت اگر با ماشین سواری به مسافرت می روید می توانید از این نوع پمپ باد نیز استفاده کنید . نوع دریچه باد تخت خواب بادی دو نفره اینتکس قابلیت راه اندازی را با هر نوع پمپ باد میسر کرده است . شما می توانید تخت بادی سفری اینتکس که ماهیت دو نفره را دارد ، با جدا کردن تشک ها از یکدیگر تبدیل به 2 تشک بادی دو نفره کنید تا اینچنین 4 نفر بتوانند از این تشک بادی نرم و راحت استفاده کرده و برای خوابیدن از آن بهره مند شوند . تشک های بادی و یا تخت خواب های بادی بسیار کیفیت مطلوبی را داشته و طراحی طبی و استاندارد آن ها باعث شده است تا بتوانید خوابی آرام و عالی را داشته باشید ، بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود احساس کنید . ویژگی هایی در طراحی و تولید تخت خواب بادی دو قلو و دو نفره اینتکس با کد 67744 وجود دارد که احساس خوشایندی را به شما در هنگام استراحت کردن و خوابیدن خواهد داد . تمامی سطح این تخت بادی از دو قسمت جیر و چرمی تشکیل شده است. بخش بالایی و قسمتی که با بدن سر و کار دارد جیر بوده و سایر قسمت ها چرمی و براق می باشند . این نوع چینش را می توان بهتین نوع ممکن هم از نظر پایین نگه داشتن قیمت و هم از نظر کارایی دانست. سطح بالایی و یا به طور دقیق تر قسمت های جیر، طرح موازی داشته که باعث عبور جریان هوا می شود .

به علاوه چهار قسمت دایره ای نیز قرار داده شده که به واسطه گیره های اتصال دو تشک به یکدیگر به وجود آمده است. در کناره ها تنها محفظه ورود و خرج هوا قرار داده شده . به دلیل اینکه نمی توان قسمتی از تخت را به عنوان بخش بالایی و یا پایینی آن دانست ، نوع استراحت و چینش تخت به دست خود شما می باشد . برای مثال برای زیبایی بیشتر می توانی قسمتی که دارای خروجی هواست در به دیوار متصل کرد تا زیبایی بیشتری حاصل شود . از طراحی مواجی که در طراحی رویه تخت خواب بادیاعمال شده است ، غافل نشوید . در تصویر نیز کاملا مشخص است که سطح بالایی هر دو تشک به صورت برجسته طراحی شده است و در واقع دارای رویه کامفورت است . دلیل این طراحی این است که تخت بادی طبی تر شده و بتواند حس خوب و راحتی را به فرد استفاده کننده بدهد . شرکت تولید کننده محصولات بادی اینتکس از این طراحی در اغلب محصولات بادی خود که برای نشستن و یا خوابیدن طراحی شده اند استفاده کرده است . می توان به انواع تخت بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، مبل بادی و کف برخی از استخر های بادی کودک اشاره کرد که برای نرم تر شدن و حالت پذیری بیشتر از این طراحی بی نظیر استفاده می شود . نه تنها اینتکس بلکه برند های بزرگ دیگر نظیر بست وی نیز از این نوع طراحی ها استفاده می کنند که نشان از کیفیت بسیار خوب تولیدات این برند ها دارد . ابعاد تخت 67744 عبارت است ازطول 203 درعرض 152 سانتی متری که ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد . هر یک از این تشک ها نیز 23 سانتی متر ارتفاع دارد که در صورت جدا شدن شما دو تشک با این ارتفاع یعنی 23 سانتی متر را خواهد داشت . همچنین با توجه به اینکه طول و عرض تشک ها با تخت یکسان بوده و در واقع تشکیل دهنده تخت همان تشک ها هستند ، سایز آن در صورت جدا شدن تغییر نکرده و شما دو تشک بادی با طول و عرض 203 در 152 سانتی متر خواهید داشت که برای استفاده 4 نفره بسیار مناسب خواهد بود . تحمل وزن آن ها نیز در هر دو حالت تفاوتی نداشته و 273 کیلوگرم می باشد .

 

این تحمل وزن خوب از دیگر نشانه ها برای پی بردن به کیفیت بالای تخت خواب بادی است . با در نظر داشتن وزن هر فرد بزرگسال به طور میانگین در حدود 60 تا 80 کیلوگرم باز هم می توان گفت که تخت بادی می تواند بیشتر از وزن دو فرد بالغ و بزرگسال را تحمل کند . اگر به صفحه محصول بروید تصاویری را مشاهده خواهید کرد که لایه های درونی تخت بادی را نیز نمایش داده است ، در تصویر شما لایه هایی را به صورت عمودی و قرار گرفته به صورت موازی در راستای یکدیگر را مشاهده خواهید کرد که این طراحی بی نظیر باعث شده است تا تخت بادی بتواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند و چه بسا خاصیت فنری بودن را نیز به تخت بادی ببخشد . ثابت تخت بادی و عدم لرزش تخت در هنگام استفاده نیز به همین موضوع بستگی دارد که به خوبی شرکت اینتکس از آن استفاده کرده است . ابعاد بسته بندی برای حمل و نقل نیز عبارت است از 60 در 50 سانتی متر . با این وجود شما با داشتن یک فضای نیم متر مربعی به سادگی می توانید تخت بادی را حمل کرده و در مسافرت ها از آن استفاده کنید . هر چند که ساک حملی نیز برای تخت بادی از سوی شرکت اینتکس در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به سادگی تخت را برداشته و با خود به مسافرت برده و محصول را حمل کنید . ساک مخصوص حمل تخت بادی دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم است که می تواند از صدمه رسیدن به بدنه تخت بادی به خوبی جلوگیری نماید . لازم به ذکر است که این تخت تنها محصولی است که می تواند به صورت چهار نفره مورد استفاده قرار گیرد. این تخت تماما از جنس پی وی سی می باشد . که از ویژگی های بسیار خوب آن می توان به ضد آب بودن ، عدم حساسیت پوستی برای فرد استفاده کننده اشاره کرد . شاید به این موضوع فکر کنید که آیا نور خورشید نیز می تواند به تخت بادی آسیب وارد کند یا خیر ؟ این محصول به دلیل جنس مناسبی که دارد قابل استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی دارد ولی بهتر است که همواره از آن در برابر نورآفتاب استفاده نشود .

اما استفاده های موقتی و چند ساعته آسیبی را به آن وارد نمی کند اما در صورت رها کردن تخت برای مدت طولانی و طی روزها بدون استفاده قرار گرفتنش در برابر نور آفتاب می تواند طول عمر تخت را کاهش دهد .   در ادامه به شرح کاربرد های این تخت می پردازیم. اولین کاربرد به عنوان یک تخت ثابت در منزل شماست. به علاوه در زمان های خاص می توانید با جدا کرده دو تشک ، از آن برای مهمانان و یا خانواده پرجمعیت خود نیز بهره ببرید. جدا کردن و اتصال آنها به یکدیگر کمتر از یک دقیقه به زمان نیاز دارد. کاربرد دوم مربوط به مسافرت می شود. در حین مسافرت می توانی از آن برای استراحت های طی مسافرت های طولانی مدت استفاده کنید. به دلیل اینکه این تخت به دو تشک تبدیل می شود تعداد بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد. در این حالت فضای کمتری نیز اشغال می شود. به علاوه در صورتی که چادر مسافرتی همراه خود دارید برای نرم تر شدن سطح آن می توانید از این تشک ها به صورت جداگانه نیز استفاده کنید. تنها به این نکته توجه کنید که محلی که تشک را بر روی ۀن قرار می دهید عاری از اشیای تیز و برنده باشد تا به این تخت آسیبی وارد نشود. کاربرد بعدی به عنوان تشک روی آب است . این تخت بادی به صورت جداگانه یا متصل می تواند برای استفاده بر روی آب مناسب باشد . تنها به این نکته توجه کافی داشته باشید که بخش مخملی با آب ارتباط نداشته باشد. این ویژگی با توجه به ضد آب بودن محصول ممکن بوده و بهتر است که پس از هر بار استفاده بر روی آب به خوبی محصول را خشک کنید .