تخت بادی سفری اینتکس

intex 67744

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی سفری اینتکس

تخت بادی دو نفره دوقلو قفل دار در واقع مدل دو نفره این نوع از تخت خواب های مسافرتی و قابل حمل بوده که علاوه بر سفر های طولانی در هر مکان دیگری قابل استفاده می باشد. این تخت که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل بوده از ساختاری موازی بر روی خود بهره می برد. از ویژگی های بسیار مهم این محصول داشتن قابلیت تبدیل به دو تشک بادی دو نفره داشته و به وسیله قفل های پلاستیکی به یکدیگر متصل می شوند. این کالا از ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) با تحمل وزن 273 کیلوگرم برخوردار است.

تخت بادی سفری دو نفره این تخت بادی از معدود محصولات و شاید تنها محصولی است که می توان از آن به صورت چهار نفره استفاده نمود. به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین گزینه ها برای همراهی خانواده های پر جمعیت در مسافرت دانست. تخت بادی سفری : محصول شرکت اینتکس ، با قابلت تبدیل به 2 تشک بادی دو نفره (مناسب برای چهار نفر) که از چهار سمت بهم متصل میشوند, دارای دو محفظه مجزا برای باد کردن است, همچنین دارای پمپ دستی, کیف حمل و برچسب تعمیرات نیز میباشد. ، تحمل وزن هر تشک در هنگام جدا شدن نیز 273 کیلو گرم میباشد. نوع خانگی و مسافرتی تحمل وزن 273 کیلو گرم طول 203 سانتی متر عرض 152 سانتی متر ارتفاع 46 سانتی متر جنس رویه PVC با رویه مخملی جنس بخش کناری PVC مخملی جنس کف PVC دولایه پمپ ندارد نوع پمپ ندارد ساک حمل ندارد سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم ارتفاع بلند با ساختار دو قلو دارای سطح موازی قابلیت استفاده در مسافرت های طولانی اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی سفری اینتکس

همانطور که در بسیاری از مطلب منتشر شده در تهران اینتکس به آن اشاره کردیم، تخت های بادی اغلب در ظاهری مشابه و با تفاوت های اندک روانه بازار شده اند که در برخی محصولات با استثنا هایی مواجه می شویم که مورد توجه بسیاری از مشتریان به دلیل کاربردی بودن آنها قرار میگیرد. برخی از محصولات پشتی جداگانه و فوق العاده ای دارند، برخی طرای ظاهری مشابه به تخت های چوبی دارند برخی نیز قابلیت تبدیل شدن به دو تکه را دارند که تخت بادی 67744 نیز در همین دسته قرارمیگیرد و از آن می توان به عنوان محصولی 4 نفره نیز یاد کرد. در ادامه قصد داریم تا این تخت بادی از شرکت اینتکس را از تمامی جنبه ها مورد بررسی قرار دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید. 

طراحی

بخش ظاهر هر محصولی در دنیای پر زرق و برق امروزی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در حقیقت نیز به سلیقه افراد بستگی دارد، این موضوع جدای سلیقه به محل استفاده شما نیز بستگی دارد، این موضوع کاملا مشخص است که اقلام استفاده شده شما برای استراحت میهمانتان با اقلامی ک در مسافرت استفاده می کنید از نظر ظاهری دارای اهمیت متفاوتی هستند، از این رو این مسئله کاملا مهم است که این تخت را برای استفاده در مسافرت می خواهید یا برای استفاده درون منزلتان. تخت بادی 67744 گوشه هایی کمی گرد داشته و رویه ان نیز خط هایی موازی داشته که در بخش طرح روی بدنه در مورد ان توضیحات بیشتری را خواهیم داد، قسمت کناری نیز کاملا صاف و یکدست بوده، اما به بزرگ رین عیب در طراحی این تخت زمانی پیمی برید که دو تکه ان از همه جدا شده باشند در این حالت ارتفاع آن کم شده و تبیل به یک محصول چهار نفره می شود، در این حال خواهید دید چهار گیره که برای اتصال دو قسمت تخت به یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرد، به شکل یکدست بدنه کمی لطمه زده، که شاید راه مناسب تری برای اتصال دو قسمت تخت به یکدیگر نیز وجود داشته باشد که برای مثال در برخی تخت های حال حاضر بازار از زیپ استفاده شده که در کناره ها بوده و با یکرنگی بدنه مشاهده نمی شود. به هر حال شاید اینتکس در این روش استحکام بیشتری دیده و ترجیه داده ظاهر را فدای کیفیت بالا تر محصول کند. نحوه اتصال قسمت پایینی به بالایی را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. 

ابعاد و وزن

بزرگ ترین مشخصه یک تخت بادی که مورد توجه قرار میگیرد، وزن ایده آل آن و ابعاد بسته بندی ان است که کاملا برای مسافرت مناسب است، تخت بادی 67744 نیز از این ثائده مستثنی نیست و تمامی مشخصه های یک تخت بادی خوب را به همراه دارد. طول آن 203 ساتی متر و عرض ان نیز 152 سانتی متر می باشد. با تتوجه به اینکه اغلب مردم قدی کمتر از 195 یا 190 سانتی متر دارند، این تخت با مشخصه های بدنی انها همخوانی داشته و و هنگام استفاده نیز کاملا راحت و مناسب است، با توجه به اینکه مقداری از طول ان به بالشت اختصاص داده می شود، افرادی که قدی کمتر از 195 سانتی تر داشته باشند می توانند به سادگی از این محصول استفاده کنند، البته وزن اشخاص نیز اهمیت داشته و دو نفر با مجموع وزن 273 کیلو گرم می توانند از آن استفاده نمایند، ,وزن کی این محصول نیز 8 کیلو گرم بوده و با ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد، می توان به سادگی ان را حمل کرد و در صندوق عقب اتومبیل قرار داد، البته اگر قید جعبه این تخت خواب بادی را بزنید می توانید آن را به سادگی در کوله پشتی نیز قرار دهید. حمل جداگانه دو تکه تخت نیز ساده تر بوده و از مشکلات کمتری برخوردار است. لازم به ذکر است که ارتفاعع کلی تخت برابر با 46 سانتی متر و ارتفاع هر یک از تشک های آن 23 سانتی متر می باشد، یکی از نکات مثبت در مورد این تخت بادی این است که با جدا کردن دو تکه ان هر کدام از انها می توانند تا وزن 273 کیلو گرم را تحمل کنند.

جنس و کیفیت بدنه

حساس ترین نقطه در یک تخت بادی بدنه آن بوده که در معرض سوراخ شدن است، البته با پیشرفت روز افزون تخت های بادی این مشکلات با روش هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد برطرف شده اما باز هم ضعیف هایی وود دارد که البته کمتر موجب اذیت می شود. اولین روش استفاده از برچسب تعمیرات است، با استفاده از این ابزار محلی که دجار صدمه شده باشد به سادگی تعمیر شه و امکان سوراخ شدن مجدد ان نیز از بین می رود. دوم روش آموزش های پیش از خرید است که در ادامه به ذکر موارد مرتبط با ان خواهیم پرداخت، اول از همه اینکه از حمل بیش از حد تخت خودداری کنید، مورد دوم مراقب برخورد اشیاء تیز و یا داغ مثل سوزن، و اتو باشید که هر کدام می توانند تخت شما را به یک وسیله بدون استفاده بدل کنند. سومین مورد نیز مراقبت در هنگام نصب و جمع کردن تخت می باشد که باید بدون عجله صورت پذیرد. اما کیفیت خود تخت در مقایسه با سایر تخت های بادی چگونه ارزیابی می شود؟ بنده اصلی تخت از سه لایه درونی، اصلی و بیرونی ساخته شده. لایه درونی نیز کمی نازکتر از لایه اصلی و با جنس مشابه بوده و لایه بیرونی از مخمل تشکیل شده که در کنار طرح روی بدنه از خاصیت ضد تعریقی برخوردار است. قسمت های کناری و کف این تخت نیز از لایه چند لایه مقاوم PVC بوده که می تواند، در برابر ضربات به نسبت شدیدی مقاومت کند، لایه های کناری و زیرین به دلیل برخورد با زمین از ضخامت و مقاومت بیشتری برخوردار اند. در حالت کلی و با تست های به عمل امده در تهران اینتکس عملکرد این تخت بسیار خوب ارزیابی شده و می تواند تمامی نیازات شما را برطرف کند. لایه های درونی این تخت بادی نیز به صورت موازی بوده و مشابه تصویر زیر است، به علاوه با این ساختار طول عمر بالایی نیز برای آن به وجود آمده است. 

کاربرد ها

هر محصولی در هر دسته بندی که باشد، باید کاربرد های مشخصی داشته باشد که بتواند نیاز های مردم را بر طرف سازد، در صورتی که چنین نباشد در عمل شاهد کالایی بدون استفاده خواهیم بود که بدون استقبال از آن به خاطرات تلخ کمپانی سازنده آن بدل خواهد شد، در این بخش قصد داریم تا توضیحات و دلایل قانع کننده ای برای خرید این تخت بادی را برای شما منتشر کنیم تا از کاربرد های ان در زندگی روزمره مطلع شوید، اولین کاربرد به عنوان یک تخت یا دو تشک برای استفاده دائمی خودتان است، در این حال شما فضای کمتری برای نگهداری تشکتان نیاز خواهید داشت و راحتی بسیار خوبی نیز به ارمغان خواهد آمد، استفاده بعدی به عنوان تشک و تخت میهمان است، تصور کنید که رختخواب های خودتان برای استفاده میهمانان کافی نیست در این حالت استفاده از تخت بادی بهترین روش ممکن بوده و راهی نجات بخش است. کاربرد بعدی تخت بادی 67744 استفاده از آن در مسافرت است، استفاده از تخت بادی در مسافرت بهترین راه برای استراحت است که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و راحتی بسیاری را به همراه دارد. البته استفاده از تخت در حالات دیگری همچون در منزل دوم و ... نیز جزء کاربرد های ان به حساب می آید که در سایر بررسی تخت های بادی می توانید انها را مشخص کنید. 

روش نصب

  1. برای نصب این تخت بادی لازم است مراحل زیر را به ترتیب و صبوری انجام دهید:
  2. محل نصب تخت را مشخص کرده و کاملا تمیز کنید
  3. دو تکه تخت را با احتیاط و با مراقبت از عدم برخورد اشیاء تیز در هنگام باز کردن بسته بندی از آن خارج کنید.
  4. تکه پایینی را بر روی زمین پهن کنید و با استفاده از پمپ بادی که در اختیار دارید، آن را باد کنید، سپس تکه بالایی را باد کرده و با استفاده گیره های میانی به هم متصل کنید.

با همین 4 مرحله می توانید تخت خودتان را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی و به سادگی نیز استفاده کنید. در صورتی که هر گونه سوالی در مورد این محصول یا سایر محصولاتی که در فروشگاه اینتکس وجود دارد داشته باشید می توانید با شماره تلفن های صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. 

نوعسفری و مسافرتی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...