آبپاش بادی طرح دایناسور

کد محصول bestway 52294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبپاش بادی طرح دایناسور یک محصول زیباست که برای سنین بالای 3 سال تولید شده است. این محصول به گونه ای شکل گرفته که شما می توانید با اتصال ان به یک شیر اب کاری کنید که از بخش بالایی ان اب در جهات مختلف پخش شود که با توجه به قدرت و حجم اب می توان میزان فشار این محصول را تغییر داد. در خصوص طراحی این محصول هم باید عنوان کنیم که این آبپاش طرحی شبیه به یک دایناسور را داراست که رنگی یکدست سبز دارد و به زیبایی هر چه تمام تر شکل گرفته است که در بازار هیچ گونه رقیبی چه از نظر ظاهر و چه از نظر ابعاد و کیفیت ندارد. هم چنین این محصول به صورت کاملا بادی طراحی شده و راه اندازی ان نیز در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. این محصول را می توانید به صورت ثابت بر روی زمین قرار داده و کودکان را مشغول بازی و تفریح با ان کنید. البته از این کالا می توان در کنار استخر های بادی هم استفاده کرد. نکته دیگر در خصوص این محصول دارا بودن برچسب تعمیرات در کنار ان می باشد که به سادگی حتی در زمان اسیب دیدن و سوراخ شدن این محصول نیز می توانید ان را ترمیم نمایید.

نوع تفریحی
 طول 99 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای طراحی جذاب
 قابلیت تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

آبپاش بادی طرح دایناسور در واقع یک محصول بادی به شکل عروسکی است که با طراحی شبیه به دایناسور طراحی شده است که می تواند توسط کودکان برای تفریحات آبی خود از آن استفاده کند و اینچنین فضای دلچسب تر و خوبی را برای خود رقم بزند . این محصول که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی موجود است در واقع برای سنین کودکان طراحی شده و می تواند به عنوان یک شناور نیز بر روی آب باقی بماند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی که در رابطه با آبپاش بادی طرح دایناسور خواهیم کرد ، بیشتر با آن آشنا شده و می توانید با اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید .

روش تولید آبپاش بادی طرح دایناسور

آبپاش بادی طرح دایناسور توسط شرکت بست وی تولید شده است که یک شرکت بسیار بزرگ و فعال در زمینه ساخت و تولید محصولات بادی می باشد . همانطور که مشخص است ، این محصول به صورت بادی طراحی شده و بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده است ، از این رو وزن آن چندان زیاد نیست . بدنه این محصول انعطاف پذیری خوبی داشته و در صورت بازی کودکان ، و برخورد داشتن کودک با این محصول ، آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد . استفاده از لایه های رنگی و طراحی چاپی در بدنه محصول ، جلوه واقعی تری را به دایناسور عروسکی داده است . 

طراحی پاها به اضافه دم پشتی دایناسور به آن اجازه می دهد تا به صورت ایستاده بر روی زمین قرار بگیرد .  در دهانه آبپاش بادی طرح دایناسور یک آبپاش تعبیه شده است که می توانید محصول را با اتصال به شلنگ باغ یا حیاط ، فوران آب را ایجاد کنید تا در کنار بازی ها و تفریحات آبی کودکان ، این محصول نیز فضا را جذاب و دلچسب تر کند . 

جنس آبپاش بادی طرح دایناسور

شرکت بست وی برای تولید لایه هایی که برای ساخت بدنه آبپاش بادی طرح دایناسور استفاده شده ، از لایه هایی به نام pvc بهره برده است که یکی از بهترین و مناسب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی نظیر آبپاش بادی طرح دایناسور می باشد ، چرا که انعطاف پذیری خوب پی وی سی به همراه ضد آب بودن آن و البته طول عمر بالا موجب شده است که تنها برند بست وی بلکه برند های دیگری همچون اینتکس و ... نیز برای تولید محصولات بادی خود در تمامی مدل ها از پی وی سی استفاده کند .

نام دیگر پی وی سی ، وینیل است که یکی از دلایلی که می تواند بر روی کیفیت آن تاثیر بگذارد ، ضخامتی است که برای تولید محصول از آن استفاده می شود ، بنابراین اگر بدنه محصول بادی ضخیم باشد به مراتب دوام آن نیز بیشتر است . نکته بعدی در رابطه با جنس این محصولات ، این است که در برابر حرارت و دماهای مختلف آب و یا هوا مقاوم است ، اما حرارت های بسیار بالا و برخورد با اجسام داغ و یا شعله آتش می تواند به آن آسیب وارد کند . همچنین برخورد با شوینده های اسیدی نیز برای آن خوب نیست .

نحوه راه اندازی آبپاش بادی طرح دایناسور

در بخش بدنه آبپاش بادی طرح دایناسور یک دریچه باد قرار دارد که می توانید از آن طریق محصول را راه اندازی کنید ، شما می توانید با باد دهان آن را راه اندازی کنید و همچنین می توانید یک روش ساده تر یعنی استفاده از پمپ باد ، آبپاش بادی طرح دایناسور را راه اندازی و از آن استفاده نمایید . پمپ های باد مدل های مختلفی دارند ، ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پمپ باد دستی استفاده کنید که قدرت مناسبی داشته و نیازی به برق ندارد . 

میزان باد آبپاش بادی طرح دایناسور را بسیار زیاد در نظر نگیرید به طوریکه بدنه تحت فشار باشد ، فشار زیاد می تواند منجر به حساسیت بیشتر بدنه و آسیب پذیری آن گردد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که باد کم نیز تعادل خوبی را به آبپاش بادی طرح دایناسور نخواهد بخشید . بهتر است که محصول را در یک محل مناسب نیز قرار دهید تا آسیبی به بدنه وارد نشود . برای راه اندازی آبپاش محصول نیز تنها کافیست تا شلنگ آب را به بدنه و به دریچه آب متصل کنید . با توجه به سوراخ ریزی که آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...