اینتکس بهتر است یا بست وی

اینتکس بهتر است یا بست وی ؟ برند اینتکس برای کدام کشور است ؟ برند بست وی برای کدام کشور است ؟ محصولات بادی که برند کیفیت بالا تری دارد ؟ اگر طرفدار محصولات بادی هستید و به برند های این محصولات توجه کرده باشید ، محال است که با برند های محبوب و از جمله قدرت های تولید محصولات بادی آشنا نباشید . اینتکس و بست وی دو کمپانی محبوب در آمریکا و چین می باشند که به تولید محصولات بادی با کیفیت می پردازند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این دو برند جهانی و محصولاتی پر فروش هر برند نماییم و شما را در خرید محصولات بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

اینتکس ( INTEX )

برند اینتکس در سال 2000 و در کشور آمریکا اقدام به تولید محصولات با کیفیت بادی کرد و در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با توجه به کیفیت ساخت بالا و طراحی های ایده آلی که به صورت ظاهری برای محصولات خود انجام میداد به خوبی توانست جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این برند آمریکایی در ابتدای فعالیت خود دست به تولید انواع تشک بادی , استخر بادی , عروسک های بادی , مبل بادی کودک , انواع پمپ باد اینتکس , چادر بازی کودکان زد که با گذشت زمان و با کسب کردن تجربه در تولید و نسبت به نیاز مشتریان دیگر ، تولیدات خود را که شامل قلعه بادی کودک , تشک بادی جامپینگ , استخر پیش ساخته , چادر بازی کودک , قایق بادی , کاناپه بادی , وان بادی , انواع جکوزی پیش ساخته , پمپ باد برقی , تخت بادی , پمپ تصفیه آب استخر را روانه بازارهای جهانی کرد . اما قابل توجه است که از سال های گذشته برند اینتکس با بستن قراردادی بلند بالا اقدام به تولید محصولات خود در کشور چین تحت لیسانس آمریکا کرده است که این امر در صنعت تولید محصولاتی مانند برند اپل نیز مشاهده می شود و دلیل بر پایین آمدن کیفیت محصولات بادی نیست . زیرا کشور چین با توجه به نیروی کاری که دارد هزینه های تولید محصولات بادی را به شدت می تواند کاهش دهد . اما امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حضوری اقدام به فروش محصولات بادی می کنند که در کشور ایران نیز نمایندگی اینتکس که وارد کننده رسمی محصولات اینتکس و بست وی در ایران می باشد به آدرس اینترنتی www.tehran-intex.com وجود دارد و جهت مشاهده تمامی محصولات می توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید .

حال در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی چند دسته بندی پر فروش برند اینتکس نماییم ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر پیش ساخته اینتکس

امروزه استخر های پس ساخته یکی از محصولات پر طرفدار و محبوب برای خانه های ویلایی و یا حیاط دار می باشد که برند اینتکس نیز در این زمینه حرف های بسیاری برای گفتن دارد . این برند در ابتدای ورود به بازارهای جهانی اقدام به تولید محصولات بادی کرد اما در ادامه راه خود دسته بندی استخر های پیش ساخته را نیز به محصولات خود وارد کرد و با توجه به فعالیت های گسترده ای که در بازارهای جهانی داشت به خوبی توانست استخر های تولید شده خود را به فروش برساند . جنس بدنه این استخر ها اغلب به صورت برزنت چند لایه می باشد که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این دیواره برزنتی توسط پایه های آلومینیومی نگهداری می شود که ساختاری زیبا و ایده آل را برای شنا و آب تنی فراهم می آورد . ابعاد استخر های پیش ساخته تولیدی توسط این برند به صورت متنوع می باشد و از جمله ابعاد پر فروش آن می توان به ابعاد تقریبی سایز 3*5 ، سایز 3*7 و سایز 5*10 اشاره کرد که با مراجعه به نمایندگی اینتکس می تواند سایز های بسیاری را مشاهده نمایید . استخر های پیش ساخته با توجه به خواست مصرف کننده در دو حالت درون زمین و بیرون زمین می تواند قرار بگیرد . اگر خواستار استفاده از استخر های پیش ساخته درون زمین می باشید باید سطح مورد نظر را به خوب کنده کاری نمایید و محیط مسطح و کاملا هموار و یک دست را پدیدار نمایید تا استخر درون شیب قرار نگیرد .

تخت خواب بادی اینتکس :

تخت خواب های بادی نیز از سری محصولات بادی پر طرفدار می باشد که از همان ابتدای ورود برند اینتکس به بازارهای جهانی پاشنه آشیل فروش این کمپانی بوده است . تخت خواب های بادی در ظرفیت های یک و دو نفره روانه بازارهای جهانی می شود که در ساختار آن ها بسته به نیاز مشتری از تکنولوژی های علمی استفاده می شود . به عنوان مثال برند اینتکس در سال جاری تخت خواب های بادی الیافی را روانه بازار کرده است که ساختاری طبی دارد و مناسب برای استفاده بیماران عضلانی است . در بخش داخلی این تخت خواب های بادی از الیاف طبی استفاده شده است و دارای رویه ای مواج می باشد که به گردش هوا میان بدن انسان و سطح تخت خواب کمک کرده و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . وزن تخت خواب های بادی از 5 کیلو گرم تا 15 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن این محصولات دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد ؛ از همین رو این نوع تخت خواب ها می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های باشد به دلیل اینکه علاوه بر سبک بودن ، در حالت جمع شده ريال حجم بسیاری کمی را اشغال می کنند . تخت خواب های بادی با توجه به ظرفیتی که دارند دارای قابلیت تحمل وزن متفاوتی می باشند . تخت خواب های بادی یک نفر تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم دارند و این قابلیت تحمل وزن در تخت خواب های بادی دو نفره به 250 تا 280 کیلو گرم می رسد .

تشک بادی اینتکس :

تشک های بادی به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند باید ساختاری کاملا مهندسی شده داشته باشند تا به هنگام استفاده در موقع خواب شرایط ایده آلی را برای شما فراهم بیاورند تا خواب راحت را تجربه نمایید . این امر باعث می شود که در هنگام خرید تشک بادی به برند تولید کننده آن توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا این تجربه کمپانی می باشد که با علم بالای تولید خود می تواند راحتی ایده آل را برای شما فراهم آورد . تشک های بادی اغلب دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر می باشند که همان مخمل است و علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . برند اینتکس را به جرات می توان برترین برند تولید کننده تشک های بادی دانست زیرا تکیه این برند بر پشوانه علمی و تجربه بالا می باشد .

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس :

کاناپه های بادی نیز به طبع دارای فروش فوق العاده ای می باشند و برای پذیرایی و یا در اتاق های کاری مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات در ظرفیت های یک و دو نفره روانه بازارهای جهانی می شوند . کاناپه های بادی بنابر ماهیت های استفاده ای که دارند دارای ساختار های متفاوتی می باشند و برند های تولید کننده این محصولات سالانه با توجه به نیازهای مشتریان سعی می کنند تا بر روی ظاهر این محصولات مانور بیشتری بدهند . کاناپه های بادی تخت خواب شو اینتکس اغلب در حالت اولیه خود ، ظاهری همانند مبل های بادی دارند و برای نشستن مناسب هستند اما تکیه گاه این محصولات به صورت کامل قابلیت تخت شدن دارد . در مدل های دیگر کاناپه های بادی ، علاوه بر تکیه گاه آن ها بخش زیرین پا نیز متحرک می باشد و در واقع می توان گفت با یک تیز چند نشان می زنید و علاوه بر کاناپه بادی ، صاحب یک تخت خواب بادی نیز می باشید . کاناپه های بادی در بخش رویه خود اغلب دارای جنس پارچه پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشند و در بخش کف و کناره های خود از پی وی سی طرح چرم استفاده می کنند که مقاومت بالایی در برابر فشارو ضربه دارد . لازم به ذکر است که با توجه به اینکه در ساخت محصولات بادی تا حد امکان از جنس هایی با کیفیت بالا استفاده می شود اما باید توجه داشته باشید که از برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده به این محصولات خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام آسیب پذیر می باشند .

بست وی ( BESTWAY ) :

برند بست وی نیز چند سال پس از اینتکس پای به بازارهای جهانی گذاشته است . این برند در کشور چین تاسیس شده است و در تولید محصولات بادی اعم از تشک بادی , استخر بادی , مبل بادی ، قلعه بادی کودک , تشک بادی جامپینگ , استخر پیش ساخته , چادر بازی کودک , قایق بادی , کاناپه بادی , وان بادی , انواع جکوزی پیش ساخته  , تخت بادی , پمپ تصفیه آب استخر حرف های بسیاری برای گفتن دارد . این برند محبوب چینی با توجه به کیفیت و طراحی های زیبایی که برای محصولات خود در نظر گرفته است به خوبی توانسته است خود را در میان هواداران محصولات بادی محبوب کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است و از همین رو به رقیبی قدر برای برند آمریکایی اینتکس تبدیل شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تشریح محصولات پر فروش برند بست وی نماییم . برند بست وی علاوه بر تولید محصولاتی در دسته بندی های استخر پیش ساخته ، تخت خواب بادی ، تشک بادی و کاناپه های بادی به خوبی در دسته بندی های جکوزی بادی پیش ساخته ، قایق بادی تفریحی و حرفه ای ، لوازم شنا و تفریحات آبی ، چادر بادی کودک و استخر های پیش ساخته عمل کرده است می تواند کفت تقریبا در برخی محصولات گوی رقابت را از برند اینتکس ربوده است .

جکوزی بادی پیش ساخته :

جکوزی های پیش ساخته از سری محصولات لوکس و کاربردی می باشد که هواداران محدود خود را دارد . برند بست وی چند سال پس از تولید محصولات بادی دیگر دست به تولید جکوزی های پیش ساخته زد و با تکیه بر دانش فنی که در این زمینه داشت به خوبی توانست محصولی ارزشمند و کاربردی را روانه بازارهای جهانی نماید . جکوزی های پیش ساخته اغلب دارای ساختاری دایره ای مانند می باشند که جنس بدنه آن ها به صورت ترکیبی از برزنت و پی وی سی می باشد تا در برابر دمای بالای آب به خوبی بتوانند مقاومت نمایند . جکوزی های پیش ساخته دارای وزنی بالغ بر 40 تا 100 کیلو گرم می باشند که این وزن آن بستگی به مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن و دارا بودن پمپ دارد . جکوزی های پیش ساخته بست وی دارای گرم کننده هایی می باشند که دمای آب را تا دمای تقریبی 40 الی 50 درجه بالا می برند و بدنه این محصولات تا همین حدود مقاومت در برابر گرم بودن آب را دارد و شما نیز باید به دمای استاندارد ذکر شده بر روی پکیج جکوزی توجه داشته باشید تا از آسیب رسیدن به بدنه این محصول جلوگیری به عمل آورید . لازم به ذکر است که جکوزی های برند بست وی در پکیج خود دارای زیر انداز ، درپوش و دی وی دی های آموزشی می باشند که طریقه کار و مرف این محصول را به طور کلی آموزش داده اند .

قایق بادی تفریحی و حرفه ای : 

اما یکی دیگر از دسته بندی های محبوب و پر طرفدار محصولات بادی ، قایق های بادی می باشد که به جرات می توان گفت برند بست وی در این زمینه پیشتاز است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران قایق های بادی باز کند . قایق های بادی در دو نوع کاملا بادی و بادی همراه با بخش های فایبرگلاسی تولید شده اند . قایق های بادی در ظرفیت های 1 ، 2 تا 5 نفره به صورت گسترده تولید و روانه بازارهی جهانی می شوند که با توجه به نیاز های خود می توانید از این محصولات استفاده نمایید . جنس رویه قایق های بادی متفاوت می باشد . قایق های بادی با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند در آب های آرام و یا آب های خروشان مورد استفاده قرار می گیرند . جنس رویه اغلب قایق های بادی آب های آرام از نوع پی وی سی طرح چرم و دولایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . اما جنس بدنه قایق های بادی آب های خروشان به صورت ترکیبی و از پی وی سی و برزنت می باشد که در بخش کف آن از برزنت دو لایه استفاده شده است و طراحی این قایق ها دارای ساختاری آرگونومیک می باشد که به خوبی تعادل را بر روی آب حفظ کرده و تقریبا می توان تضمین داد که 80% قابل منحرف شدن در آب را ندارد و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید . لازم به ذکر است که به هنگام خرید قایق های بادی به ظرفیت آن ها به خوبی دقت نمایید و از استفاده بالاتر از حد مجاز خودداری نمایید زیرا قایق های بادی همانند قایق های سنتی و فلزی نمی باشد و قابلیت تحمل وزنی استاندارد دارد که توسط کمپانی اعلام می شود .

لوازم شنا و تفریحات آبی :

لوازم شنا و تفریحات آبی از سری محصولاتی می باشد که برند اینتکس به آن ها توجه ویژه ای ندارد و در این زمینه برند بست وی می تواند یکی از برترین برند ها باشد . در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی می توان اقلامی مانند عینک شنا ، جلیقه شنا ، بازوبند شنا و شناور های بادی روی آب را مشاهده کرد که از اهمیت بالایی برخوردار هستند . این محصولات اغلب دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشند که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار هستند و ساختاری بسیار علمی باید داشته باشند زیرا نقشی حیاتی در زمینه تفریحات آبی دارند . در این دسته بندی و با توجه به تجاربی که در نمایندگی فروش محصولات بادی داریم می توانیم اعلام کنیم که برند بست وی پیشتاز این عرصه می باشد .

چادر بازی کودک :

چادرهای بازی کودک از جمله محصولات بازی و سرگرمی می باشد که در دسته بندی محصولات بادی قرار ندارد اما برند بست وی این محصولات را به دسته بندی های خود افزوده است و بنابر پیش بینی ها با توجه به برندینگی که داشته است به خوبی توانسته ، به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . چادر های بازی از جمله نوستالژی های کودکانه اغلب ایرانیان می باشد که امروزه رنگ و بویی مدرن را به خود گرفته است و با توجه به طرح های زیبا و کارتونی که برای آن ها تعبیه می شود توانسته است به خوبی جای خود را در میان کودکان باز کند . برند بست وی با توجه به سابقه و پشتوانه ای که دارد به خوبی در این زمینه پیشرفت داشته است و امروزه در این زمینه از برند های محبوب و درجه یک است که اکثر فروش های چادرهای بازی را به خود اختصاص داده است .

استخر های پیش ساخته :

همان طور که مشاهده کردید استخر های پیش ساخته هم در رابطه با مطلب برند اینتکس موجود بوده است و هم در زمینه محصولات بست وی از پر فروش ترین ها می باشد . استخر های پیش ساخته سال هاست که توسط این دو برند تولید می شوند و از رقابت بسیاری بالایی در طراحی ، راحتی و نوآوری برخوردار هستند . جنس بدنه استخر های پیش ساخته از برزنت مستحکم می باشد که توسط پایه های آلومینیومی نگهداری می شوند و دارای ابعادی استاندارد هستند که تمامی کمپانی ها از این ابعاد در ساخت استخر استفاده می کنند . لازم به ذکر است که استخر های پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب ، آبشار هایی برای تصفیه مطلوب تر آب و سایر اقلام همراه می باشند که به طبع این اقلام نیز توسط برند های بست وی و اینتکس طراحی ، ساخته و روانه بازارهای جهانی می شوند . اگر قصد خرید استخرهای پیش ساخته را دارید حتما به فکر خرید پمپ تصفیه آب و آبشار های تصفیه کننده برای آن باشید زیرا نقش بسیاری ایده آلی را در زمینه جلوگیری از راکد ماندن آب و تمیز نگه داشتن آن دارد . در زمینه استخر های پیش ساخته نمی توان برند بهتر را انتخاب کرد و بسته به شرایط استفاده و ابعاد مورد نظر فرد مصرف کننده دارد .

در ساخت اغلب محصولات بادی از مواد اولیه یکسان استفاده می شود و آن چیزی که موجب برتری یک برند می شود کیفیت ساخت بالا و همچنین راحتی وصف ناپذیر است . محصولات بادی باید دارای آرگونومی ساخت ایده آلی باشند تا برای کاربر راحتی قابل قبولی را فراهم آورند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن کاربر دست ندهد . این دو برند با تکیه بر دانش و تجربه بالایی که دارند به خوبی توانسته اند در این زمینه پیشرفت کرده و توجه هواداران محصولات بادی را به خود جلب کنند . اما در رابطه با جواب سوال ابتدایی که مقاله "اینتکس بهتر است یا بست وی" باید گفت که در واقع کیفیت ساختاری این دو برند تا حد بسیاری زیادی به یکدیگر یکسان می باشند و در برخی دسته بندی های محصولات بادی با توجه به تجربه و دانش ساخت بالا ، برند اینتکس کمی بهتر عمل کرده و است و در برخی دسته بندی های دیگر برند بست وی توانسته است گوی رقابت را برباید . امیدواریم در پایان کار توانسته باشیم تا اطاعاتی جامع در اختیار شما قرار دهیم تا با دیدی باز بتوانید اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید .