اینتکس برند و محصول کدام کشور است آیا کیفیت دارند؟ شرکت اینتکس برترین شرکت سازنده محصولات بادی در دنیا است و محصولات بادی خود را که اعم از : تخت و تشک های بادی ، استخر های بادی ، استخر های آماده و پیش ساخته ، قایق های بادی 1 تا 5 نفره ، اسباب بازیهای بادی ، وان های بادی ، مبل ها و کاناپه های بادی تختخوابشو ، لوازم خانگی ، گوشی های موبایل ، جکوزی های بادی ، که بیش از 2200 مدل در طرحها و رنگهای مختلف هستند را به تمامی کشور ها عرضه و صادر میکند . با توجه به این موارد می توان گفت که وسعت تولیداتش بسیار بالا بوده و یکی از بزرگترین کمپانی ها در دنیا به شمار می آید . اینتکس در کشور چین تحت لیسانس آمریکا از سال 2003 فعالیت خود را آغاز و تا به امروز توانسته رتبه برترین سازنده محصولات بادی را از آن خود کند ، دلیل آن هم : کیفیت بالای محصولات ، دقت در نحوه تولیدات خود ، تست محصولات در اتاق تست قبل از عرضه بازار ، تنوع بسیار بالای کالاهای خود ، و قیمت های مناسب است . بنابراین می توان گفت که تمامی محصولاتی که مشتریان از شرکت اینتکس خریداری می کنند ، از نظر سلامت فیزیکی مشکلی نداشته و کاملا مناسب هستند . از دلایلی که شرکت اینتکس خط تولید خود را در کشور های آسیایی همچون چین راه اندازی کرد ، کاهش هزینه های تولید بود که توانست در این زمینه نیز بسیار موفق باشد . زیرا مواد اولیه در کشور چین بسیار راحت تر و با قیمت مناسب تری عرضه می شود ، همچنین هزینه به کار گیری تولید کنندگان ، طراحان ، کارگران ، صنایع و ماشین آلات و سایر مواد تولیدی بسیار ارزان تر بوده و بدین ترتیب هزینه تولید نهایی نیز کاهش می یابد . از این رو شرکت اینتکس با این تغییر بزرگ توانست قیمت تولیدات داخلی خود را ارزان تر کند تا مشتریان نیز به راحتی و با هزینه کمتری بتوانند محصولات بادی مد نظر خود را با همان کیفیت قبل خریداری کنند .

این تغییر همچنین توانست تولیدات شرکت اینتکس را بیشتر کند و به وسعت آن بیافزاید تا اینچنین در سراسر دنیا به وفور محصولات بادی اورجینال برند اینتکس را مشاهده کنیم . از دلایلی که می توان به کیفیت بسیار بالای تولیدات برند اینتکس اطمینان کرد ، استفاده از مواد اولیه درجه یک همچون pvc می باشد که با لایه های ضخیمی و انعطاف پذیری که دارد ، محصولاتی با کیفیت تولید شده و به خوبی می تواند در شرایط مختلف ، دوام عالی را داشته باشد . به عنوان مثال پی وی سی خاصیتی ضد آبی دارد و اینتکس از این ویژگی بسیار خوب استفاده کرده و برای ساخت استخر های بادی خود از این جنس استفاده کرده است تا آسیبی به محصول بادی وارد نشود . از سوی دیگر انعطاف پذیری خوب و تحمل وزن بالای پی وی سی باعث شده است تا استخر بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند و یا استفاده از آن در ساخت تشک یا تخت بادی موجب آن بشود که محصول بتواند وزن افراد را به خوبی تحمل کند . این جنس همچنین در شرایط مختلف جوی نیز مقاوم بوده و به خوبی می تواند در برابر سرما یا گرما ، نور آفتاب و ... نیز مقاوم باشد ، بنابراین می بینیم که برای تولید بسیاری از محصولات بادی سفری و کمپینگ همچون تشک های بادی کمپینگ ، مبل های بادی و ... نیز از این جنس استفاده شده است . البته نوع طراحی و پیاده سازی ساختار هر محصول توسط طراحان و مهندسین آمریکایی و چینی با بهترین تکنولوژی ها و دستگاه ها صورت گرفته و با برنامه ریزی درست و طراحی صحیح ، محصولات بادی به گونه ای تولید شده اند که کیفیت مطلوب را داشته و می توانند تمامی انتظارات را برآورده کنند .

به عنوان مثال به یکی از تولیدات شرکت اینتکس مانند تخت خواب بادی دو نفره می پردازیم که از نظر تحمل وزن به صورت میانگین می تواند تا 270 کیلوگرم وزن را تحمل کند که یک تحمل وزن بسیار عالی و ایده آل می باشد . شرکت اینتکس در ایران به هیچ عنوان به هیچ شخص و یا فرد حقیقی یا حقوقی نمایندگی فروش محصولات خود را واگذار نکرده است  ، تنها نمایندگی رسمی اینتکس در ایران شرکت گلک میباشد تهران اینتکس افتخار دارد با کسب مجوز از شرکت ( گلک ) جهت عرضه و فروش محصولات اینتکس در ایران کالاهای این کارخانه را به مردم عزیز ایران معرفی و به فروش برساند . اما متاسفانه در برخی از وب سایتها عنوان نمایندگی را به کار برده و از موقعیت دنیای مجازی نهایت سوء استفاده را برده و خود را به این باور رسانده که ایشان نمایندگی این محصولات را به عهده دارند . مدیریت شرکت تهران اینتکس جناب آقای تهرانی قطعا" در این راستا و جهت حفظ حقوق خود و مردم عزیز و شرکت سازنده  پیگیر این موضوعات خواهد بود . گروه INTEX ثروت عظیمی از دانش و تجربه خود و همکارانش را در زمینه تولید محصولات بادی و تفریحی در اختیار دارد که میتواند در آینده نه چندان دور محصولات خود را به اوج کیفیت و رضایت مشتریان خود برساند.  ما هم امیدواریم بتوانیم بخشی از نیازهای شما عزیزان را در زمینه خرید محصولات اینتکس ، فراهم سازیم .

 

بدین ترتیب می توان گفت که تنها نمایندگی و فروشگاه رسمی محصولات بادی اینتکس و سایر محصولات اینتکس در ایران ، فروشگاه تهران اینتکس می باشد که محصولات بادی این برند را بدون واسطه به فروش می رساند ، بنابراین هموطنان و مشتریان عزیز می توانند با صرف هزینه های بسیار کم ، محصولات بادی اصلی شرکت اینتکس را با قیمت ارزان خریداری کنند . هدف ما جلب رضایت شماست . شركت تهران اينتكس intex بزرگترين شركتی است كه در زمينه فروش محصولات بادی فعاليت می كند. تنوع توليد و كيفيت بالای محصولات اين شركت را ، به عنوان بزرگترين و بهترين توضیع كننده , وسایل بازی بادی کودکان , لوازم بادی ، لوازم اتاق خواب ، سرگرمی های کودک ، لوازم گردشی و مسافرت , وسائل دریایی تفریحی , وسایل آبی ، محصولات كمپينگ و ورزشی قرار داده است... محصولات اين شركت كه با بيش از 1500 مدل از انواع تخت بادی , تخت خواب های بادی یکنفره و دو نفره, استخر بادی بزرگ و کوچک , تشک های بادی طبی و مواج , مبل های بادی, قایق های بادی حرفه ای و تفریحی , استخر پیش ساخته و پرتابل , قلعه بادی کودک , اسباب بازی بادی , وان های بادی , کاناپه بادی تختخوابشو , و چادر های مسافرتی , می تواند پاسخگوی هر سليقه ای باشد . از اینکه ما را به عنوان مشاور خود در زمینه خرید کالا انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم  . فروشگاه تهران اینتکس همچنین خدمات پس از فروشی را نیز برای مشتریان خود ارائه کرده است که می توانید از این خدمات پس از فروش عالی برخوردار شوید . این خدمات پس از فروش در واقع تعمیرات تخصصی محصولات بادی شما پس از تعمیر می باشد که تنها فروشگاه تهران اینتکس می باشد که این خدمات را به مشتریان خود عرضه کرده است ، تا اینچنین بتوانید در صورت بروز مشکل و یا آسیب دیدگی در محصولات بادی خود ، بتوانید با اطمینان محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه بدهید تا نمایندگی به بهترین شکل محصل شما را تعمیر کرده و برای شما ارسال کند .

فروشگاه تهران اینتکس با چندین سال فعالیت خود می تواند انواع محصولات بادی که توسط فروشگاه نیز به فروش می رسد ، پس از آسیب دیدن با تیم مجرب و متخصصی که در این زمینه دارد ، محصول بادی شما را تعمیر کند تا پس از آن بتوانید به مانند روز اول از محصول استفاده کرده و از عملکرد آن راضی باشید . شما مشتریان گرامی می توانید محصولات بادی خود را با چند روش مختلف از فروشگاه اینتکس خریداری کنید که یکی از آن ها خرید حضوری شما است . فروشگاه تهران اینتکس نمایندگی ها و شعبه هایی را در کشور دارد که می توان از بزرگ ترین آن ها به شعبه های استان های شمالی همچون گیلان و مازندران اشاره نمود که خرید حضوری محصولات بادی را نیز برای شما فراهم کرده است . شما می توانید با مراجعه حضوری محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و محصولات مد نظر خود را با قیمت های مناسب و ارزانی خریداری کنید . همچنین می توانید در خرید های حضوری خود از تخفیفات ویژه برخوردار شوید . همچنین نفراتی که در شهر های دیگر هستند می توانند به سادگی خرید های خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری نیز از فروشگاه انجام دهند . از پر فروش ترین محصولات بادی شرکت اینتکس و این برند محبوب و پر آوازه می توان به قایق های بادی و استخر های پیش ساخته آن کرد که در رابطه با قایق های بادی می توان به قایق های تندرو آن همچون جیمینی اشاره کرد که قابلیت نصب موتور را نیز دارا هستند . همچنین سایر قایق های بادی این برند در ابعاد بزرگی ساخته و می تواند برای استفاده چندین نفره تا 4 نفر و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد . استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس نیز در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده اند و بزرگترین آن ها طولی تا 10 متر دارد ، به همین دلیل می توان از آن ها به عنوان یک استخر ویلایی بزرگ استفاده کرد . استخر های فریمی برند اینتکس استحکام بسیار بالایی را دارند و می توانند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرند .