بهترین مارک چادر مسافرتی کدام است ؟ اگر طرفدار سفر و کمپینگ باشید بدون شک این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که بهترین مارک چادر مسافرتی و معروف ترین برند تولید کننده چادر های کمپ کدام است و چگونه باید چادر مسافرتی مطابق با نیاز های خود را خریداری کنید ؟ کدام چادر مسافرتی برای فصل گرما خوب است ؟ کدام چادر مسافرتی مناسب فصل سرما می باشد ؟ اگر قصد سفر به کویر و یا کوهستان را داشته باشیم باید از کدام چادر مسافرتی استفاده نماییم ؟ تمامی  این سوال ها و حتی سوال های بیشتر از جمله موضوعاتی می باشد که برای طرفداران سفر و همچنین کمپینگ پیش می آید . در  ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع برندهای چادر مسافرتی بپردازیم و شما را با خصوصیات چادر های مسافرتی بیشتر آشنا نماییم پس در ادامه این راه و با بررسی و تحلیل بهترین مارک چادر مسافرتی همراه ما باشید ...

بهترین مارک چادر مسافرتی :

برند هاسکی - Huski :

برند هاسکی یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید محصولات کمپینگ می باشد که سابقه آن به طولانی مدت باز می گردد . این برند مطرح جهانی با کیفیت بالایی محصولاتی که روانه بازار می کند به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات کمپینگ باز کند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . هاسکی علاوه بر تولید محصولات کمپینگ یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید چادر های مسافرتی می باشد که چادرهای تولیدی در این کمپانی از کیفیت ساخت فوق العاده به همراه طراحی مهندسی شده برخوردار است . همچنین تولید چادر مسافرتی مطابق با شرایط جوی گوناگون و همچنین قابل استفاده در  اوضاع بارانی و طوفانی نیاز به تکنولوژی و دانش مهندسی بالایی دارد که برند هاسکی با توجه به سابقه ی بالایی که دارد به خوبی از پسش بر آمده است و دست به تولید چادر های مسافرتی فوق العاده ای زده است . جنس اغلب چادرهای مسافرتی تولیدی توسط این برند از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و یکی از برترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد که در بسیاری از فصول سال به کار شما می آید . همچنین چادر های مسافرتی تولیدی توسط این برند به خوبی از نفوذ آب تا 3000 میلی متر جلوگیری کرده و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهند . از نظر ما برند هاسکی می تواند یکی از کاندیدا های اصلی برترین مارک چادر مسافرتی خارجی به حساب بیاید .

 

بهترین مارک چادر مسافرتی

 

برند کلمن - Coleman : 

برند تولید لوازم کمپینگ و مسافرتی کلمن از دیر باز در زمینه ی تولید محصولات درجه یک لوازم کمپینگ شروع به فعالیت کرده است  . این برند پیشینه ای آمریکایی و سابقه ای طولانی مدت دارد که به تدریج کیفیت محصولات تولیدی را بالا برده و در میان هواداران لوازم کمپینگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . کلمن یکی از برترین برندهای تولید لوازم کمپینگ می باشد که کیفیت چادر های مسافرتی تولیدی توسط آن از هر نظر زبان زد می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران لوازم کمپینگ باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . اما امروزه محصولات اورجینال برند کلمن در بازار های ایران به سختی گیر می آید  و اما شما عزیزان میتوانید تمامی کالاهای اورجینال برند کلمن را از نمایندگی این برند جهانی در ایران به نام فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید ، همچنین برای مشاهده ی چادر های مسافرتی این برند نیز می توانید بر روی لینک خرید چادر مسافرتی کلیک کنید و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 

برند فرینو - Ferinno :

این برند تولید کننده ی لوازم کمپینگ و چادر های مسافرتی از محبوبیت بالایی به دلیل تولید محصولات با کیفیت برخوردار است و این روند رو به رشد خود را به خوبی طی می کند و هر روز بر کیفیت کالاهای خود با بهره گیری از مهندسان با تجربه افزوده است . کمپانی فرینو برندی ایتالیایی می باشد که در سال 1870 فالیت خود را آغاز کرده است و حال در سال جاری یکی از رغیبان پر آوازه برای کسب رتبه های تک رقمی در میان تولید کنندگان چادر های مسافرتی می باشد . پایه این کمپانی تولید چادر های مسافرتی با کیفیت و ضد آب برای کوهنوردان و کویر نوردان می باشد و در  این زمینه نیاز به تکنولوژِ بالایی نیز حس می شود زیرا چادر مسافرتی تولیدی باید در برابر فشار ، ضربه و همچنین نفوذ آب و طوفان به خوبی از خود عکس العمل فوق  العاده نشان دهد . چادر های تولیدی توسط  این برند اغلب از جنس پلی استر می باشد که یکی از ویژگی های برگزیده ی آن ضد آب بودن می باشد که با استفاده از پایه هایی از جنس آلومینیوم و یا فایبرگلاس به خوبی می تواند در جهت نیاز های شما گامی عملی بردارد .

 

بهترین مارک چادر مسافرتی

برند کووآ - Kovea :

برند کووآ نیز یکی دیگر از برندهای مطرح جهانی در زمینه ی تولید محصولات کمپینگ به ویژه تولید چادرهای مسافرتی می باشد که در سال های اخیر به آوازه ای جهانی رسیده است و این شهرت جهانی را بدون شک مدیون کیفیت بالای چادر های تولیدی می باشد . این برند کره ای در سال 1982 در کره ی جنوبی تاسیس و هفت سال پس از تاسیس موفق به اخذ گواهینامه کیفیت از مرکز جهانی نیز شد . پایه و اساس چادرهای مسافرتی تولیدی توسط این برند مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و همچنین ساییدگی می باشد که علاوه بر تمامی این ویژگی ها از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد . همچنین جنس چادر های مسافرتی این برند از پلی استر می باشد که از ویژگی های بارز آن می توان به ضد آب بودن اشاره کرد ؛ البته این ویژگی ضد آب بودن در برخی از چادرهای مسافرتی تولیدی توسط این کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است قبل از خرید چادر مسافرتی مورد نظر از روی بسته بندی آن و یا اطلاعات درج شده در دفترچه راهنما از دارا بودن این ویژگی اطمینان حاصل نمایید .

برند بلک دایموند - Black Diamond  

کمپانی بلک دایموند به صورت تخصصی در زمینه  تولید چادرهای مسافرتی کوهستانی فعالیت می کند و کیفیت چادرهای مسافرتی تولیدی توسط این برند جهانی فوق العاده می باشد . برند بلک دایموند در سال 1957 و در کشور آمریکار شروع به فعالیت در زمینه ی تولید چادرهای مسافرتی کوهستان و همچنین کمپینگ و خانوادگی کرد که از همین رو به خوبی توانست جای خود را ابتدا در میان مردم کشور آمریکا و امروزه در میان مردم سرتاسر دنیا باز کند . تولید چادرهای مسافرتی مقاومت و با کیفیت که در کوهستان و کویر قابل استفاده باشد نیاز به طراحی مهندسی شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که برند بلک دایموند با تکیه بر سابقه ی خود به خوبی از پس این کار بر آمده است . پایه های استفاده شده در چادرهای مسافرتی این برند از آلومینیوم و فایبرگلاس  می باشد که به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت فوق العاده نشان داده است ؛ از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما در مناطقی که دارای آب و هوای نامساعد و طوفان های شدید می باشد به شمار بیاید .

 

برند ایزی کمپ - Easycamp :

این کمپانی از تلفیق دو برند موفق outwell و Robens در کشور دانمارک به وجود آمده است . چادرهای برند ایزی کمپ نسبت به سایر برند های تولید لوازم کمپینگ ارزان تر می باشد و در عین ارزانی از کیفیت ساخت ایده آلی نیز برخوردار می باشد از همین رو به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این برند در تولید چادرهای مسافرتی خانوادگی و کمپینگ نیز از پیشتازان می باشد و اگر قصد سفر به همراه خانواده و همچنین با تعداد نفرات بالا را دارید می توانید از چادرهای مسافرتی این برند استفاده نمایید زیرا این کمپانی در زمینه ی تولید چادرهای مسافرتی با فضا و جمعیت بالا نیز فعالیت گسترده و خوبی را دارد .

چادر های مسافرتی از دوست داشتنی ترین و کاربردی ترین وسایل و ابزار های مسافرتی می باشد که امروزه به دلیل ساختار بسیار ایده آل چادر های مسافرتی و همچنین سفر کردن با وسیله شخصی موجب شده است تا استفاده از چادر مسافرتی در سفر ها نیز رونق داشته باشد . با استفاده از چادر های مسافرتی می توان در هر محل که دوست دارید اسکان پیدا کنید و با استفاده از چادر های مسافرتی حریم خصوصی عالی و سرپناهی امن و خوب را برای خود دست و پا کنید . امروزه در بازار های جهانی می توانید چادر های مسافرتی متنوع و مرغوبی را مشاهده و خریداری کنید که در ایران نیز به وفور می توانید به مدل های خارجی و اورجینال دست پیدا کنید ، اما ممکن است چادر های مسافرتی خارجی از نظر قیمت کمی گران تر باشند ، از این رو توصیه می شود تا چادر های مسافرتی ایرانی را خریداری کنید ، اما سوال اینجاست که بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی کدام است ؟


بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

همواره توصیه شده است تا از کالاهای ایرانی و تولیدات داخل حمایت شود و از آن جا که برخی از افراد هنوز باور های اشتباهی از برخی از کالاهای ایرانی دارند از خرید محصولات داخلی صرف نظر می کنند ، اما با کمی بررسی و تحقیق می توان دید که بسیاری از محصولات داخلی می توانند با نمونه های خارجی نیز رقابت کنند و چه بسا حتی بهتر از آن ها باشند . خرید چادر مسافرتی ایرانی می تواند از چند نظر بهتر باشد که مهم ترین آن قیمت بسیار پایین و ارزان تر چادر مسافرتی ایرانی می باشد . همانطور که مشخص است تولیدات چادر مسافرتی ایرانی در داخل ایران صورت گرفته و حتی مواد اولیه و طراحی محصولات نیز در داخل کشور انجام گرفته است به همین دلیل دیگر نیازی به هزینه های واردات و همچنین حمل محصولات به داخل کشور را نداشته و به مراتب محصول نهایی با قیمت بسیار پایین تری تولید می شود که همین موضوع باعث شده است تا مصرف کننده نیز محصول را با قیمت پایین تر خریداری کنند .

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

در سال های اخیر تعداد تولیدی های چادر مسافرتی در ایران نیز رو به افزایش بوده که در این میان تولیدی های متفرقه نیز با طراحی و دوخت چادر های مسافرتی غیر استاندارد ، چادر های مسافرتی ارزان قیمتی را تولید کردند که شاید بسیاری از مردم به دلیل ارزان بودن محصولات ، چادر های مسافرتی را خریداری کنند که استاندارد نباشند . چادر هایی که مرغوب نباشند و ساختار آن ها مقاوم و مطابق با استاندارد های جهانی نباشد ، مطمعنا کارایی خوبی نیز نخواهند داشت و خریدار پس از استفاده از محصول در برخی از مناطق و شرایط آب و هوایی به بی کیفیت بودن چادر مسافرتی خود پی خواهد برد ، از این رو بهتر است که بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین و بهترین چادر مسافرتی ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کنید و از داشتن چنین محصول ایرانی در سفر ها لذت ببرید . در ادامه تعدادلی از بهترین مارک های چادر مسافرتی ایرانی را معرفی می کنیم .

چادر مسافرتی هلال

شرکت چادر سازی هلال که بیشتر چادر های مسافرتی خود را برای سازمان هلال احمر تولید می کند یکی از برترین و بهترین مارک ها و برند های ایرانی است که کیفیت چادر های آن زبانزد است . چادر های مسافرتی هلال احمر اغلب برای اسکان های طولانی ساخته می شود و هدف از ساخت این نوع از چادر ها امداد رسانی به مردم در مواقع مشکلات و بروز رخداد های طبیعی مانند سیل ، آتش سوزی ، زلزله و ... می باشد ، شرکت هلال با تولید چادر مسافرتی های با کیفیت و مرغوب حریمی ایمن و امن را برای اسکان بازماندگان حوادث و رخداد ها فراهم کرده است تا در تمامی فصول بتوان از این نوع چادر ها استفاده کرد . با توجه به همین موضوع و کیفیت بسیار بالایی که چادر مسافرتی هلال احمر دارد استفاده از این چادر های امدادی در مسافرت ها نیز رونق پیدا کرد و بسیاری از افراد با تهیه چادر هلال احمر از آن ها در سفر های تفریحی نیز استفاده نمودند .

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

با بررسی های انجام شده نسبت به نوع سازه و جنس استفاده شده در چادر های هلال احمر میبینیم که بدنه تمامی چادر های مسافرتی هلال احمر از جنس برزنت ضخیم می باشند ، ضمانت بالای بدنه این نوع از چادر ها باعث شده است که چادر های هلال احمر در برابر باد و ضربه و ... مقاوم باشند ، همچنین این جنس و ضخامت بالای آن باعث شده است تا چادر های مسافرتی هلال بتوانند در فصول سرد سال گرمای داخل چادر را حفظ کنند و همچنین از وارد شدن سرما به داخل چادر جلوگیری کند . برزنت طول عمر بسیار بالایی داشته و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به ضد آب بودن پارچه اشاره کرد . یک استانداردی که باید تمامی چادر های مسافرتی داشته باشند ضد آب بودن چادر مسافرتی است که تمامی چادر های هلال از این ویژگی برخوردار هستند . اغلب این چادر ها نیز از جنس بسیار مقاوم آلومینیوم ساخته شده است .

چادر مسافرتی ساینا

چادر مسافرتی ساینا نیز از نمونه چادر های مسافرتی ایرانی است که کیفیت محصولات آن از سایر تولیدی های موجود در ایران بالا تر است ، ساینا اغلب در زمینه تولید چادر مسافرتی فنری فعالیت دارد و بیشتر محصولات خود را با سازه فنری تولید کرده است . این نوع سازه راه اندازی بسیار ساده ای دارد اما حجم و وزن بسته بندی نسبتا بالا تری را دارند ، اما از آن جا که محصولاتی ضد آب و همچنین ارزان قیمت هستند در میان مردم محبوب هستند . اغلب چادر های مسافرتی ساینا از بدنه پلی استری و پایه های آلومینیومی یا فایبرگلاسی ساخته شده اند و ابعاد آن ها اغلب برای استفاده ۴ نفره ، ۸ نفره ، ۱۰ نفره و ۱۲ نفره می باشد .

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

چادر مسافرتی فخر ایران

فخر ایران از دیگر شرکت های تولید کننده چادر مسافرتی در ایران است که با بیش از نیم قرن سابقه یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان چادر مسافرتی ایرانی می باشد . فخر ایران با تجربه کاری بسیار بالای خود اقدام به تولید چادر های مسافرتی با کیفیت ایرانی کرده است که خرید چادر مسافرتی این مارک برای کسانی که به دنبال خرید چادر مسافرتی ایرانی هستند توصیه می شود . بیشتر چادر های مسافرتی فخر ایران از بدنه ای با پارچه های شمعی چون پلی استر ، پلی اورتان ، آکسفورد تولید شده است که بسته به میزان درصد پارچه ها می توان گفت که محصول کاملا ضد آب است یا خیر ، اما بیشتر محصولات فخر ایران از بدنه کاملا ضد آب ساخته شده است .

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

چادر مسافرتی سافاری

چادر مسافرتی سافاری نیز از دیگر مارک های معتبر و برتر ایرانی می باشد که در زمینه تولید چادر مسافرتی فعالیت دارد . این برند نیز با طراحی و ساخت چادر های مسافرتی متنوع و زیبا یکی از بزرگترین رقبا در عرصه تولید چادر مسافرتی در ایران است که خرید از این مارک برای دوست داران چادر مسافرتی ایرانی توصیه می شود . لازم به ذکر است که در هنگام خرید چادر مسافرتی خود از شرکت های نام برده شده حتما به نام برند و طراح آن دقت کنید . بهتر است چادر مسافرتی خود را از مراکز معتبر ، فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خریداری کنید .

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

فروشگاه اینتکس از بزرگترین فروشگاه اینترنتی چادر مسافرتی در ایران است که بهترین نمونه های چادر مسافرتی را از بهترین برند ها و مارک های ایرانی در فروشگاه خود موجود کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند به سهولت انواع چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی حرفه ای و با کیفیت را مشاهده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنند .

بهترین برند چادر مسافرتی خارجی

 

همیشه در سفر های شما یکی از موارد مهمی که باید آن را با خود داشته باشید چادر مسافرتی است. این عامل به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده که چه چادری تهیه کنیم ، برترین برند چادر مسافرتی کدام است ؟ یک چادر مسافرتی خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ کدام یک از برند های چادرمسافرتی مناسب چه محیط هایی می باشد ؟

اگریکی از طرفداران چادرهای مسافرتی یا کمپینگ می باشید و یا علاقه زیادی به سفر و کمپینگ درمناطق مختلف با شرایط آب و هوایی نامساعد هستید ، باید توجه ویژه ای به جنس چادر های مسافرتی و برند های تولیدکننده آن داشته باشید . برند چادر مسافرتی یکی از عوامل مهم در برآورده کردن نیاز های شما در سفر می باشد ، که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . حال ما در بخش ابتدایی این مقاله می خواهیم ابتدا یک چادر مسافرتی را از نظر ویژگی هایی که دارد و امکاناتی که باید در اختیار شما قرار دهد بررسی کنیم و اطلاعات کاملی را در رابطه با چادرهای مسافرتی به شما بدهیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی همراه ما باشید .

 

ظرفیت چادر

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید با توجه به تعداد نفرات خانواده و افراد استفاده کننده از این چادر به ان توجه نمود ، ظرفیت چادر است. در بازار معمولا چادر های مسافرتی در ظرفیت های 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 و حتی 20 نفره موجود می باشد. این ظرفیت ها به گونه ای است که در حالت دراز کش و نشسته متفاوت می باشد. برای مثال اگر شما خانواده ای 4 نفره هستید برای خوابیدن و راحتی در استراحت باید چادری با ظرفیت 8 نفره را خریداری نمایید. ظرفیت چادر با توجه به حالت نشسته نام گذاری شده است و در حالت خوابیده و دراز کش باید چادری با ظرفیت دو برابر تعداد خانواده را انتخاب کنید.

برترین برند چادر مسافرتی خارجی

ابعاد چادر

چادرهای مسافرتی معمولا دارای ابعاد و وزن متفاوتی می باشند. معمولا در هنگام خرید شما بسته به نیاز خود و مکانی که قرار است از این چادر استفاده کنید سعی بر خرید چادر مسافرتی خواهید کرد. برای مثال چادرهای مسافرتی خانوادگی را نمی توان با چادرهای مسافرتی تفریحی و یا حتی چادر مسافرتی کوهستانی یکی دانست. چادرهای کوهستانی معمولا دارای ارتفاع کمتری بوده و حتی ارتفاع ان ها به 90 سانتی متر هم می رسد اما چادر های مسافرتی خانوادگی و تفریحی معمولا ارتفاعی بین 150 تا 180 سانتی متر و گاها بیشتر دارند تا بتوان از ان به راحتی استفاده کرد و در داخل ان به صورت ایستاده عبور و مرور نمود.

وزن چادر

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب چادر مسافرتی وزن ان است. معمولا در هنگام خرید چادری را انتخاب کنید که بتوانید به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کنید. وزن چادر های مسافرتی معمولا بین 4 تا 20 کیلو گرم می باشد که بسته به اقلام همراه و نوع چادر این وزن متفاوت است که معمولا چادرهای اتومات وزن کمتری دارند. هم چنین در حال حاضر بیشتر چادرهای مسافرتی دارای ساک حمل و یا کوله پشتی هستند که این نکته نیز در راحتی حمل و نقل بسیار موثر است و باید توجه ویژه ای به ان داشت.

جنس چادر

این مسئله نیز یکی از اساسی ترین و مهم ترین موارد در انتخاب یک محصول می باشد. در حال حاضر در بازار چادر های متفاوت با جنس هایی نظیر پارچه پلی استر ، پلیمر و همین طور برزنتی موجود است که قدرت انتخاب شما را افزایش داده است. معمولا افرادی که قصد دارند از این چادرها در شرایط کوهستانی و یا کمپینگ های جنگلی استفاده کنند باید حساسیت بیشتری به خرج داده و مقاومت چادر در برابر طوفان و همین طور ضد اب بودن ان را هم در اولویت خود قرار دهند چون این عوامل نیز بسیار مهم و حیاتی هستند.

حال پس از اطلاعات تکمیلی که در رابطه با چادر های مسافرتی به شما دادیم به سراغ برند های تولید کننده ی چادر های مسافرتی میرویم تا با بتوانید با آگاهی کال اقدام به خرید چادر مسافرتی نمایید . برند های چادر مسافرتی برتر جهانی به چند دسته تقسیم می شوند که در این مقاله به بررسی برترین برند ها پرداخته و از بررسی برندهای متفرقه و کیفیت ضعیف خودداری می نماییم تا بتوانیم تجربه یخریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان آوریم .

برند تولید لوازم کمپینگ کلمن - Coleman : 

 

کلمن یکی از برترین برندهای تولید لوازم کمپینگ می باشد که کیفیت چادر های مسافرتی تولیدی توسط آن از هر نظر زبان زد می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران لوازم کمپینگ باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این برند پیشینه ای آمریکایی و سابقه ای طولانی مدت دارد که به تدریج کیفیت محصولات تولیدی را بالا برده و در میان هواداران لوازم کمپینگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . اما امروزه محصولات اورجینال برند کلمن در بازار های ایران به سختی گیر می آید  و اما شما عزیزان میتوانید تمامی کالاهای اورجینال برند کلمن را از نمایندگی این برند جهانی در ایران به نام فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید ، همچنین برای مشاهده ی چادر های مسافرتی این برند نیز می توانید بر روی لینک خرید چادر مسافرتی کلیک کنید و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

برترین برند چادر مسافرتی خارجی

 

برند تولید لوازم کمپینگ کووآ - Kovea :

 

برند کووآ نیز به شهره ای جهانی رسیده است و با توجه به کیفیت چادر های مسافرتی تولیدی به خوبی توانسته است با توجه به جلب رضایت حداکثری مشتریان خود جای خود را به خوبی در کیان هواداران لوازم کمپینگ باز کند . این برند کره ای در سال 1982 در کره ی جنوبی تاسیس و هفت سال پساز تاسیس موفق به اخذ گواهینامه کیفیت از مرکز جهانی نیز شد . این برند جهانی و با کیفیت مناسب برای افرادی می باشد که علاوه بر کیفیت محصول خریداری شده ، قیمت آن را نیز مد نظر دارند . جنس چادر های مسافرتی تولیدی توسط این برند اغلب از پلی استر که رویه ای با کیفیت و ساختاری مهندسی شده و مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی می باشد  است که توسط اکثر برند های تولید چادر های مسافرتی عرضه شده اما کیفیت چادر تولیدی توسط برند کووآ از مرغوبیت بالاتری برخوردار است . همچنین یکی دیگر از ویژگیهای منحصربفرد چادرهای مسافرتی از جنس پلی استر ، ضد آب بودن آن ها می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده ی شما عزیزان در شرایط نا مساعد جوی همانند برق و باران به حساب بیاید . 

 

برند تولید لوازم کمپینگ فرینو - Ferinno :

 

این چادر مسافرتی یکی از محبوب ترین چادر های مسافرتی در میان کوهنوردان و طبیعت گردان می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این برند ایتالیایی در سال 1870 و بر پایه تولید چادر های مسافرتی مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین استحکام دار در برابر برف ، بوران و طوفان تاسیس شد . به همین خاطر اکثر چادر های تولیدی توسط این برند دارای جنس رویه پلی استر می باشند که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار هستند و یکی از ویژگی های کلیدی این چادر های مسافرتی ضد آب بودن آن ها می باشد ، از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان در مناطق کوهستانی و کویری محسوب شود .

برترین برندهای چادر مسافرتی خارجی

 

برند تولید لوازم کمپینگ بلک دایموند - Black Diamond :

این کمپانی مشهور در سال 1957 در آمریکا تاسیس شد و به صورت تخصصی در زمینه ی تولید لوازم کوهنوردی و کمپینگ فعالیت خود را ادامه داد . امروزه این کمپانی دست به تولید چادر های مسافرتی ضد آب و مقاوم در برابر طوفان های شدید باد های کوهستانی زده است و به موفقیت بالایی دست پیدا کرده است . قیمت های این کمپانی نیز در مقابل سایر کمپانی های تولید چادر های مسافرتی کمی بالاتر می باشد اما همانطور که از قدیم گفته اند هیچ گرانی بی حکمت نیست و این کمپانی نیز در قبال مبلغی که بابت چادر های مسافرتی خود از شما دریافت می کند کیفیتی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد .

برند تولید لوازم کمپینگ ایزی کمپ - Easycamp :

ایزی کمپ نیز یکی از برترین برندهای تولید لوازم کمپینگ می باشد که در زمینه ی چادرهای مسافرتی نیز فعالیت گسترده ای را از طولانی مدت شروع کرده است به خوبی مورد استقبال گسترده ای از جانب هواداران چادر های مسافرتی و لوازم کمپینگ قرار گرفته است . این کمپانی از تلفیق دو برند موفق outwell و Robens در کشور دانمارک به وجود آمده است . چادرهای برند ایزی کمپ نسبت به سایر برند های تولید لوازم کمپینگ ارزان تر می باشد و در عین ارزانی از کیفیت ساخت ایده آلی نیز برخوردار می باشد .

در پایان امیدواریم توانسته باشیم شما را در راهنمایی برای انتخاب چادر مسافرتی با کیفیت راهنمایی جامعی کرده باشیم . برای مشاهده ی قیمت چادرمسافرتی و همچنین خرید چادر مسافرتی می توانید از نمایندگی اینتکس گه نمایندگی اکثر برند های مطرح جهانی نیز می باشد دیدن فرمایید و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر اقدام به خرید محصول کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .