بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار

bin-3122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار

بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار از جدید ترین و با کیفیت ترین بین بگ های موجود در بازار است که مناسب برای سخت پسندان و افرادی است که کارهای خاص را مد نظر دارند. طرح روی این کالا برگرفته از روزنامه های  قدیمی می باشد که بر روی ان اشکال و تصاویری از برج ایفل ، دوچرخه ، تمبر و چندین طرح جذاب دیگر به چشم می خورد. بخش کف این محصول به گونه ای طراحی شده که ضخامت و ارتفاع مناسبی داشته و در هنگام نشستن بر روی ان پاهای شما خسته نخواهد شد. هم چنین بخش نشیمنگاه این مبل شنی هم به صورت فرو رفته طراحی گردیده است که هر چه بیشتر بر روی ان بنشینید مواد داخلی ان بیشتر شکل می گیرد. هم چنین قسمت تکیه گاه این محصول هم با ارتفاع مناسب طراحی گردیده که می توانید به سادگی به ان تکیه داده و از این محصول فوق العاده لذت ببرید. هم چنین باید عنوان کرد که این کالا تنها 5 کیلو گرم وزن داشته و جا به جایی ان کاری ساده است. در رابطه با بدنه این کالا هم باید عنوان کرد که ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که فوق العاده با کیفیت است. این بین بگ استثنایی را با قیمت عالی می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار

بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار یکی دیگر از مجموعه بین بگ ها و مبل های شنی تولیدی توسط فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردار است . این بین بگ دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ با منصفانه ترین قیمت راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی ابعاد ظاهری این بین بگ بپردازیم و شما را با ساختار این محصول بیشتر آشنا نماییم . ساختار این بین بگ نیز همانند سایر بین بگ های عرضه شده به بازارهای جهانی در ابتدا به صورت گرد می باشدکه پس از خرید و استفاده از آن می توانید این محصول را به شکل دلخواه در بیاورید ، اما شکل توصیه شده برای این محصول نشیمنگاه گرد می باشد زیرا بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین بر روی رویه این بین بگ از طرح های جذاب روزنامه مانند استفاده شده است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . همچنین علاوه بر آن دوخت رویه این بین بگ به صورت الماسی می باشد و یکی از محکم ترین دوخت های موجود است و از همین رو خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس رویه استفاده شده در ساخت این بین بگ از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت فوق العاده ای که از خود در برابر فشار و ضربه نشان داده است از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین در بخش داخلی این بین بگ از فوم یا همان یونولیت مخصوص بین بگ ها و مبل های شنی استفاده شده است و شرایط بسیار ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد ویا خستگی به بدن شما دست ندهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار به اندازه های ( طول :  سانتی متر ، عرض :  سانتی متر و ارتفاع :  سانتی متر )   می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از ویژگی های مهم در هنگام خرید بین بگ ها و مبل های شنی می باشد برابر با 100 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این بین بگ نیز برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار از سری بین بگ های زیبا و محبوب می باشد که برای اولین بار در نمایندگی اینتکس عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . علاوه بر آن رویه این محصول از جنس پلی استر می باشد و با توجه به ساختار آرگونومیکی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد . بین بگ بزرگسال تک نفره طرح دار با برترین کیفیت و قیمت درنمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

طول 84 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه طرح روزنامه
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...