بین بگ تکیه گاه دار خاکستری

bin-3116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تکیه گاه دار خاکستری

بین بگ تکیه گاه دار خاکستری یک محصول فوق العاده با کیفیت با طراحی خاص و مدرن است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس پلی استر دارد که به صورت کاملا مقاوم و ضخیم ساخته شده و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین این بدنه صد در صد ضد اب بوده و همین امر باعث شده تا از سایر مدل های مشابه خود پیشی بگیرد. علاوه بر این ها مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی هم از نوع فوم پلی اورتان می باشد که از کیفیت بالایی بهره برده و پس از چندین بار نشستن بر روی این مبل شکل کامل را به خود می گیرد. علاوه بر این ها این محصول دارای تکیه گاه نیز می باشد که به گونه ای طراحی شده که پس از نشستن و تکیه دادن به این محصول می توانید از نرمی و لطافت فوق العاده ان لذت ببرید. علاوه بر این ها از این محصول می توانید در اتاق خواب ، محل کار ، منزل و هر مکان دلخواه دیگری استفاده کرده و لذت داشتن یک بین بگ حرفه ای را تجربه کنید. این محصول فوق العاده رنگی یکدست خاکستری دارد که رنگی عامه پسند است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ تکیه گاه دار خاکستری

بین بگ تکیه گاه دار خاکستری

اگر شما هم برای استراحت در داخل منزل خود به یک وسیله راحت احتیاج دارید و قصد دارید لحظات خود را به خوبی بر روی یک محصول نرم و لطیف سپری کنید پیشنهاد می کنیم بین بگ تکیه گاه دار خاکستری را از دست ندهید. این محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب بوده و ارگونومی ساخت بی نظیری دارد که باعث شده تا خریداران ان رضایت کامل را داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا تمام نقاط ضعف و قدرت این محصول را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.........

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات مهم در خصوص این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است که با نمونه های مشابه بسیار متفاوت است. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد در هنگام نشستن بر روی ان احساس راحتی کامل را تجربه خواهد کرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی شده که با هر بار نشستن بر روی ان شکل کامل تری را به خود خواهد گرفت. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول نیز دارای شیب خاصی می باشد که می توانید به صورت کامل با تکیه دادن به این بخش بر روی این محصول می توانید حتی دراز بکشید. ساختار این محصول شبیه به مبل های تک نفره بوده و تنها تفاوت ان همان بخش تکیه گاه شیب دارش است. در رابطه با رنگ این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که همان طور که از اسم این محصول پیداست این بین بگ به صورت یکدست خاکستری طراحی و تولید شده است که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و رنگی عامه پسند است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول نیز باید گفت که این بین بگ بدنه ای ساخته شده از جنس پلی استر دارد که بسیار با کیفیت بوده و در شرایط جوی مختلف افت کیفیت نخواهد داشت. هم چنین این محصول مواد داخلی از جنس فوم یا همان یونولیت را دارا می باشد که کیفیت خوبی داشته و با استفاده مداوم از ان نوع قرار گیری اش متفاوت شده و شکل کامل تری به خود می گیرد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول نیز باید گفت که طول این کالا 96 سانتی متر ، عرض ان 81 سانتی متر و ارتفاعش هم همانند عرض این کالا 81 سانتی متر است. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کنند می تواند از این محصول در داخل منزل و یا هر مکان دیگری به سادگی استفاده کند. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در ابتدای خرید نیاز به هیچ گونه راه اندازی ندارد و به سادگی می توانید ان را در هر نقطه ای که دوست دارید قرار داده و از ان استفاده کنید. تنها تفاوت این محصول این است که باید چندین بار بر روی این کالا بنشینید تا بتوانید شکل کامل را به این محصول ببخشید. این بدین معناست که مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی با چندین بار نشستن و برخواستن به مرور زمان شکل گرفته و فرو می نشینند که این عامل باعث شده تا این محصول پس از چندین بار استفاده نرم تر از قبل شود. هم چنین برای مراقبت ونگهداری از این کالا هم چند نکته را باید مد نظر قرار دهید. در ابتدا بهتر است که بر روی این محصول ملافه ای پهن کنید تا کثیف نشود. هم چنین از سوراخ کردن و نزدیک کردن اشیا نوک تیز به این بین بگ خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. نکته مهم دیگر این است که بهتر است شما برای تمیز کردن این محصول از یک عدد دستمال نمناک استفاده کرده و به راحتی این کالا را تمیز کنید.

جمع بندی

بین بگ تکیه گاه دار خاکستری یک محصول فوق العاده ساده و در عین حال شکیل می باشد که ارگونومی ساخت جذابی داشته و از کیفیت فوق العاده بالایی هم بهره مند است. این محصول تحت ضمانت دو ساله شرکت تهران اینتکس عرضه شده و تحمل وزن بالایی را هم دارا می باشد. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 96 سانتی متر
عرض 81 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...