بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

MBL-053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,727,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس در رنبگندی های متنوع و زیبا وارد فروشگاه اینتکس شد و در ابتدای ورود به فروشگاه توانسته است جای خود را به خوبی در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . این محصول دارای یک عدد دستگیره در بخش بالای تکیه گاه خود می باشد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی بین بگ نمایید . در ساختار داخلی این محصول از فوم فشرده استفاده شده است که استحکام بالایی دارد و از همین رو به راحتی می تواند وزن یک نفر بالغ را تا 130 کیلو گرم مهار نماید . جنس رویه این هپی چیر از پارچه جیز می باشد که به صورت متداول در ساخت محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفت و مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است . لازم به ذکر است که برای تعویض ساختار داخلی و یا شستشو پارچه رویه این بین بگ ، یک عدد زیپ در بخش کف محصول تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جدا کردن رویه و ساختار داخلی نمایید . همچنین به همراه این محصول ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید این محصول نیز به طور کلی راحت می کند . بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس ، مدلی بسیار زیبا و پر فروشی است که به واسطه طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد ، آن را در دسته بین بگ های راحتی اینتکس قرار داده اند . بین بگ ها از نظر ساختاری متفاوت هستند و بیشترین تنوع را در میان مبل های خانگی دارند . عمدتا این محصولات به صورت تک نفره ساخته شده و همچنین به صورت تکی به فروش می رسند ، اما شما می توانید مدل های محبوب خود را به تعداد خریداری کنید . بنابراین هیچ محدودیتی در خرید بین بگ وجود ندارد . در ادامه مطلب به مواردی همچون ساخت بین بگ ، جنس محصول ، نحوه شارژ مجدد و نگهداری صحیح و همچنین تعمیرات این محصولات اشاره خواهیم کرد .

ساخت بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

توصیه ما به شما خریداران و دوست داران بین بگ های راحتی این است که به درستی مدل مد نظر خود را انتخاب کنید . اگرچه بین بگ ها به عنوان مبل راحتی و طبی شناخته می شوند اما اگر زمان زیادی را برای نشستن صرف می کنید ، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که از نظر طراحی کاملا آرگونومیک باشد . در بررسی های انجام شده نسبت به بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس میبینیم که طراحی این محصول کاملا طبی و ایده آل است .

تصاویری از بین بگ در بالا مشاهده می کنید که نشان دهنده نوع ساختار آن می باشد . داشتن بخش نشیمنگاهی گود و فرو رفته در کنار پشتی انعطاف پذیر و مرتفع آن می تواند جایگاه خوبی را برای نشستن شما برای مدت زمان طولانی فراهم کند . برای ساخت بین بگ فوق از آستری استفاده شده است . آستری که در بخش میانی بین بگ قرار دارد ، با باز کردن و خارج کردن رویه قابل مشاهده است . 

آستری بین بگ از پارچه ساخته شده است که ظاهری معمولی داشته و دلیل استفاده از آن ، این است که محتوای شنی خرد را داخل آن ریخته شود تا در صورت نیاز بتوانید رویه بین بگ را جدا کرده و آن را بشویید . در بخش بالایی بین بگ همانطور که در تصویر نیز مشخص است دستگیره ای پارچه ای هم رنگ و هم جنس با رویه به بین بگ دوخته شده است که می توانید با گرفتن آن به راحتی بین بگ را بلند کرده و جابجا کنید .

جنس بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

اینتکس برای ساخت بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس از جنس خوب جیر استفاده کرده است . پارچه جیر به دلیل ظاهر بسیار زیبا و سطح لطیفی که دارد یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین اجناس برای ساخت بسیاری از پوشاک و وسایل است که استفاده از آن در بین بگ ها سبب شده است تا فرد در تماس با سطح بین بگ حس خوشایندی را داشته باشد . این پارچه دوام و کیفیت بالایی داشته و در صورت مراقبت و نگهداری صحیح سال های سال زیبایی خود را حفظ خواهد کرد .

شارژ مجدد بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

یکی از رویداد هایی که ممکن است شما در طول 1 الی 2 سال استفاده مکرر با آن روبرو شوید ، افت بین بگ خواهد بود . با توجه به اینکه محتوای شنی بین بگ از فیبر است و این فیبر ها به صورت ریزدانه های فیبر پر شده است ، ممکن است در طول زمان فشرده شده و خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست بدهد ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که در صورت ایجاد خلا و فضای خالی در بین بگ نسبت به شارژ مجدد محصول اقدام کنید . شارژ کردن بین بگ کار بسیار ساده بوده و تنها با تهیه محتوای شنی از فروشگاه اینتکس یا هر جای دیگری می توانید بین بگ خود را شارژ کنید .

تعمیرات بین بگ راحتی یک نفره نارنجی اینتکس

ممکن است شما حوصله شارژ کردن بین بگ خود را نداشته و قصد دارید بی درسر آن را شارژ کنید . به همین منظور فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را به خریداران و مشتریان خود ارائه کرده است که در صورت هر گونه نیاز به تعمیرات رویه یا آستری ، شارژ مجدد بین بگ ، تعویض کلی محتوای شنی ، تعویض رویه و آستری می توانید بین بگ خود را برای فروشگاه ارسال نمایید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...