بین بگ شیبدار چرمی سفید

bestway 43844

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار چرمی

بین بگ شیبدار چرمی بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ شیبدار مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به رنگ و طرح های مختلفی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ شیبدار مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

بین بگ شیبدار چرمی سفید

بین بگ شیبدار چرمی با توجه به طراحی شیبدار و سطح آرگونومیک خود می تواند نشیمنگاهی بسیار عالی و مناسب برای نشستن های کوتاه مدت و طولانی باشد ، از این رو به واسطه طبی بودن بین بگ بسیاری از افراد رو به خرید بین بگ ها آورده و از این نشیمنگاه ها بیشتر استفاده می کنند . از مزایا بین بگ شیبدار مخملی می توان به وزن بسیار سبک 6 کیلوگرمی آن اشاره کرد که به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید به سادگی بین بگ را حمل کرده و در هر جایی از خانه از آن استفاده کنید . بین بگ ها با نام های دیگری چون مبل شنی و هپی جیر نیز شناخته می شود که تفاوتی جزئی میان آنها وجود دارد .

ساخت بین بگ شیبدار مخملی

برخلاف ظاهر بین بگ شیبدار مخملی برای ساخت آن از هیچ پایه ای استفاده نشده است . شاید فکر کنید که چطور ممکن است یک بین بگ یا مبلی بدون پایه بتواند اینچنین به صورت ایستاده قرار بگیرد ؟ برای تولید بین بگ شیبدار مخملی از دو لایه پارچه ای یعنی بدنه و آستری استفاده شده است که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که شکل بین بگ شیبدار مخملی ظاهری مبل مانند داشته باشد . داخل بین بگ شیبدار مخملی نیز از محتوای شنی استفاده شده است که در بخش های بعدی جنس های استفاده شده برای ساخت محصول را معرفی و ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد .

از مزیت ها و ویژگی های ساختاری بین بگ شیبدار مخملی می توان به داشتن نشیمنگاه گود و فرو رفته در کنار پشتی و تکیه گاه بلند اشاره کرد ، این طراحی باعث می شود که نشیمنگاهی بسیار عالی داشته باشید و همچنین به سهولت به مبل بین بگ تکیه داده و از وارد شدن فشار بر روی اندام ها و ستون فقرات جلوگیری کنید . قرار گرفتن و زاویه نشستن شما بر روی مبل بسیار مهم است ، به گونه ای که اگر از مبل های غیر استاندارد استفاده کنید ممکن است در طول زمان مشکلاتی را همچون درد در دیسک کمر و ... را داشته باشید . بنابراین توصیه می شود که در خرید مبل بین بگ و هر نشیمنگاه دیگر به طبی بودن محصولات توجه داشته باشید .

جنس بین بگ شیبدار مخملی

برای ساخت بین بگ شیبدار مخملی همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، از دولایه پارچه ای برای ساخت رویه و آستری استفاده شده است که جنس رویه آن همانطور که از نام محصول مشخص است از پارچه صخیم مخملی ساخته شده است که این پارچه ویژگی های بسیار خوبی دارد . به عنوان مثال این جنس رویه ای لطیف و نرم و دارد که می تواند حس خوشایندی را داشته باشد ، مخمل می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند . شما می توانید به واسطه جنسی که برای ساخت بین بگ شیبدار مخملی استفاده شده است از آن در محیط های خارج از خانه استفاده کنید .

برای ساخت آستری محصول نیز از پارچه ضخیم و با دوام نخی استفاده شده است که استحکام بین بگ را در برابر فشار های بالا افزایش داده است . و اما جنسی که بیشترین حجم بین بگ را تشکیل داده است ، محتوای شنی یونولیتی می باشد که به صورت ریزدانه در آمده و در داخل آستری ریخته شده است . به دلیل اینکه این محتوا انعطاف پذیری بالایی داشته و تحرک خوبی در داخل آستری دارد ، می تواند سطحی فرم پذیر را در اختیار افراد قرار دهد .

شستشو بین بگ شیبدار مخملی

با توجه به رنگ سفیدی که بین بگ شیبدار مخملی دارد شاید استفاده از آن در هر جایی و جابجایی آن در خانه و استفاده مداوم ، باعث کثیف شدن بین بگ شود ، از این رو شرکت تولیدی با قرار دادن زیپی در انتهای پوسته بین بگ به شما این اجازه را داده است تا رویه را بتوانید از آستری جدا کرده و بشویید . توجه داشته باشید که نباید تمامی بین بگ را به صورت کامل به همراه آستری و محتوای شنی بشویید و تنها نیاز است که رویه را بشویید . زیرا آستری و محتوای شنی در بخش های زیرین قرار گرفته و از نظر بو گرفتن نیز به مانند مبل های معمولی نبوده و بو نمیگیرند .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...