بین بگ مخملی بزرگسال

bestway 43766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی بزرگسال

بین بگ مخملی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . این محصول زیبا با کیفیت دوخت بالا و پارچه مازراتی توسط شرکت بست و تولید شده است . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بین بگ مخملی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . از این محصول زیبا ی توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ مخملی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ مخملی بزرگسال

بین بگ مخملی بزرگسال محصولی است که سعی داریم تا در این مطلب به صورت کامل مورد نقد و بررسی و ارزیابی قرار دهیم. در واقع شاید خیلی از شما با دیدن این محصول و تصاویر آن سعی کنید تا اقدام به خرید و انتخاب این محصول داشته باشید اما باید به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید دارید بهتر است قبل از هر چیز به صورت کامل با جزئیات این محصول آشنا شوید تا از ویژگی های ساختاری و فنی و هم چنین نوع کیفیت آن اطلاع داشته و سپس به بهترین شکل و با آگاهی کامل دست به خرید این محصول بزنید....

شیوه شکل گیری و طراحی

اولین نکته ای که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث شیوه شکل گیری و ساخت این بین بگ می باشد. در واقع شاید یکی از مباحث مهم در انتخاب و خرید این محصول هم همین عامل باشد. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت سازنده این محصول سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن این بین بگ را به دست مشتریان خود برساند و با توجه به ویژگی های طراحی و ساختاری که دارد قطعا در این زمینه نیز موفق شده است. با توجه به این نکته حال باید عنوان کنیم که از نظر نوع ساختار این محصول دقیقا یک ساختار گرد را داراست. اگر بخواهیم به جزئیات این طراحی هم بیشتر بپردازیم باید عنوان کنیم که این گرد بودن به گونه ای است که شما می توانید به راحتی یک فضای کمتر از یک متری را برای قرار دادن این محصول در هر فضایی در نظر بگیرید.

پس از این مرحله حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که دوخت این محصول از نقاط قوت این بین بگ به شمار می رود. شما می توانید به سادگی مشاهده کنید که دوخت این محصول تنها در مرکز آن مشاهده می شود و این بخش نیز به صورت یکسره دوخته شده است و شما نقاط دوخت دیگری را بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد. هم چنین باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول نیز با ساختاری یکدست و با بهره گیری از رنگ خاکستری شکل گرفته است که این نکته هم قطعا در خرید این محصول اثرگذار خواهد بود. در کنار این نکات باید به این عامل هم اشاره کنیم که هیچ گونه طرح و یا نقش دیگری بر روی بدنه اصلی این محصول به چشم نمی خورد که این امر هم از دیگر نقاط مثبت این محصول می باشد که باعث شده تا این بین بگ قابل استفاده در محیط های اداری هم باشد.

اگر از این موارد عبور کنیم باید به این مسئله اشاره کرد که شما قادر خواهید بود تا به راحتی ساختار این محصول را با توجه به شیوه مد نظر خود تغییر دهید. در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید به راحتی در هر زمان که دوست داشتید با جا به جایی محتویات داخلی این بین بگ به سادگی هر چه تمام تر شکل و آرگونومی مورد نظر خود را به این محصول القا نموده و پس از انجام این کار از این محصول استفاده کنید.

کیفیت ، جنس و مقاومت محصول

اگر تا به این جای کار توانسته اید که از نظر نوع طراحی و ساختار این محصول را یک کالای ایده آل برای خرید در نظر بگیرید ، حال باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در این بخش قصد داریم تا شما را با کیفیت و جنس این محصول هم آشنا کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات بتوانید خرید خود را انجام دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول از جنس پارچه مخملی شکل گرفته است که این نوع پارچه قطعا یک رویه با دوام برای خرید و تولید این بین بگ ها به شمار می رود. در واقع شما می توانید این نوع رویه را در اکثر محصولات و بین بگ های موجود در بازار به راحتی مشاهده کنید.

هم چنین به جز این رویه باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول در برابر سایش مقاومت فوق العاده ای دارد و قطعا از این نظر آسیب نخواهد دید. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که این بین بگ دارای مقاومت فوق العاده ای است و تا 150 کیلو گرم وزن را هم به بهترین شکل می تواند بر روی خود تحمل کند. این نکته قطعا یک مزیت بزرگ برای افرادی است که وزن نسبتا بالایی دارند. طول عمر رویه اصلی و محتویات این محصول هم بالا می باشد و این نکته هم از دیگر خصوصیات مهم کیفیتی این بین بگ به شمار می رود.

ابعاد ، وزن و ضمانت محصول

در کنار موارد عنوان شده باید به یک سری نکات دیگر که قطعا قبل از خرید بسیار مهم و حیاتی می باشد نیز اشاره کنیم. شما می توانید به راحتی ببینید که این بین بگ دارای طول و عرض مشابه 80 سانتی متر می باشد. این ابعاد یکسان و کمتر از یک متر باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این کالا را در هر فضایی قرار داده و از آن در بهترین شرایط ممکن استفاده کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ارتفاع این محصول از پایین ترین بخش این محصول تا نقطه بالایی آن 95 سانتی متر و تا بخش نشیمنگاه این محصول نیز 50 سانتی متر می باشد. تفاوت این دو زمانی مشخص می شود که شما شکل و شیوه طراحی این محصول و در واقع محتویات داخلی این کالا را بر حسب نیاز خود تغییر دهید و در آن صورت این ابعاد را می توانید به درستی مشاهده کنید.

مسئله مهم دیگر در خصوص این محصول وزن کم این بین بگ می باشد که تنها 5 کیلو گرم وزن دارد و شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید با حمل و جا به جایی این محصول مجدد از این کالا در یک فضای دیگر استفاده کرده و از داشتن این بین بگ لذت ببرید. علاوه بر این ها این کالا با ضمانت دو ساله به دست شما خواهد رسید که این عامل هم در خرید موثر بوده و باعث اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی می شود. هم چنین فروشگاه مرکزی اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را هم به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می کند که قطعا این ویژگی هم از دیگر موارد مهمی است که می توان به آن اشاره نمود.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...