بین بگ مخملی راحتی

bestway 43834

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی راحتی

بین بگ مخملی راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی بوده که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن مناسب می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . بین بگ مخملی راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمود. . این محصول با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید .

در قسمت زیر این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید .و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت ، مطالعه کتاب و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه کنید . برای خرید بین بگ مخملی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مزایا و معایب بین بگ ها

سوالی که بسیاری از خریداران قبل از خرید بین بگ ها دارند که این محصولات دارای ویژگی هایی بوده و مزایا و معایب آن ها چیست ؟ بین بگ ها در واقع همان مبل های شنی هستند که ویژگی ها و مزایا بسیار خوب آن ها سبب شده است تا فروش بسیار بالایی نیز داشته باشند . از جمله مزایا مبل بین بگ می توان به سبک وزن بودن آن اشاره کرد ، به همین دلیل می توان گفت که مبل های شنی پرتابل و قابل حمل هستند و می توانید به سادگی آن را جابجا و حمل کنید .

از ویژگی های خوب دیگر بین بگ ها می توان به طول عمر بالای آن ها و همچنین فرم پذیری بسیار عالی آن ها اشاره کرد . عمدتا داخل بین بگ ها با موادی همچون یونولیت و فیبر ها ، گرانول ، اسفنج ، پشم شیشه و ... پر می شود ، به همین دلیل نیز تحرک خوب برخی از مواد داخلی بین بگ ها سبب فرم پذیری بسیار خوب آن ها شده است . از معایب مبل های شنی می توان به افت آن در بلند مدت و همچنین حجم بالای آن اشاره کرد که در صورت داشتن فضای ایده آل در خانه و ... این حجم بالا نیز به چشم نخواهد آمد .

انواع پارچه های بین بگ

برای تولید و ساخت بین بگ ها از اجناس متنوعی استفاده شده است که با توجه به تنوع بالای مبل بین بگ های فروشگاه اینتکس می توانید مدل مورد نظر خود را بر حسب جنس انتخاب کنید . عمده اجناسی که برای ساخت بین بگ ها استفاده می شود می توان به پارچه های مخملی ، پارچه های چرمی ، لی ، خزدار ، نخی ، کتان و ... اشاره کرد که پر فروش ترین مدل ها بین بگ های مخملی و خزدار می باشد که سطوحی نرم و لطیف دارند . البته فروش مدل های چرمی نیز به واسطه شیک و زیبایی منحصر به فرد خود نیز بالاست .

دلایل افت بین بگ و رفع آن

از سری مشکلاتی که ممکن است برای مبل های شنی و بین بگ ها اتفاق بیوفتد می توان به افت مبل شنی اشاره کرد . این افت عمدتا به دلیل فشرده شدن اسفنج ها و یونولیت ها اتفاق می افتد که این اتفاق عمدتا پس از مدت ها استفاده و فشرده شدن محتوا ایجاد خواهد شد . در این صورت مبل افت کرده و فضای خالی در درون آن ایجاد خواهد شد .

عمدتا این اتفاق با سفت شدن بین بگ همراه خواهد بود . شما می توانید برای رفع این مشکل ، می توانید محتوای شنی جداگانه ای را از فروشگاه تهیه کرده و آن را مجددا شارژ کنید . بهتر است که یونولیت های گذشته را به طور کلی تخلیه کرده و محتوای جدید را جایگزین کنید تا مبل نرم تر باشد .

نقد و بررسی بین بگ مخملی راحتی

بین بگ مخملی راحتی از شکیل ترین و زیبا ترین بین بگ های طراحی شده مخملی و بسیار راحت و انعطاف پذیر می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی شده و می تواند نشیمنگاهی بسیار عالی برای نشستن های طولانی و یا کوتاه شما باشد . این بین بگ وزن سبکی داشته که می توانید آن را به سهولت جابجا کنید . وزن این محصول تنها 5 کیلوگرم است که وزن کم آن نیز به دلیل استفاده از محتوای شنی سبک می باشد . به دلیل طراحی زیبا و شیکی که این بین بگ پر فروش دارد شما می توانید از آن حتی در محل کار ، دفتر ها و بوتیک ها استفاده کنید . برای راهنمایی بیشتر برای خرید بین بگ مخملی خود در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و نحوه تولید بین بگ

بین بگ ها ممکن است دارای شکلی ثابت و یا متحرک داشته باشند که بین بگ مخملی راحتی با توجه به طراحی راحتی خود ، قابلیت تغییر شکل دارد . فرد تنها با نشستن خود می تواند به این بین بگ فرم بدهد ، همچنین می توانید با دست نیز به بین بگ خود فرم و شکل بدهید . این طراحی منحصر به فرد سبب شده است تا بین بگ ها نشیمنگاه هایی نرم و راحت باشند و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . شما می توانید ساعت های طولانی بر روی بین بگ مخملی راحتی نشسته و به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و ... بپردازید بدون اینکه خسته شوید یا اندام هایتان اذیت شوند .

تولید بین بگ فوق به مانند بسیاری از بین بگ ها و مبل های شنی راحتی به صورت سه لایه ساخته شده است که یکی از کاربردی ترین نوع ساختاری برای تولید مبل بین بگ می باشد . طراحی سه لایه محصول متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد که رویه یا پوسته بیرونی ترین لایه بین بگ می باشد . انتخاب رویه بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که در عین حال باید با دوام و زیبا باشد ، زیرا تنها قسمتی از بین بگ است که دیده می شود . آستری نیز دوام مبل را افزایش داده و مواد شنی داخلی را که داخلی ترین لایه می باشد را در درون خود نگهداری می کند ، تا در صورت نیاز بتوانید رویه را از آستری جهت شستشو و ... استفاده نمایید .

جنس بین بگ مخملی راحتی 

شاید برای این سوال پیش بیاید که بین بگ راحتی فوق از چه اجناسی تشکیل شده و داخل آن از چه نوع موادی پر شده است . همانطور که از نام محصول مشخص است ، رویه بین بگ از پارچه مخملی می باشد که یکی از نرم و لطیف ترین پارچه های بازار است ، این پارچه می تواند سطحی نرم و همچنین گرمی را برای بین بگ ایجاد کند تا در روز های سرد سال نیز بتوانید در کنار شومینه یا بخاری استراحت کنید . این جنس در برابر ساییدگی کاملا مقاوم بوده و رنگ کاملا ثابتی دارد . برای پر کردن بین بگ نیز از یونولیت های خرد شده استفاده شده است که این ریزدانه ها به دلیل تحرک بالا می تواند فرم پذیری خوبی را به بین بگ ببخشد .

نگهداری و شستشو بین بگ

بین بگ ها ممکن است در صورت عدم نگهداری صحیح و استفاده درست آسیب ببینند ، به همین دلیل نیز بهتر است که در نگهداری از آن کوشا باشید . آستانه تحمل وزن بین بگ مخملی راحتی 180 کیلوگرم است که می تواند بیانگر دوام بسیار خوب بین بگ باشد ، اما به این نکته توجه داشته باشید که پرتاب کردن بین بگ یا پریدن بر روی آن می تواند سبب آسیب دیدن بین بگ شود . پارگی ها از دوخت قابل تعمیر خواهند بود . و اما در صورت کثیف شدن شما می توانید رویه بین بگ را بشویید . البته برخی از رویه ها غیر قابل شستشو هستند اما پارچه مخمل را می توانید به مانند پارچه های دیگر به صورت دستی و یا با استفاده ماشین لباسشویی بشویید .

تعمیرات بین بگ

عمده آسیب هایی که در بین بگ ها به وجود می آید ، پاره شدن بین بگ از دوخت و یا افت بین بگ می باشد که هر دو آن ها قابل رفع و تعمیر می باشد . البته پاره شدن بین بگ می تواند نشان از عدم استفاده و نگهداری صحیح باشد ، لذا فروشگاه تهران اینتکس نیز به دلیل کیفیت بالای این محصول ، آن را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است . افت مبل بین بگ ها به دلیل فشرده شدن یونولیت های محصول اتفاق می افتد که می توانید با شارژ مجدد آن ، این مشکل را رفع کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...