بین بگ کودک یک نفره راه راه

hc072019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک یک نفره راه راه

بین بگ کودک یک نفره راه راه از سری بین بگ های پرفروش شرکت اینتکس می باشد که با توجه به دارا بودن رنگ بسیار زیبا توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. رویه این محصول پارچه‌ای بوده که در عین دارا بودن نرمی و لطافت بالا از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر می باشد که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین این یونولیت ها از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می‌شود که در حین استفاده از این محصول، به خوبی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مطلوبی قرار دهد و در استفاده های طولانی مدت مانع از درد و خستگی شود. علاوه بر این برای این بین برگ یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن شما می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین می توانید با تغییر دادن حجم یونولیت های تشکیل دهنده آن این بین را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. وزن این محصول بسیار اندک بوده و در حدود 5 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم می باشد که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل به نظر می رسد. برای تهیه این محصول زیبا و دوست داشتنی شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی بین بگ کودک یک نفره راه راه

بین بگ کودک یک نفره راه راه محصولی بسیار جذاب با رنگی زیبا و دلنشین می باشد که قادر است توجه هر کودکی را به خود جلب نماید. این بین بگ به گونه ای طراحی شده که کودک شما می تواند از آن به جهت استراحت نیز استفاده نماید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 همانطور که می دانید محصولات مورد نیاز کودکان می بایست از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار بوده که قادر به جلب رضایت کودک شما باشد. به همین منظور شرکت اینتکس همواره سعی داشته که محصولاتی با طراحی جدید تولید و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این محصول به صورت مستطیل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه می باشد که پشت کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. رنگ آن نیز سبز روشن و سفید درنظر گرفته شده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. برای این محصول یک عدد زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با تغییر حجم محتوای تشکیل دهنده آن، این محصول را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهم ترین موارد قابل توجه در حین خرید، جنس و کیفیت محصول می باشد. زیرا محصولی با کیفیت بالا را می توان مدت ها در اختیار داشت. رویه این محصول پارچه ای بوده و علاوه بر دارا بودن نرمی و لطافت لازم، بسیار منعطف می باشد. همچنین از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و در حین استراحت و جابه جایی آسیب نمی پذیرد. محتوای داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که بسیار منعطف بوده و موجب شده که این محصول به خوبی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مطلوبی قرار دهد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

علاوه بر کیفیت و زیبایی محصول مورد نظر ابعاد و وزن آن نیز بسیار مهم می باشد. به همین منظور شرکت اینتکس برای این محصول طولی معادل 100 سانتی متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر درنظر گرفته تا علاوه بر دارا بودن فضای کافی برای استراحت از حجم مناسبی برخوردار باشد تا به راحتی در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. وزن آن نیز اندک و در حدود 3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید طول عمر محصول بسیار حائز اهمیت می باشد. و تنها کیفیت محصول در این امر موثر نبوده و نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیرگزار خواهد بود. به همین منظور فقط کافیست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن مجاز بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. این محصول دارای ضمانت نامه ای 2 ساله بوده که در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

بین بگ کودک یک نفره راه راه از سری بین بگ های جذاب و پر فروش می باشد که قادر است توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. این محصول با دارا بودن قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی  قادر خواهد بود مدت ها مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل دارا بودن رنگی زیبا همواره برای کودک شما جذاب باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 72 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه آبی و سفید
جنس بدنه پارچه ای
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 7 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...