تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ

jilong 776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ از سری تفریحات بادی جدید برای سنین کودکان بوده که از طراحی بسیار جالبی بهره مند است. این کالا در واقع از دو ماهی بادی در قسمت کناری کناری بهره برده و یک تخته بادی بین آنها قرار داده شده است. این تخته بادی از ضخامت خوبی برخوردار بوده که می تواند وزن مناسبی را تحمل کند. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که لطافت کافی را برای نشستن بر روی این کالا خواهد داشت. این تخته شنا علاوه بر تفریحات آبی می تواند برای آموزش شنا نیز بسیار مناسب و کاربردی باشد. به همین دلیل می توان در انواع استخر ها از این محصول استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این وسیله شنا داشتن سه محفظه باد مجزا و برچسب تعمیرات می باشد.

  • تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ
  • طول: 88 سانتی متر
  • عرض: 74 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • مناسب آموزش شنا و تفریحات
  • دارای سه محفظه باد
  • کد محصول: jilong 776

تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ

تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ از جذاب ترین و زیبا ترین تخت شنا کودک می باشد که به عنوان یک شناور بادی برای استفاده کودکان شناخته می شود و می تواند برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان مناسب باشد . با توجه به اینکه این شناور بادی برای کودکان می باشد ، ساخت آن به صورت عروسکی انجام شده است و ظاهر دوست داشتنی را به خود گرفته است . اگر به تصویر محصول نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این تخته شنا کودک به شکل دو ماهی قرار گرفته در کنار هم تشکیل شده است که وسط آن یک تشک بادی قرار دارد که کودکان می توانند در آن قسمت قرار گرفته و سوار تخته شنا شوند و بازی کنند . این وسیله بادی می تواند یک وسیله دوست داشتنی برای کودکان باشد تا بتوانید از آن در استخر ها استفاده کنند . 

تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ مخصوص برای استخر ها بوده و بیشتر در آب هایی استفاده می شود و کاربرد دارد که جریان آب شدیدی در آن وجود نداشته و عمق آب کم است ، برای اینکه کودکان از خطرات احتمالی و پیش روی خود مطلع نبوده و باید حتما در یک شرایط عالی از آن استفاده کنید تا به مشکل نخورند . دو ماهی بادی که در طرفین تخته شنا کودک قرار داده شده است می تواند تعادل بسیار خوبی را به محصول بدهد تا کودکان به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند . زیرا این ماهی های بادی بزرگ بوده و هر محصول بادی می تواند شناوری خوبی را بر روی آب داشته باشد ، به همین دلیل است که استفاده از این ماهی های بادی بسیار بزرگ باعث شده است تا تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند . 

تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ دارای طول 88 سانتی متری می باشد و عرض آن نیز 74 سانتی متر است ، با این وجود که ارتفاع محصول نیز به 35 سانتی متر می رسد ، برای همین است که استفاده از آن می تواند برای کودکان بسیار مناسب تر باشد . بهتر است که کودکان بالای سه سال از این محصول استفاده کنند و برای بازی کودکان در سنین پایین تر بهتر است که به سراغ سایر شناور های بادی و به خصوص شناور های بادی شورتی بروید که ایمن تر بوده و برای کودکان خردسال مناسب تر است . تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ می تواند به خوبی وزن های بالای کودکان را تحمل کند و شرایط خوبی را برای بازی آن ها فراهم نماید . 

همچنین تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ می تواند یک وسیله بسیار عالی برای آموزش شنا کودکان باشد ، برای اینکه قسمت وسط تخته شنا می تواند در زیر سینه کودکان قرار گرفته و آن ها را بالای آن قرار دهد تا آن ها بتوانند با حرکت دادن پاها ، خودشان را به جلو و به اطراف هدایت کنند . یکی از ویژگی های بسیار خوب دیگری که تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ دارد ، ایمنی بالای محصول است که به دلیل استفاده از سه محفظه باد در کنار یکدیگر بوده و می تواند در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه ها باز هم بر روی آب باقی بماند و شرایط را برای تفریحات شما فراهم کند . 

جابجا کردن تخته شنا کودک طرح ماهی جیلونگ بسیار آسان است و شما می توانید به سادگی باد محصول را خالی کرده و آن را در یک جای کوچکی قرار داده و به هرجا ببرید . کیفیت ساخت محصول فوق العاده بالاست برای اینکه از پی وی سی برای تولید آن استفاده شده است . شرکت جیلونگ از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه تولید و ساخت شناور بادی می باشد که از همین لایه ها برای ساخت تخته شنا کودک طرح ماهی استفاده کرده و از لایه های ضخیمی برای اینکار استفاده نموده تا آسیب دیدگی آن ها را به حداقل برساند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...