تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی

bestway 67459

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی تخت خوابی با کیفیت و با دوام در میان تخت های بادی دو نفره این شرکت بوده که با داشتن قیمتی مناسب در میان پر فروش ترین تخت ها قرار گرفته است. محصولی با طراحی و رنگی روشن که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و همچنین استفاده از روکش طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین می باشد. این کالا به راحتی دو نفر را در خود جای داده و به دلیل داشتن نشیمنگاهی با روکش کامفورت و طراحی مواج قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای افراد مصرف کننده به همراه خواهد داشت. علاوه بر این وجود یک بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی تخت نیز از بهترین ویژگی های آن محسوب می شود که با باد نمودن بدنه به شکل خودکار راه اندازی می شود. اما بر روی این تخت بادی یک پمپ باد برقی به صورت سرخود قرار داده شده که می تواند علاوه بر پمپاژ عمل مکش باد را نیز انجام دهد. این تخت بادی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق
دارای بالش بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی یکی از بهترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی با داشتن قابلیت ها و ویژگی های بسیار مهم بوده که از مدل یک نفره نیز بهره می برد. این سری از تخت خواب های بادی بست وی از بدنه و طراحی با کیفیت و مقاومی بهره برده که می تواند برای سنین مختلف از جمله یزرگسالان استفاده شود. محصولی که می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تخت های غیر بادی به دلیل داشتن حجم و جایگیری کمتر و همچنین وزن سبک و قابلیت جا به جایی آن باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی این تخت خواب بادی با اینکه در حالت کلی شبیه به سایر تخت های بادی بوده اما دستخوش تغییراتی در خود بوده که می تواند تاثیر بسزایی در راحت استفاده کردن از این محصول بگذارد. طراحی بسیار خوبی که بخصوص در قسمت نشیمنگاه صورت گرفته تا بازه استفاده از این کالا را برای هر نوع مصرف کننده ای گسترده تر کند. اما حالت کلی این محصول به صورت مستطیلی بوده که از دیواره گرد با لبه پایینی قوس دار مانند مدل یک نفره خود برخوردار است. لبه پایینی که خود سبب می شود تا در صورت استفاده از این تخت بر روی برخی از کاشی ها به آن ها متصل شده و هوا را در خود جمع کند و در نهایت سبب استحکام تخت بر روی زمین شود. قسمت بسیار مهم این تخت که مصرف کننده گان نیز با آن ارتباط مستقیم دارند نشیمنگاه آن می باشد. نشیمنگاهی که به شکل مواج طراحی شده و از رویه کامفورت به منظور به ارمغان آوردن قابلیت طبی بهره می برد. قابلیتی که باعث می شود تا برای استفاده افراد بیمار نیز بسیار مفید و مناسب باشد. این نشیمنگاه علاوه بر این به دلیل اینکه هوا را در خود رد وبدل می کند باعث می شود تا در برابر تعریق بالا مقاوم باشد. حرکتی دیگر که در این تخت بادی پیاده سازی شده است، تعبیه کردن یک بالش بادی در قسمت فوقانی نشیمنگاه می باشد. این بالش بادی هنگام باد کردن بدنه اصلی به شکل خودکار راه اندازی می شود. مهمترین قسمت بدنه ای که هر تخت خواب بادی داشته لایه های نگهدارنده داخل بدنه این نوع محصولات بوده که در این کالا به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده تا در برابر اوزان بالا و فشار های ناشی از هر گونه حرکتی مقاومت لازم را نشان دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای خرید هر نوع تخت خواب بادی بوده که در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار می گیرد. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل بوده که می تواند قابلیت های خوبی را برای این محصول به همراه داشته باشد. از روکش مخمل تنها برای سطح نشیمنگاه این تخت استفاده شده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای خواب و یا دراز کشیدن می تواند در جلوگیری از تعریق بالا نیز مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد. این روکش مخمل بالش بادی سرخود را نیز در بر می گیرد. اما قسمت های کناری و زیرین این محصول نیز از روکش طرح چرم استفاده شده که در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه به دلیل داشتن ضخامت بالا در برابر فشار های ناشی از باد، وزن بالا و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف به خوبی تحمل پذیر بوده و در صورت رعایت برخی نکات ذکر شده در بخش شیوه مراقبت از بدنه تا چندین سال عمر خواهد کرد. اما قسمت بسیار مهم دیگر این بدنه لایه های داخلی تخت خواب بادی بوده که به پایه های نگهدارنده تخت معروف هستند. این لایه ها در صورت باد کردن این محصول شکل گرفته و بدنه اصلی را بر پا می کند. لایه هایی که از جنس ضخیم PVC به صورت دو لایه طراحی شده و بسیار مقاوم وبا کیفیت می باشند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این تخت بادی طبی برای استفاده راحت دو نفر بوده و از لحاظ جایگیری نیز از تخت های غیر بادی جایگیری کمتری را خواهند داشت. ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و همانند مدل یک نفره خود از ارتفاع کیسانی بهره می برد. این ارتفاع در نظر گرفته شده برای این تخت خواب تا سطح نشیمنگاه تخت بوده و در میان ارتفاع های کوتاه تخت های بادی قرار می گیرد. طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 295 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار بالا برای استفاده دو نفر خواهد بود. در حالی که می توان به راحتی دو فرد با وزن حداکثری را در خود بپذیرد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید تحمل فشار ناشی از وزن این کالا نیز کاهش خواهد یافت.

نحوه راه اندازی تخت بادی

بهترین و ساده ترین روش راه اندازی هر نوع تخت بادی بخصوص این محصول این است که ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمایید. در انتها هم باید توسط پمپ باد برقی سرخود این کالا اقدام به باد زدن کنید. اما پمپ باد برقی متصل شده به این تخت به هیچ وجه از آن جدا نشده و توسط برق شهری کار می کند. پمپی که از قدرت پمپاژ باد بالایی برخوردار بوده و در مدت زمان کوتاهی این کالا را راه اندازی می کند. برای کار با این وسیله باید پس از وصل کردن آن به برق و روشن کردن کلید پمپ اهرم گرد تعبیه شده بر روی آن را به سمت راست بچرخانید تا عمل باد زدن شروع شود. گفتنی است که این عمل تا زمانی ادامه پیدا می کند که تخت خواب شکل کامل را به خود بگیرد. در آن زمان پمپ باد با وجود روشن ماندن به باد زدن خود خاتمه خواهد داد. برای سفت شدن بدنه نیز می توان از پمپ های باد دستی کمک گرفت. اما ویژگی دیگر پمپ سرخود تخت بادی مکش باد آن می باشد. تنها کافیست همان اهرم گرد را به سمت چپ بچرخانیم تا این عمل انجام شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری هر چه صحیح تر از این تخت بادی کافیست در ابتدای هر چیزی هر نوع اشیای تیز را از بدنه آن دور کنیم سپس از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ نیز خودداری کنیم. در صورت استفاده مدام از تخت خواب بادی بهتر است از روکش های مختلف مانند روکش های پارچه ای برای آن استفاده شود. در صورت رعایت این موارد می توان به عمر این تخت افزایش داد. اما نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا خود می تواند در محافظت از تخت بسیار موثر باشد. هنگامی که از این کالا در سفر های مختلف نیز حمل کرده و استفاده می کنید بهتر است در ساک حمل خود قرار داده و آن را به هر محل دلخواه جا به جا کنید تا از آسیب های ناگهانی در امان باشد.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی یکی از بهترین تخت خواب های بادی طبی و ضد تعریق این شرکت همراه با بالش بادی متصل شده به بدنه بوده که برای استفاده هر نوع مسرف کننده بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مناسب و مفید خواهد بود. کالایی که از یک پمپ باد برقی دوکاره با قدرت پمپاژ بالا برخوردار بوده و به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...