تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی

intex 64462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی یکی از تولیدات جذاب شرکت اینتکس بوده که دارای چاک میانی است و با باز کردن ان می توانید این محصول را به یک تخت بادی دو نفره تبدیل کنید. از خصوصیات مهم این محصول می توان به پمپ باد برقی متصل به بدنه ان اشاره کرد که باد کردن را بسیار ساده کرده و در مدت زمان کوتاهی می توان ان را راه اندازی کرد. هم چنین برچسب تعمیرات هم در کنار بسته بندی این کالا وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کنید. این محصول دارای ساختار داخلی مشبک یا همان خوشخواب بوده که بسیار نرم و لطیف است. جنس رویه این تخت از نوع مخمل لطیف ضد تعریق می باشد. بخش های کناری این کالا نیز از نوع مخمل طرح دار بوده و لایه زیرین ان هم از نوع PVC تولید شده است که مقاومت و استحکام فوق العاده ای دارد. این محصول دارای کیف حمل و نقل بوده که جا به جایی را بسیار اسان کرده است. هم اکنون می توانید این محصول را با کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نقد و بررسی تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت های تولیدی توسط برند مطرح اینتکس می باشد که در سال جاری روانه ی بازار شده است و از کیفیت ومقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل سر و صدای زیادی بپا کرده است و توانسته است به محبوبیت بالایی در میان هواداران تخت های بادی دست پیدا کند . این تخت بادی دارای چاک میانی  می باشد که با باز کردن آن می توانید از آن به عنوان تخت بادی دو نفره استفاده کرده و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید . یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول دارا بودن پمپ باد متصل به محصول می  باشد که خیال شما را بابت راه اندازی و باد کردن این تخت بادی راحت کرده است و به سرعت می توانید این تخت را باد کرده و به استفاده از آن بپردازید . در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این تخت بادی یک نفره بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این محصول بیشتر آشنا کنیم پس با ما در ادامه ی این نقد و بررسی همراه باشید .

طراحی و  آرگونومی ساخت :

طراحی این تخت بادی کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای بسیار خوب و بازی را برای شما فراهم می آورد که می توانید با استفاده از چاک میانی که در این محصول برای شما تعبیه شده است آن را به تخت بادی دو نفره تبدیل کرده و با یک تیر دو نشان بزنید . لایه های  رویه این تخت بادی به صورت مشبک و مواج می باشد که دارای ساختار ضد تعریق می باشد و در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود تا به هنگام خوابیدن بر روی این تخت بادی در طولانی مدت بدن شما عرق نکند که یکی از ویژگی  های منحصربفرد این تخت بادی به حساب می آید . همچنین رویه نرم و لطیف این تخت بادی بر محبوبیت آن افزوده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه تخت بادی تک نفره از پی وی سی طرح مخمل یا همان جیر می  باشد که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از لطافت خاصی برخوردار است . در بدنه و سمت زیرین این تخت بادی برای بالا بردن کیفیت و مقاومت محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شد است تا تحمل وزن و همچنین مقاومت در برابر فشار و  ضربه را افزایش دهد که به این موفقیت دست پیدا کرده اند و این تخت بادی قابلیت تحمل وزن تا 145 کیلو گرم را دارد که در دسته بندی تخت بادی از قابلیت بالایی برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت بادی مطابق با استانداردهای  جهانی  می باشد و بر خلاف اسمش که تک نفره است می  توانید از آن برای استفاده ی همزمان دو نفر نیز استفاده کنی و از روز زیبای خود لذت ببرید . ابعاد این تخت بادی به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای استفاده مصرف کننده فراهم می آورد . یکی دیگر از خصوصیات تخت های بادی وزن آن ها می باشد زیرا با توجه به این نکته می توانید تختی را انتخاب کرده کهه به راحتی قابل جا به جایی و حمل باشد و بتوانید از آن  در  سفرهای خود نیز استفاده کنید ، تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی 11 کیلوگرم می باشد که دارای وزن قابل توجهی است و با توجه به بسته بندی قابل حمل و شکیلی که دارد به راحتی می توانید آن  را جا به جا کرده و گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما و یا استفاده در فضاهایی که نیاز به جا به جایی متعدد دارد به حساب می آید . این تخت بادی قابلیت تحمل وزن تا  145 کیلوگرم را دارد که ویژگی خوب و کیفیت بالایی به حساب می آید و خیال شما را از بابت تحمل وزن تان راحت می کنند . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

بر روی بدنه ی این تخت بادی پمپ با نیز متصل می باشد که توسط آن  و به راحتی آب خوردن می توانید آن را باد کرده تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . فقط در هنگام باد کردن این تخت بادی توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد و  یا کم باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر تخت را کاهش می دهد . همچنین از جامپینگ روی محصولات بادی خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را پایین آورده و آن  کارایی لازم را که از این محصولات انتظار دارید نمی توانید مشاهده کنید . در مرحله ی  بعد از برخورد اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی از جنس پی وی سی طرح مخمل یا همان جیر می باشد که توسط برند اینتکس روانه ی بازار شده است و مورد استقبال گسترده ی هواداران تخت های بادی قرار گرفته است . به همراه این محصول پمپ باد و برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از برچسب تعمییرات در جهت رفع مشکل استفاده کرده و بدون دغدغه به روز زیبای خود ادامه دهید . تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب سلطنتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن  را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 145 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهمخمل لطیف ضد تعریق
 جنس بخش کناری مخمل طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مشبک
 ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...