تخت بادی 1 نفره بست وی

Bestway 67381

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی 1 نفره بست وی

تخت بادی یک نفره بست وی یکی از تخت های یک نفره و مخصوص مجردی بوده که از بدنه PVC با روکش مخمل بهره می برد. محصولی که با طراحی یک دست و در رنگ مشکی تولید گشته و بسیار با کیفیت می باشد. این تخت خواب بادی از ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرمی بهره برده که برای مصارف داخل خانه بخصوص اتاق های خواب بسیار مناسب است. علاوه بر این یک بالش بادی سرخود بر روی این تخت تعبیه شده که هنگام استفاده از آن نهایت احساس لذت را منتقل می کند.

تخت خواب بادی 1 نفره  محصول روکش لطيف مخملی سه لايه (فوتر) دارای پمپ برقی پرتوان مجزا (پر و خالی شدن در 4 دقيقه) دارای کيف مخصوص حمل و نگهداری و برچسب تعميرات . تخت خواب های بادی محصولاتی پرتابل هستند که به شما اجازه می دهد تا از آن ها حتی در محیط های خارج از خانه نیز استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با معرفی بیشتر تخت بادی 1 نفره بست وی شما را با ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا کنیم . در بخش نقد و بررسی نیز به طور جامع تخت بادی یک نفره فوق مورد بررسی قرار گرفته است .

دوام تخت بادی

سوالی که ممکن است در میان خریداران مبل شنی مطرح شود این است که دوام تخت بادی چگونه است ؟ آیا تخت های بادی طول عمر بالایی دارند یا چند بار مصرفی هستند ؟ با توجه قیمت تخت بادی معقول نیست که این محصولات یک بار مصرفی یا چند بار مصرفی باشند چرا که مقرون به صرفه نخواهد بود هزینه ای را بابت تخت هایی بپردازید که دوام خوبی را ندارند . تخت های بادی یکی از با دوام ترین تخت های موجود در بازار هستند که در صورت مراقبت و استفاده درست می توانید سال های سال از آن ها استفاده نمایید . فاکتور هایی بر دوام و کیفیت تخت بادی مطرح است که با بررسی تخت بادی 1 نفره بست وی به این فاکتور ها خواهیم پرداخت .

از دلایل کیفیت و دوام بالای هر محصولی جنس خواهد بود ، بنابراین در هنگام خرید هر محصولی در وهله اول به جنس محصول دقت داشته باشید . این تخت بادی از لایه های بسیار ضخیم و مقاوم پی وی سی ساخته شده است که می تواند دوام بسیار عالی تخت را تضمین کند . در قسمت نقد و بررسی محصول و در بخش جنس بدنه در رابطه با ویژگی های پی وی سی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . فاکتور های دیگری چون طراحی چند لایه یا فایبرتک نیز بر دوام این تخت بادی موثر بوده اند .

طراحی چند لایه بیشتر در ساخت تخت های بادی استفاده می شود چرا که ارتفاع این محصولات بالا بوده و برای محکم تر شدن دیواره های تخت در برابر وزن ، محصول را از لایه های درونی ساخته اند تا به خوبی بتواند از وارد شدن فشار به تنها بخشی از دیواره های بیرونی بکاهد . عوامل نام برده شده موجب شده اند تا تخت بادی 1 نفره بست وی بتواند وزن های بالا را تا 136 کیلوگرم که معادل وزن دو فرد بالغ است را تحمل کند .

بهترین تخت بادی کدام است ؟

تخت خواب های بادی بسیار متنوع بوده و طراحی متفاوتی را در این محصولات می توان مشاهده کرد. از این رو باید با توجه به نیاز هایی که از تخت بادی دارید ، تخت مورد نظر خود را خریداری کنید . به عنوان مثال این تخت بادی دارای بالش بادی سرخود می باشد ، از این رو دیگر نیازی به بالش های جداگانه نخواهید داشت . بنابراین شاید برای شما بهترین تخت بادی تختی است که همراه خود بالش داشته باشد . البته مدل هایی که دارای بالش نیستند مساحت بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد . وجود بالش سرخود حتی می تواند به عنوان تکیه گاهی برای بالش مجزا شما باشد تا سر نخورد . 

بهترین تخت خواب های بادی تخت هایی هستند که سطوح انعطاف پذیر و طبی داشته باشند ، این ویژگی در تخت هایی خواهد بود که سطوح مواج داشته باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تخت بادی 1 نفره بست وی نیز دارای سطح مواج می باشد . این سطوح فرم پذیری بهتری را به تخت های بادی می بخشند تا اینچنین فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد و فشار بر روی اندام ها کاهش یابد . تخت های بادی که ارتفاع بیشتری دارند بیشتر از تخت های کوتاه دیزاین اتاق خواب را زیباتر خواهند کرد . دقت داشته باشید که تخت خواب هایی را خریداری کنید که دارای سطوح جیر و مخملی باشند چرا که نبود سطوح جیر یا مخملی می تواند باعث عرق کردن بدن شود .

انواع پمپ باد تخت بادی

تخت خواب های بادی به دلیل اینکه حجم بالایی دارند ، نیاز است تا با استفاده از پمپ ها آن ها را راه اندازی کنید . بیشتر تخت خواب های بادی دارای پمپ باد سرخود برقی هستند ، اما تخت بادی 1 نفره بست وی دارای پمپ باد برقی مجزا می باشد ، بنابراین شما می توانید برای راه اندازی محصول از هر نوع پمپ باد دیگری نیز استفاده کنید . پمپ های باد برقی قدرتمند ترین پمپ ها هستند که می توانید با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنید . اما به دلیل برقی بودن آن ها شاید در سفر ها کارایی نداشته باشند ، بنابراین شاید نیاز باشد پمپ های باد دیگری استفاده کنید .

از سایر پمپ های مناسب برای راه اندازی تخت بادی می توان به پمپ های باد دستی ، پدالی ، شارژی و فندکی اشاره کرد . هر چهار مدل قابل استفاده در سفر می باشند . در نمونه شارژی شما از قبل پمپ را شارژ کرده و می توانید در سفر از آن استفاده کنید . نمونه فندکی نیز با استفاده از جافندکی ماشین کار می کند ، بنابراین اگر با ماشین سفر می کنید می توانید از این پمپ ها نیز برای راه اندازی تخت بادی استفاده کنید . و اما نمونه پدالی و دستی نیازی به برق نداشته و با کمک دست یا پا می توانید تخت خود را راه اندازی کنید در هر جایی راه اندازی کنید . البته وجود پمپ باد برقی مجزای محصول شما را در خانه از داشتن هر نوع پمپ باد دیگر بی نیاز خواهد کرد .

نقد و بررسی تخت بادی 1 نفره بست وی

شرکت اینتکس ایران همواره رقیب سر سختی به نام بست وی داشته، این شرکت چینی تمامی محصولات خود را به سبک و سیاق ایتنکس ایالات متحده درست کرده است، کد 67401 نیز محصولی از بست وی بوده که تمامی آنچه شما از یک تخت بادی نیاز دارید را بر طرف ساخته است، در این قسمت قصد داریم تا این تخت بادی را مورد نقد و بررسی قرار داده و اطلاعات کاملی را در مورد آن منتشر کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی 

این تخت بادی کاملا ساده و شیک ساخته شده، به علاوه اینکه در رنگ تیره ای که ساخته شده به ظاهر آن جلوه ای خاص بخشیده است. به واسطه این طراحی و رنگ بندی از تخت بادی یک نفره بست وی می توانید آن را در محل هایی همچون منزل، محل کار و یا مطب پزشک قرار دهید، بخش کناری این تخت بادی حالتی دو طبقه داشته و ظاهر آن نیز کاملا حالتی براق دارد. قسمت بالایی نیز دارای چهار شیار موازی طولی تا فاصله 20 سانتی متری از بالای تخت می باشد که جهت جریان یافتن هوا به کار می رود، بخش بالایی نیز دارای یک برآمدگی به عنوان بالش سرخود می باشد. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این تخت بادی کاملا استاندارد بوده و مشابه سایر تخت های بادی تولید شده از سوی اینتکس تا به امروز می باشد. طول آن برابر با 191 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 97 سانتی متر می باشد. ارتفاع این تخت بادی برابر با 46 سانتی متر است که در مقایسه با سایر تخت های بادی یک نفره کمی مرتفع تر محسوب می شود. به دلیل وزن و تحمل وزن مناسب 5.8 و 136 کیلوگرمی تخت بادی یک نفره بست وی می تواند همراه بسیار خوبی در مسافرت و محل های مربوطه شود

جنس بدنه

تخت بادی 67401 از بست از بهترین نوع ترکیب ساختار استفاده نموده است که تا کنون حتی در بسیاری از محصولات اینتکس مشاهده شده است. بخش کناری براق و PVC می باشد و قسمت بالایی نیز از ماده تمام جیر ساخته شده است. به دلیل احتمال کثیف شدن های مکرر وجود ماده پی وی سی در بخش های ضروری به نظر می رسد چراکه به سادگی پاک شده و قابل استفاده می شود. ساختار قسمت بالایی نیز به دلیل جیر بودن خوابی آرام و آسوده را برای شما به ارمغان می آورد.

طرح روی تخت بادی

این تخت بادی از طرح موازی نمیه بهره می برد، این طرح مزیت ها و معایب خاص خود را دارد که در اولین استفاده و استراحت بر روی این تخت متوجه آن خواهید شد، منظور از موازی نیمه عدم امتداد خطوط طولی تا انتهای قسمت بالایی تخت می باشد که این عمل به دلیل پدید آمدن بالش سرخود این تخت بادی می باشد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این تخت بادی ابتدا محل قرار گیری آن را به خوبی تمیز و پاک کنید تا هیچ شئ تیزی باعث سوراخ های بسیار ریز بر روی بدنه نشود، سپس آن را بر روی زمین پهن کرده و پمپ باد برقی آن را به برق متصل کنید، سپس کلید روشن شدن آن را زده تا تخت باد شده و شکل بگیرد. پس از اینکه تخت مورد نظر به خوبی شکل گرفته و با تست کردن توسط دست احساس خوبی بابت خوابیدن بر روی آن پیدا کردید می توانید به عملیات باد کردن اتمام دهید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپبله
نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حملبله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.8 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش سرخود
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...