تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت

intex 64162NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت یکی از راحت ترین تخت خوابی بوده که می توانید با هزینه ای مقرون به صرف خریداری کرده  سال ها از طول عمر بالا و کیفیت طراحی بدنه آن لذت ببرید. این محصول یک تخت خواب بادی بزرگ بوده که از ارتفاع 51 سانتی متر برخوردار می باشد. این میزان ارتفاع برای خواب راحت استاندارد بوده و موجب افزایش کیفیت استراحت شما خواهد شد. طراحی و ارگونومی ساخت بدنه تخت خواب بادی یک نفره از دولایه تشکیل می شود.

در واقع می تواند گفت محصول از یک تخت خواب بادی یک نفره و به همراه یک تشک بادی یک نفره تشکیل شده است. این نوع ساختار علاوه بر راحتی شما موجب شده تا در صورت نیاز ملافه و روتختی را به راحتی بر روی تخت بادی خود قرار دهید. محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته اما می تواند تا 136 کیلوگرم وزن را بر روی تحمل کند. برای حفظ طول عمر محصول هرگز بیش از این میزان وزن را به بدنه تخت خواب بادی وارد نسازید. در بخش بالایی محصول یک پمپ باد برقی 220 ولت سرخود تعبیه شده که موجب گردیده شما بتوانید در کمترین زمان ممکن محصول را راه اندازی و یا مجدد جمع اوری کنید.

در داخل بسته بندی محصول یک ساک حمل نیز وجود داشته تا در زمان سفر بتوانید این تخت خواب بادی شیک را همراه خود داشته باشید. برای خرید جدیدترین تخت خواب بادی می توانید به نمایندگی اصلی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت

تخت خواب های بادی نسل جدید از لوازم مورد نیاز برای تجربه استراحتی راحت بوده که به دلیل وزن کم و امکان جا به جایی آسان در کنار هزینه نسبتا مناسب در مقابل تخت خواب های کلاسیک بوده که توسط برند بزرگ اینتکس برای استفاده تمام رده های سنی با تنوع بسیار بالایی تولید و روانه بازار شده است. در ابتدای سال 2020 این شرکت بزرگ تعدادی تخت خواب بادی شیک و باکیفیت را برای استفاده بزرگسالان روانه بازار کرده که تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت یک نمونه موفق در این بین به شمار می رود. این محصول با برخورداری از پمپ باد برقی سرخود و یک ساک حمل توانسته مورد استقبال گسترده مصرف کنندگان واقع شود.

در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی آن رد تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این تخت خواب بادی و تجربه یک خرد آسان توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری تخت خواب بادی

این تخت خواب بادی دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که ارتفاع آن به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول آن مربوط به دیواره اصلی تخت خواب و بخش دوم آن در واقع تشک بادی سرخود محصول می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا شما از تهویه مطبوع محل خواب برخوردار بوده و ارامش کافی را تجربه کنید. از طرفی این نوع بدنه دو تکه موجب شده در زمان استفاده از ملحفه برای تخت خود دچار نشده و به راحتی از مرز بین دو تکه تخت خواب استفاده نمایید.

رویه اصلی این تخت خواب بادی از خطوط موازی و ساختاری مواج برخوردار است. این رویه مواج در واقع با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و تخت از تعریق بدن افرد در زمان خواب اجتناب خواهد کرد. بر روی لبه بالایی محصول یک پمپ بادی برقی مخصوص تعبیه شده که با برق شهر کار کرده و در کمترین زمان ممکن می تواند این محصول را راه اندازی و یا حتی جمع اوری کنید. این تخت خواب بادی دارای یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی را برای شما راحت تر خواهد کرد.

کیفیت و جنس بدنه تخت خواب بادی

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر دیگر نداشته باشند. به همین دلیل شرکت اینتکس برای احترام به حقوق مصرف کنندگان این محصول را از مرغوب ترین جنس بدنه پی وی سی طراحی و تولید کرده است.

رویه اصلی تخت بادی اینتکس از یک روکش مخمل نیز برخوردار بوده که راحتی شما را هنگام خواب افزایش می دهد. بخش کف محصول به دلیل تماس مستمر با سطح زمین و تحمل وزن و فشار بالا از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این جنس بدنه کاملا مفاوم و باداوم بوده و در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نمی شود. لازم به ذکر بوده تعداد بالای جمع اوری و راه اندازی محصول از طول عمر آن کم نخواهد کرد.

سایر ویژگی ها

این تخت خواب بادی با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود طولی برابر 191 سانتی متر و عرضی معادل 99 سانتی متر دارد. ارتفاع این تخت خواب بادی از سطح زمین 51 سانتی متر است. این محصول 6/8 کیلوگرم وزن داشته به همین دلیل به راحتی حمل خواهد شد. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت و استحکام بدنه محصول نداشته و میزان تحمل وزن بدنه این محصول 136 کیلوگرم می باشد.

برای استفاده از محصول کافی بوده ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس پمپ باد برقی محصول را به برق شهر متصل کرده و کلید راه اندازی را فشار بدهید. این محصول در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی می شود. شما می توانید برای جمع اوری تخت خواب بادی نیز مجدد از همین پمپ باد استفاده کنید.

خرید تخت خواب بادی

برای خرید تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با پمپ 220 ولت به صورت کاملا فابریک و دریافت محصولی اورجینال با برخورداری از بالاترین سطح کیفیت و طول عمر می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران مراجعه نمایید.

  • ابعاد
  • طول:191 سانتی متر
  • عرض:99 سانتی متر
  • ارتفاع:51 سانتی متر
  • برند:اینتکس
  • تحمل وزن:136 کیلوگرم
  • وزن محصول:6
  • جنس رویه:جیر
  • جنس دور:پی وی سی
  • پمپ:دارد
  • مورد استفاده:خانگی و سفری طبی
  • کیف حمل:دارد
  • تولید کننده:intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...