تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید

intex 64901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,550,000 تومان
4,750,000
5%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید یکی از جذاب ترین و در عین حال به روز ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس ایران ان را به بازار ارائه کرده است. این محصول با بهره مندی از یک ساختار دیدنی و عالی به گونه ای طراحی شده است که تمام سنین بتوانند با خیال راحت از این تخت خواب استفاده کنند. مسئله مهم در خصوص این تخت خواب دارا بودن ارتفاع بلند و مناسب این محصول است که در کنار ان بهره مندی از رویه مواج و ضد تعریق این تخت خواب نیز سبب شده تا یک کالای عالی را برای تمام افراد عرضه کند.

علاوه بر این ها شما می توانید با استفاده از پمپ برقی سرخود این محصول نیز به سادگی این تخت خواب را در کمترین زمان ممکن و به صورت اتوماتیک راه اندازی نموده و از ان بهره مند شوید. نکته بعدی هم در خصوص این تخت خواب رنگ های استفاده شده در ان است که از کنار هم قرار گرفتن رنگ سفید و خاکستری این تخت بادی تولید شده است که قطعا زیبایی های این محصول را دو چندان نموده است. تمامی این موارد در کنار جنس PVC و ضخیم این محصول از خصوصیات فوق العاده این تخت خواب بادی به شمار می رود.

نقد و بررسی تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید  از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس است که در سال 2020 میلادی ان را تولید و عرضه کرده است. این محصول از نظر کیفیت جایگاه فوق العاده ای را داراست و یکی از با دوام ترین محصولاتی است که قطعا در بازار موجود می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از نظر نوع ظاهر و طراحی هم این کالا بسیار زیبا شکل گرفته است و با بهره مندی از امکانات فراوان توانسته نیاز مشتریان را براورده سازد که در ادامه به ان خواهیم پرداخت....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بخش این مقاله به نوع ظاهر و شیوه طراحی این کالا تعلق می گیرد که یکی از مهم ترین موارد در خرید و انتخاب این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا از نظر ساختار ، ساختاری مستطیلی شکل را داراست که از این نظر با اکثر تخت خواب ها و حتی تشک های بادی یکسان می باشد. هم چنین دور تا دور این محصول نیز به صورت پهن تر و با ارتفاع بیشتر نسبت به دیگر نقاط این تخت شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا شما پس از دراز کشیدن و خوابیدن بر روی این محصول از پایین افتادن بر روی این تخت تا حدود قابل توجهی در امان باشید. هم چنین لایه اصلی این تخت که رویه اصلی این محصول هم به شمار می رود به صورت شیار دار شکل گرفته است که باعث شده تا نرمی و راحتی را بیش از پیش حس کرده و خوابی اسوده را بر روی این محصول تجربه نمایید. از نظر رنگ بندی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که بخش رویه اصلی این محصول به صورت یکدست سفید رنگ و بخش های کناری این کالا نیز خاکستری است که این دو رنگ جلوه فوق العاده ای را به این محصول جدید شرکت اینتکس بخشیده اند. دیگر ویژگی های این محصول را هم در ادامه دنبال نمایید.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت هم یکی دیگر از عوامل مهمی است که در خصوص این کالا باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این تخت خواب با بهره مندی از جنس PVC طراحی و تولید شده است که یک جنس فوق العاده مقاوم و با کیفیت بوده و سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را در اختیار داشته باشید. هم چنین دو لایه بودن بخش کف و ضخامت تمامی لایه های این محصول از دیگر خصوصیات در بخش کیفیت به شمار می رود که قطعا گرید A را به خود اختصاص داده است. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش های کناری از نوع طرح چرم و رویه اصلی از نوع مخملی طراحی و تولید گردیده اند.

شیوه راه اندازی

بر روی این تخت خواب اگر مشاهده نمایید یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است که این عامل یکی از مهم ترین خصوصیات این تخت به شمار می رود. حال شما برای راه اندازی این محصول نیاز دارید تا این تخت را به برق متصل نمایید. پس از انجام این اتصال حال می بایست سعی کنید تا با چرخاندن اهرم اصلی این تخت خواب و پس از ان روشن کردن این پمپ مشاهده نمایید که این محصول به صورت خودکار باد می شود. در این حین شما باید منتظر باشید تا این محصول به صورت کامل باد شده و پس از ان نیز با خاموش کردن پمپ و جدا کردن این محصول از برق از ان به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

شیوه جمع کردن محصول

برای جمع کردن و کنار گذاشتن این تخت خواب هم شما تنها کافی است که اهرم پمپ باد این محصول را در جهت مخالف بپرخانید تا این پمپ حالت مکش را پیدا کرده و به صورت خودکار باد را خالی کند. هم چنین با روشن کردن این پمپ سرعت انجام این کار نیز افزایش می یابد.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره اینتکس جدید یک محصول فوق العاده عالی و مناسب برای استفاده تمام سنین است که با بهره مندی از ویژگی های عنوان شده یک محصول تمام عیار به شمار می رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • تحمل وزن: 136 کیلوگرم
  • نوع جنس: PVC مخملی
  • دارای پمپ باد برقی سرخود
  • دارای ساک حمل
  • طرح روی بدنه: موج دار ضد تعریق
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 64901

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...