ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره

T 2074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره یک وسیله ورزشی و تفریحی برای کودکان در رده سنی یک تا پنج سال بوده که با ساختاری متفاوت طراحی و در سال جدید به بازار های جهانی عرضه شده است. ارگونومی ساخت این محصول از انجا که برای استفاده کودکان بوده ساختاری متفاوت داشته و سعی بر این بوده تا به روحیات این گروه از مصرف کنندگان توجه ویژه ای شود. به همین دلیل بر روی بدنه محصول پوششی با نمای یک لاک پشت به چشم خورده که با استقبال خوبی مواجه شده است. این محصول ساختاری گرد داشته و با توجه به وزن 3.5 کیلوگرمی خود به راحتی حمل می شود. توجه داشته باشید این محصول در کمترین زمان ممکن برای بازی کودک شما در تمامی شرایط جوی اب و هوایی راه اندازی خواهد شد. کودک با استفاده از دستگیره استاندارد محصول می تواند تعادل خود را حفظ نماید. برای تولید بدنه محصول از جنس پی وی سی استفاده شده که ساختاری نرم با قابلیت کشسانی و طول عمر بسیار بالا دارد. سازه های محصول از نوع فلز ضدزنگ و برای تولید پایه های ان از پلاستیک فشرده بهره برده می شود. این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 20 کیلوگرم را داشته و دچار اسیب نخواهد شد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوعخانگی
 قطر 50 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc چندلایه
 جنس پایه ها فلز ضدزنگ
 سنین مورد استفاده کودکان
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
سایر ویژگی ها قابل برای کودکان 1 الی 5 سال
 قابلیت استفاده در منازل و مهدکودک ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره از جدیدترین نمونه های ترامپولین ورزشی مخصوص کودکان بوده که برخلاف سایر نمونه های مشابه از طراحی زیبا و شادی در بخش بدنه برخوردار می باشد. این محصول به دلیل ساختار مقاوم و جذاب ان می توانید در منزل و یا مهدکودک ها استفاده نمایید. توجه داشته باشید این محصول با توجه به دستگیره استاندارد خود ایمنی کودک را در زمان بازی مهیا می سازد. در این قسمت قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم تا یک راهنمای اصولی برای خرید ترامپولین در اختیار عموم قرار داده باشیم. پس برای اشنایی با این محصول و انتخاب مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین های جهت مصارف تفریح و پزشکی و ورزشی به بازار عرضه می شوند. زیرا استفاده از ان ها علاوه بر سپری کردن یک اوقات فراغت مهیج موجب کاهش وزن خواهد شده و سیستم دفاعی بدن را نیز تقویت می کند. اما این محصول به دلیل انکه اغلب در ابعاد بزرگ تولید می شوند و هزینه های بالایی برای خرید نیاز دارند معمولا برای عموم خرید ان ممکن نیست. اما این ترامپویل با ساختاری جذاب و زیبا و با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده تا اغلب مردم به راحتی بتوانند از داشتن ان لذت ببرند. این محصول با ارگونومی ساخت گرد خود برخلاف نمونه های مشابه با توجه به جنس بدنه خاص خود از بدنه ای رنگارنگ تولید شده که موجب رضایت افراد زیادی می شود. ظاهر این محصول برگرفته از یک لام پشت انیمیشنی بوده که به محبوبیت ان می افزاید. در بخش ابتدایی محصول یک دستگیره تعبیه شده که موجب حفظ تعادل کودک در زمان بازی گردیده و از پرت شدن ان ها به محیط خارجی اجتناب می کند. در فواصل مشخص در بخش زیرین محصول پایه های تعبیه شده تا فشار وارده را به تمام نقاط به درستی منتقل نماید. هر یک از پایه های محصول بوسیله یک پلاستیک نگهدارنده موجب تثبیت موقعیت ان در سطح زمین می شود.

جنس بدنه

افراد همواره به دنبل محصولی هستند که علاوه بر طول عمر بالا در تمام شرایط کیفیت بدنه خود را حفظ نمایند. زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول انتظار دریافت کالایی با مرغوبیت بالا هستند. این محصول نیز برای رضایتمندی مصرف کنندگان از جنس PVC چند لایه فومی داشته و قسمت کف آن نیز از رنگ سبز زیبایی طراحی شده است. پایه های محصول در مقابل وزن کم ساختار خود توان تحمل وزن بسیار بالایی دارند و از جنس اهن ضدزنگ تولید می شوند. به همین دلیل از این محصول می توانید در تمامی فضاهای سرپوشیده و یا محیط های باز استفاده کنید. زیرا شرایط جوی اب و هوایی مختلف و قارا گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه ان نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت گرد دارای قطری برابر 50 سانتی متر بوده که ارتفاع ان تا بالاترین سطح دستگیره به میزان 40 سانتی متر می رسد. توجه داشته باشید ارتفاع پایه های محصول تنها 14 سانتی متر بوده که در زمان پرش بخش میانی ان به زمین برخورد نداشته باشید. این محصوا با وزن بدنه ای برابر 3.5 کیلوگرم برای کودکان 1 الی 5 سال طراحی شده و قادر است وزنی برابر 20 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده به همین دلیل برای استفاده در سفر توصیه می شود. با خارج کردن محصول از بسته بندی ان را در فضای مسطحی پهن کنید و شروع به نصب پایه های بدنه نمایید. پس از اتصال پایه ها و دستگیره به بدنه اصلی فنر های محصول را به بدنه وصل کرده و محکم ان ها را ببندید. برای حفاظت از محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه و سوراخ کردن ان اجتناب کنید. همچنین به هیچ وجه وزنی بیش از توان تحمل به بدنه محصول وارد نسازید. محصولات جامپینگ فاقد گارانتی بوده اما این محصول در راستای خدمات پس از فروش نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیری می باشد.

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره یک محصول ایمن و با طول عمر بسیار بالا بوده که نیاز کودک در رده سنی پایین را برای بازی های پرتحرک برطرف می سازد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا با استفاده از سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...