ترامپولین جامپینگ کودک مشکی

LABA_21349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگکودک مشکی یک محصول خاص و استثنایی بوده که با طراحی جذابی که دارا می باشد ، توانسته طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود بکند . این محصول که توسط برند LBLA طراحی و ساخته شده است دارای ساختاری گرد بوده و در آن رنگ های سبز و مشکی به کار رفته است . طراحی جدیدی که باعث شده تا این ترامپولین جامپینگ خود را با دیگر محصولات متمایز بکند ، دسته این کالا بوده که قابلیت زیاد و کم شدن ارتفاع را دارا می باشد تا هر شخص نسبت به قد خویش دسته این محصول را تنظیم بکند . جنس بدنه این ترامپولین از پارچه پلی ورتان و پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز فولادی و پلاستیک می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 91 سانتی متر ، ارتفاع را با توجه به دسته ای که دارد می توان از 99 سانتی متر الی 119 سانتی متر تغییر داد ، وزن 8 کیلو گرم و تحمل وزن این محصول 149 کیلو گرم می باشد . اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
 طول و عرض
 91 سانتی متر
 ارتفاع
 99 تا 119 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
 فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
 سنین مورد استفاده
 کودکان و نوجوانان
 توری محافظ
 
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

ترامپولین جامپینگ کودک مشکی

ترامپولین جامپینگ کودک مشکی یک محصول بسیار جذاب و زیبا بوده که توسط برند LBLA طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا تمام نکات این محصول را به دقت بررسی کرده تا مزایا و معایب آن را برای شما شرح دهیم و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن دو رنگ مشکی و سبز به کار رفته است . این محصول دارای دسته ای بوده که ارتفاع آن نسبت به قد فرزند شما قابل تنظیم می باشد تا کودک شما از این کالای ارزشمند استفاده کرده و از آن لذت ببرد . همچنین در کنار این ترامپولین دو طناب کشی موجود بوده تا از آن نیز به ورزش و بازی بر روی این ترامپولین استفاده بکند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه پلی اورتان و پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ و پلاستیک می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و یا آسیب ها احتمالی فرزندان شما در حین بازی و یا ورزش دارا است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : ارتفاع : 99 تا 119 سانتی متر ، عرض : 91 سانتی متر ، طول : 91 سانتی متر ، وزن : 8 کیلو گرم ، تحمل وزن : 149 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در داخل جعبه این محصول قرار دارد ، متصل کرده و سپس دسته این کالا را به پایه آن نصب می کنید تا در آخر محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که پس از اتمام استفاده این محصول توسط فرزند شما حتما آن را در جای مخصوصی گذاشته تا دچار صدمه نشود ، همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این ترامپولین کودک صدمه ای وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس ایران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ف محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ نوجوان مشکی یک محصول استثنایی و جذاب بوده که توسط برند LBLA طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های مشکی و سبز به کار رفته است . دسته ای که این ترامپولین همراه به خود دارد ، قابلیت کم و زیاد شدن ارتفاع را دارا است و به همین دلیل فرزند شما با خیالی راحت می تواند ارتفاع دسته را نسبت به قد خویش ، تنظیم کرده و از این ترامپولین استفاده بکند . جنس بدنه این محصول از پلی اورتان و پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد و پلاستیک می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظر خودتان را درب منزل دربافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...