ترامپولین خانگی دستگیره دار

T 9876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی دستگیره دار یک محصول جدید و بادوام در این گروه بوده که برای مصارف ورزشی و تفریحی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده و برای تولید بخش پرش ان از جنس پلی پروپلین استفاده می شود. این جنس طول عمر بالا و قابلیت تحمل وزن بسیار زیادی دارد. برای تولید سازه های و دستگیره محصول از فلز فولاد ضد زنگ بهره برده می شود.

زیرا دارای وزن کمی بوده و می تواند بدون اسیب دیدگی تا ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند. برای اتصال بخش پرش محصول به سازه های فلزی ان از فنر های فلزی استفاده می شود. جهت ایمنی شخص مصرف کننده در زمان بازی این فنر ها دارای روکشی بسیار نرم از نوع پی وی سی هستند. ارتفاع پایه های محصول تنها ۲۷ سانتی متر است. این ارتفاع از تماس بخش پرش با سطح زمین در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل جلوگیری می کند. ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به دستگیره ان بوده که شما می توانید ارتفاع ان را در بازه ۱۰۴ سانتی متر تا ۱۲۴ سانتی متر تنظیم نمایید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

این ترامپولین خارجی بوده و در کشور چین تولید و عرضه میشود و میتوان به توجه به نوع جنس و کیفیت متعارف و مرغوب آن ، آنرا در دسته دوم محصولات چینی قرار داد که میتواند سالها پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد این محصول فاقد گارانتی بوده و تا دو روز میتوانید در صورت خرابی و معیوب بودن آن مراتب را به فروشنده اعلام نموده تا در بخش گارانتی از خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید

  • ویژگی ها
  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر متغیر
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس پایه ها: آهنی ضد زنگ
  • برند: i tram
  • نوع: خانگی
  • سنسور: ندارد
  • جنس کفی: توری فلزی

ترامپولین خانگی دستگیره دار یکی از محصولات باکیفیت و استاندارد در این گروه بوده که ساختاری پرتابل داشته و شما می توانید در منازل و سالن های ورزشی و .. از ان استفاده نمایید. این محصول برای استفاده تمام رده های سنی مماسب بوده و با توجه به طول عمر بالا و توان تحمل وزن بسیار زیاد توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا نقد و بررسی این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید ترامپولین خانگی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین ها عموما برای مصارف ورزشی و تفریحی طراحی می شوند. اشخاص می توانند برای تقویت سیستم عصبی بدن خود و یا کاهش وزن این کالا زیبا استفاده کنند. اما معمولا ترامپولین های موجود در بازار دارای ابعاد بزرگ و وزن بالایی بوده و قیمتی زیادی دارند. به همین دلیل اغلب افراد توانایی خرید این محصولات را ندارند.

در سال های جدید نمونه های بسیاری از ترامپولین ها با قابلیت پرتابل و وزن بدنه نسبتا کم طراحی و به بازار عرضه شده که  ترامپولین خانگی دستگیره دار یک نمونه موفق در این بین می باشد. این محصول دارای ساختاری گرد بوده که در بخش انتهایی خود دارای ۶ عدد پایه در فواصل یکسان است. این پایه ها تعادل محصول را در زمان استفاده حفظ می کنند. هر یک زا این پایه ها مجهز به نگهدارنده هستند تا در هنگام باز یموقعیت محصول بر روی سطح زمین ثابت باقی بماند. این محصول در بخش ابتدایی خود دارای یک دستگیره بوده تا شخص مصرف کننده بتواند تعادل خود را با استفاده از ان حفظ کند. این محصول دارای یک روکش نرم در بخش کناره ها و لبه بوده و سطح فنر های فلزی را پوشانده و ایمنی شما را حفظ می کند.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند. به همین دلیل و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم توجه به جنس بدنه و مرغوبیت ان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول داری سطح پرشی از نوع پلی پروپلین بوده که نرمی و کشسانی بالایی داشته و می تواند وزن بسیار زیادی را تحمل کند. برای تولید سازه های محصول از فلز فولاد ضدزنگ استفاده شده که وزن کمی با توان تحمل وزن بالایی دارد. این محصول دارای یک روکش بسیار نرم و مقاوم برای فنر های فلزی خود نیز می باشد. به همین دلیل و باتوجه به این ساختار شما می توانید از این محصول در تمام شرایط جوی اب و هوایی و فضاهای سرپوشیده و باز استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 12 کیلوگرمی خود به راحتی حمل شده که یک مزیت بسیار خوب به شمار می رود. این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه ان نداشته و محصول قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را تحمل کند. ارگونومی ساخت این محصول گرد بوده و دارای قطری برابر 120 سانتی متر است. این محصول از سطح زمین ارتفاع 27 سانتی متری داشته تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به صفحه پرش ان این قسمت با زمین برخورد نداشته باشد. این محصول با توجه به ابعاد و وزن قابل تحمل خود قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول کاری ساده و اسان خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا را شما باید ابتدا از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس سعی کنید تا بدنه اصلی ان را به پایه ها و بخش های نگهدارنده کناری با استفاده از فنر های اهنی ان نصب کنید تا به صورت کامل و عالی و مقاوم قرار گیرد.

پس از ان نیز می توانید نوار بخش های کناری ان را قرار دهید تا این نگهدارنده های فنری در امان بوده و مورد اسیب قرار نگیرد. در انتها هم می توانید به سادگی از ان استفاده کرده و مشغول بازی و تفریح شوید. برای مراقبت از این محصول وزنی بیش از توان قابل تحمل محصول به سطح ان وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به داخل صفحه پرش محصول جدا خودداری کنید. به دلیل خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

ترامپولین خانگی دستگیره دار محصولی بسیار زیبا ، دارای مقاومت و انعطاف پذیری بالا و قابل حمل می باشد که می توانید از ان در داخل منزل ، پارک ، حیاط و هر مکان دیگری استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازید. این محصول ضد ضربه هم می باشد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را با قیمت عالی از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...