ترامپولین خانگی شش ضلعی دارای دستگیره

tram-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی شش ضلعی دارای دستگیره محصولی ایمن و با دوام است که با ساختار منحصر به فردی که دارد باعث شده تا به یکی از پر فروش ترین محصولات و ترامپولین های موجود در بازار های جهانی تبدیل شود. شرکت اینتکس در تولید این محصول سعی کرده تا تمام موارد مهم را رعایت کرده و از بهترین متریال ممکن در بازار در جهت ساخت و تولید این کالا بهره مند شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول تشکی ساخته شده از نوع پلی پروپیلن را دارا می باشد که به صورت انعطاف پذیر و فنری بوده و با هر بار جامپینگ بر روی ان نرم تر و راحت تر خواهد شد. انعطاف پذیری و تحمل وزن بالای این تشک دو خصوصیت مهم ان می باشد که ان را از سایر محصولات مشابه باکیفیت تر کرده است. هم چنین در قسمت جلویی این محصول یک عدد دستگیره متصل به بدنه هم قرار دارد که فرد استفاده کننده از این دستگاه می تواند با در دست گرفتن ان از خود محافظت کرده و از اسیب های احتمالی جلوگیری کند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که پایه های این کالا از مقاوم ترین پایه ها در حوزه ترامپولین بوده که به صورت ضد زنگ و بی صدا طراحی و تولید شده و باعث شده تا از این حیث هم بی رقیب باشد. این کالا هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس می باشد.

  • جنس تشک : پلی پرو پیلن
  • جنس پایه ها : فلز فولادی ضد زنگ
  • قطر : 137 سانتی متر
  • ارتفاع : 107 الی 128 سانتی متر
  • وزن : 12 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 250 کیلو گرم
  • کد محصول : tram-003

ترامپولین خانگی شش ضلعی دارای دستگیره

یکی از ترامپولین های حرفه ای و جذابی که این روزها روانه بازار شده است تا مشتریان با خیال راحت بتوانند از ان استفاده کرده و از ظاهر و کیفیت بالای ان لذت ببرند ، ترامپولین خانگی شش ضلعی دارای دستگیره می باشد. این محصول با بهره گیری از جدید ترین متدهای ساخت و تولید و با دارا بودن خصوصیات منحصربه فردی که دارا می باشد باعث شده تا یک خرید هوشمندانه و هدفمند به نظر اید که در ادامه این مطلب سعی داریم تا ان را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که مشتریان پس از مشاهده ان اقدام به خرید یک کالا می کنند ، نوع ظاهر و شکل و شمایل یک محصول است که باید به گونه ای طراحی شود که با خیال راحت بتوانید یک کالا را خریداری کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول با بهره گیری از ظاهر و ارگونومی ساخت شش ضلعی به گونه ای طراحی شده است که از هم نوعان خود و هم چنین دیگر ترامپولین های موجود در بازار از نظر ظاهر فوق العاده متفاوت تر بوده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که دور تا دور این محصول را ستون اصلی این کالا شکل داده است که این ستون خود دارای پایه هایی بوده و باعث شده تا به صورت مقاوم بر روی زمین قرار بگیرد. علاوه بر این ها قسمت اصلی تشک این محصول هم دارای انعطاف پذیری خوبی می باشد که باعث شده تا کودک شما و یا حتی فرد بزرگسال نیز بتواند با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرد. داشتن یک عدد دستگیره بلند در قسمت جلویی این محصول نیز باعث شده تا از ان بتوانید به راحتی استفاده کرده و با در دست گرفتن ان با خیال راحت و بدون هیچ گونه اسیبی از این محصول استفاده کنید. اتصال بخش تشک این محصول به وسیله کش های مقاوم زرد رنگ نیز باعث شده تا پاهای شما هم در هنگام استفاده از این کالا دچار اسیب نشود.

جنس بدنه

در کنار ظاهر زیبایی که این محصول به خود گرفته است و همین طور طراحی خاص و جدیدی که دارا می باشد ، جنس بدنه این کالا هم یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است که سبب شده تا بتوانید با اطمینان خاطر زیاد از این محصول استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای تشک از جنس پلی پروپیلن می باشد که یک جنس مقاوم ، انعطاف پذیر و با کیفیت در صنعت ساخت ترامپولین است. هم چنین پایه های این محصول را هم از جنس فلز فولادی ضد زنگ ساخته اند که در هر شرایطی بتوانید با خیال راحت از ان استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در قطر 137 سانتی متر می باشد که این عامل هم فضای کمی را اشغال کرده و هم مناسب برای انجام بازی ، تفریح و همین طور ورزش می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که ارتفاع این محصول با در نظر گرفتن ابعاد دستگیره این کالا بین 107 تا 128 سانتی متر می باشد که یک ابعاد مناسب و خوب خواهد بود. هم چنین این ترامپولین تنها 12 کیلو گرم وزن داشته و تحمل وزن ان هم 250 کیلو گرم می باشد که از نقاط قوت و قابل توجه این محصول به شمار می رود.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

قطعا نحوه راه اندازی این محصول یک نکته مهم دیگر خواهد بود که شما بایستی به بهترین شکل ممکن ان را راه اندازی کرده و سپس از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا را می توانید به سادگی و با توجه به دفترچه راهنمای این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی نمایید. در صورت کلی هم می بایست اقدام به نصب پایه ها و ستون ها کرده و پس از ان نیز تشک را به صورت مقاوم به بدنه بچسبانید تا بتوانید از این محصول استفاده کنید. اتصال دستگیره این محصول هم گام اخر اجرایی این ترامپولین خواهد بود. این کالا هم چنین نیاز به مراقبت های خاص خود را دارد که این پروسه نیز بیشتر مراقبتی بوده و به راحتی و با رعایت یک سری اصول کلی می توانید ان را انجام دهید. تمام این موارد باعث شده تا شما نگران هیچ گونه اسیب دیدگی این محصول نباشید.

جمع بندی

ترامپولین خانگی شش ضلعی دارای دستگیره یک محصول بی نظیر مناسب برای تمام سنین می باشد که تحمل وزن بالایی داشته و از بدنه و کیفیت خوبی هم بهره مند است که یک مزیت بزرگ برای این ترامپولین به شمار می رود. این کالا را شما می توانید هم اکنون با قیمت ارزان از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...