ترامپولین خانگی 1.2 متری تاشو

T 3267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی 1.2 متری تاشو یکی از بهترین و پرفروش ترین نمونه های تولید شده در این گروه بوده که ساختاری باکیفیت و مقاوم داشته و برای تمام رده های سنی توصیه می شود. این محصول ارگونومی ساخت گردی داشته و در بخش کف خود دارای 6 عدد پایه با ارتفاع 25 سانتی متر است. این میزان ارتفاع از تماس بخش پرش با سطح زمین در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل اجتناب می کند. تمامی این پایه ها مجهز به یک نگهدارنده بوده  تا در زمان استفاده موقعیت محصول بر روی سطح زمین ثابت باقی بماند.

 بدنه این محصول از نوع پلی پروپلین بوده که ساختاری نرم با خاصیت کشسانی بالا داشته و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. برای تولید سازه ها و پایه های این محصول از فلز فولاد ضدزنگ استفاده می شود. این سازه ها در کنار وزن بسیار کم خود می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. جهت اتصال بخش پرش به سازه های محصول از فنر های فلزی بسیار بزرگی استفاده می شود. این فنر ها ممکن است در زمان بازی به شخص مصرف کننده اسیب برسانند. به همین دلیل و برای حفظ ایمنی افراد این محصول دارای یک روکش بسیار نرم از نوع پی وی سی برای این فنر ها می باشد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

  • طول: 1.2 متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس کف از نوع پلی پرو پیلن poly propylene
  • جنس لایه های کناری از PVC
  • جنس پایه ها از فلز فولاد ضد زنگ
  • قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
  • مناسب سنین مختلف

ترامپولین خانگی 1.2 متری تاشو محصولی باکیفیت و زیبا بوده که برای استفاده تمام رده های سنی در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به کیفیت بالای ساختار بدنه توان تحمل وزن بسیار زیادی داشته اما با در نظر گرفتن وزن کم بدنه و ساختار تاشو و پرتابل ان شما می توانید این محصول را به راحتی حمل نمایید. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی جامعی از ان دست یابید. پس برای اسنایی با این محصول خرید ترامپولین خانگی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و نحوه تولید و ساخت

تمامی ترامپولین ها دارای ارگونومی ساخت ورزشی بوده و استفاده از ان ها تاثیر مثبتی در زمینه های پزشکی مختلف از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن دارد. توجه داشته باشید انواع مختلف ترامپولین غالبا ابعاد بزرگی داشته که برای تهیه ان ها نیاز به پرداخت هزینه هنگفت و تامین فضای خالی بسیار بزرگ داریم. به همین دلیل در سال های اخیر و برای پاسخ به نیاز بازار ترامپولین هایی با ابعاد کوچک که مناسب استفاده در فضای کوچک و محیط های داخلی منازل بوده ظراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول نیز ساختاری پرتابل و کم جا داشته که دارای توان تحمل وزن بالا و امکان حمل و نقلی اسان دارد. بخش میانی که محل اصلی پرش بوده به رنگ مشکلی طراحی شده که اطراف ان دارای فنر هایی برای قابلیت ارتجایی محصول تعبیه می شود. در اطراف محصول به حد فاصل چند سانتی متر یک پایه تعبیه شده تا فشار وارده را در تمام نقاط به یک اندازه پخش نماید. هر پایه محصول مجهز به یک پلاستیک مشکی نگهدارنده بوده تا موجب ثابت نگه داشتن محصول در سطح زمین شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در بالاترین سطح کیفیت قرار داده شده و در صورت استفاده طول عمر ان دچار مشکل نشود. برای رسیدن به این مقصود نیاز بوده که به جنس بدنه محصولات و انتخاب مناسب ترین ساختار بدنه تاکید ویژه شود. این محصول دارای سطح پرشی از جنس پلی پروپلین بوده که دارای ساختاری با طول عمر بالا و کشسانی فوق العاده در کنار توان تحمل وزن بسیار زیاد است. سازه های و پایه محصول از نوع فلز فولاد ضدزنگ بوده که می تواند به راحتی وزن بالایی را تحمل کرده و از وزن کمی برخوردار می باشد.

روکش فنر های محصول نیز از نوع پی وی سی بوده که جنسی با نرمی و لطافت بالا به شمار می رود. باتوجه به این ساختار جنس بدنه شما می توانید از محصول در تمام شرایط جوی اب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده نمایید. توجه داشته باشید قرار داشتن در معرض تتبش مستقیم نور خورشید و یا تماس با رطوبت بالای هوا تاثیری بر کیفیت بدنه نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

همانطور که گفته شد این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطری معادل 1.2 متر و ارتفاع 25 سانتی متر بوده که از فضای کافی برای استفاده برخوردار می باشد و می توان آن را علاوه بر فضای باز در اتاق نیز استفاده نمود . تحمل وزن این ترامپولین 150 کیلو گرم بوده که برای استفاده همه گروه های سنی مناسب می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان است. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این کالا را ابتدا از داخل بسته بندی خارج کنید. هم چنین پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی باید در گام اول اقدام به نصب ستون ها و پایه های این کالا کنید تا بتوانید در مرحله بعد بقیه نقاط این محصول را به هم متصل کنید. در همین خصوص هم باید گفت که پس از اتصال ستون ها و پایه ها به هم می توانید در کمترین زمان ممکن بخش اصلی ترامپولین را به فنر های موجود بر روی  بدنه اصلی این کالا متصل کرده و در انتها نیز ان ها را محکم کنید.

پس از انجام تمام این موارد به راحتی محصول شما اماده استفاده خواهد بود. این محصول در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کرده همچنین وزنی بیش از وزن قابل تحمل به بدنه محصول وارد نسازید.

جمع بندی

ترامپولین خانگی 1.2 متری تاشو محصولی جدید با ساختاری استاندارد و مقاوم بوده که توان تحمل وزن بسیار زیاد و طول عمر بالایی دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...