ترامپولین فضای باز با قطر 2.5 متر

iTS 010-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز با قطر 2.5 متر محصولی بسیار خوب و دوست داشتنی بوده که ابعاد بسیار خوبی داشته و فضای خوبی را برای بازی و تفریح افراد در سنین مختلف به همراه دارد. این ترامپولین برای افراد از سن 3 سال به بالا با نظارت والدین و سن بیشتر از 8 سال تا 65 سال نیز بدون مشکل میسر است. این ترامپولین سه پایه نوع U بهره می برد که تعادل و استحکام بسیار خوبی را برای آن به همراه دارد و پایداری آن را در مقایسه با پایه های استوانه ای افزایش می دهد. علاوه بر این توری ارتفاع 170 سانتی متری دارد که در یکی از قسمت های آن زیپ برای ورود و خروج به آن قرار دارد. این توری ها به وسیله شش پایه محافظت شده با لایه های نرم نگه داری می شوند. رویه خود ترامپولین از جنس پلی پرو پیلن است که در اغلب ترامپولین ها از آن استفاده می شود که کاملا مقاوم بوده وزن های بسیار بالا را نیز به سادگی و بدون کوچکترین مشکلی تحمل میکند.

ترامپولین فضای باز با قطر 2.5 مترمحصولی زیبا و با ابعاد استاندارد و ساختاری ایمن بوده که با حفظ امنیت بالای مصرف کنندگان برای تمام رده های سنی از 3 سال به بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. اصول ساخت این محصول بر اساس استفاده در فضای باز بوده اما شما می توانید در داخل سالن های ورزشی و ساختمان های مهدکودک ها از ان استفاده نمایید. وزن بدنه نسبتا بالای محصول موجب شده تا حمل ان بوسیله وسایل نقلیه ممکن باشد که با توجه به توان تحمل وزن بالای بدنه معمولا ترجیح داده شده تا در مکانی نصب و ثابت باقی بماند. زیرا محصول با تمامی شرایط جوی اب و هوایی منطبق است. در این قسمت می خواهیم با نقد و بررسی کامل محصول برای خرید ترامپولین شما را همراهی کنیم. پس تا پایان همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس طراحی ترامپولین ها برای مصارف تفریحی جهت تخلیه هیجان و همچنینی موارد ورزشی بوده که تاثیر مستقیم بر اثر پزشکی دارد. زیرا استفاده از این محصولات موجب بهبود سیستم دفاعی بدن و تقویت واکنش های عصبی و کاهش وزن افراد خواهد شد. اصولا ساختار های تولید شده در این گروه محصولات قابلیت حمل نداشته و ابعاد بزرگ ان ها نیاز به فضای بسیار زیادی برای استفاده دارد. همچنین هزینه های پرداختی برای خرید ان ها بسیار سنگین بوده که موجب می شود این محصولات از توان خرید اکثر افراد خارج شود. برای رفع این موارد ترامپولین هایی به تازگی به بازار عرضه شده که برای تمامی شرایط مناسب هستند. این محصول نیز با قابلیت پرتابل طراحی شده تا در نقاط مختلف امکان راه اندازی ان را داشته باشید. این محصول نیز مشابه نمسونه های تولید شده ساحتاری گرد داشته که در بخش زیرین با طی فواصل معین و یکسان سه عدد پایه عریض U شگل تعبیه شده تا در اثر وارد شدن وزن بسیار بالا به بخش پرش توسط این پایه ها فشار به طور یکسان در سطح محصول پخش شود. امتداد این پایه های بخش ستون محصول را تشکیل داده که توری های حفاظ کالا به ان ها متصل می شوند. این توری ها با حفظ امنیت بالای افراد مصرف کننده مانع از پرش ان ها به محیط بیرونی خواهند شد. در بخش میانی محصول یک زیپ بزرگ و باکیفیت به صورت عمودی تعبیه شده که در واقع درب اصلی محصول برای ورود و خروج افراد می باشد.

جنس بدنه

از ترامپولین ها برای بازی های مهیج و پرشی استفاده شده پس در زمان مصرف همواره تحت فشار خواهند بود. به همین دلیل برای حفظ طول عمر بالای محصول در عین حفظ کیفیت فوق العاده زیاد ساختار بدنه نیاز بوده تا به جنس بدنه ان توجه ویژه ای شود. این محصول با بدنه ای از جنس پلی پروپلین ساخته شده که خاصیت کسشایی و دوام بالایی دارد. فنر های محصول و روکش انها از نوع پی وی سی بوده برای تولید ستون ها و پایه های محصول از جنس اهن ضدزنگ استفاده می شود. این ساختار در بخش ستون ها مجهز به یک روکش از نوع پی وی سی شده اند. توری محصول از جنس پلی استر بوده که طول عمر بالایی دارد. این مجموعه با توجه به دوام و مرغوبیت بالا برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. زیرا تماس مستقیم با باران و نور خورشید موجب افت کیفیت ان نخواهد شد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 70 کیلوگرمی خود امکان حمل با وسیله نقلیه را دارا می باشد. به عبارتی عموم مردم ترجیح می دهند س از نصب اقدام به جا به جایی ان نکنند. این محصول توان تحمل وزن بالایی بالغ بر 280 کیلوگرم را داشته به همین جهت برای تمام رده های سنی مناسب است. این کالا زیبا ساختاری گرد با قطر 2.5 متر داشته که ارتفاع ان تا بالاترین سطح حفاظ در حدود 170 سانتی متر می باشد. البته برای جلوگیری از تماس بخش میانی قسمت پرش با سطح زمین در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل برای پایه های محصول یک ارتفاع 20 سانتی متری در نظر گرفته می شود.

راه اندازی و مراقبت د خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده به همین دلیل برای استفاده در سفر توصیه می شود. با خارج کردن محصول از بسته بندی ان را در فضای مسطحی پهن کنید و شروع به نصب پایه های بدنه نمایید. پس از اتصال پایه ها و ستون ها به بدنه اصلی فنر های محصول را به بدنه وصل کرده و محکم ان ها را ببندید. بعد از نصب ستون های محصول حفاظ  ان را متصل کرده و از استفاده از محصول نهایت لذت را ببرید. برای حفاظت از محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه و سوراخ کردن ان اجتناب کنید. همچنین به هیچ وجه وزنی بیش از توان تحمل به بدنه محصول وارد نسازید.

جمع بندی

ترامپولین فضای باز با قطر 2.5 متر یک محصول استاندارد و مقاوم جهت تفریح و ورزش تمام رده های سنی با توان تحمل وزن بسیار بالا است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...