ترامپولین ورزشی تا شو

tp017466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی تا شو محصولی بسیار مهیج می باشد که می توانید از آن به عنوان تفریح و سرگرمی استفاده نمایید . اما مهم ترین کاربرد این محصول به جهت ورزش می باشد که در مدت زمان اندکی به کاهش چربی و کاهش وزن شما منجر شده و نیز به بهبود عملکرد قلب نیز کمک می نماید . سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن تهیه شده است که دارای خاصیت کشسانی و جامپینگ بوده و در عین حال بسیار مقاوم می باشد و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده که با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود که آن را علاوه بر منزل ، در باشگاه های ورزشی و نیز فضای باز استفاده نمایید . این محصول دارای شش عدد پایه فلزی و ضد زنگ می باشد که در مقابل رطوبت دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت جمع شدن آن در سایز های کوچک اشاره نمود که این امر به حمل و جا به جایی آسان آن کمک شایانی می نماید . همانطور که گفته شد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین منظور قادر است تا وزنی بالغ بر 300 کیلو گرم را تحمل نماید .برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

  • قطر 127 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس کف از نوع پلی پرو پیلن
  • جنس لایه های کناری از پلی استر
  • جنس پایه ها از فلز فولاد ضد زنگ
  • قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
  • مناسب تمام رده های سنی
  • دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
  • قابلیت حمل آسوده و کم جا
  • کد محصول tp017466

ترامپولین ورزشی تا شو محصولی کاربردی می باشد که به دلیل کارایی فراوان در انواع ورزش ها و تفریح توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول به گونه ای طراحی شده که در هر مکانی قابل استفاده بوده و شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید ترامپولین تاشو همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در تین تهیه محصولات مورد نیاز می بایست به آن توجه نمود، نحوه طراحی آن می باشد. زیرا این موضوع تاثیر قابل ملاحظه ای بر نوع کارایی آن خواهد داشت. این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده است و از فضای کافی برای تفریح فردی برخوردار می باشد. در کناره های این محصول به منظور افزایش کیفیت و ایمنی لایه ای درنظر گرفته شده که در صورت برخورد شما با آن قسمت دچار آسیب دیدگی نخواهید شد. همچنین برای این ترامپولین شش عدد پایه قرار داده شده است که به تعادل هرچه تمام تر آن کمک می نماید. مهم ترین ویژگی این محصول قابلیت جمع شدن آن در کوچک ترین سایز ممکن می باشد که این امر در حمل و جا به جایی راحت تر بسیار حائز اهمیت می باشد. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر موارد مهم که در خرید محصولات به خصوص محصلات ورزشی می بایست به آن توجه نمود جنس و کیفیت آن می باشد. رویه این ترامپولین از پلی پروپیلن تهیه شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و در حین تفریح و ورزش دچار بریدگی و ساییدگی نخواهد شد. همچنین لایه های کناری این محصول از جنس پارچه پلی استر بوده که مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. پایه های آن نیز از فولاد ضد زنگ درنظر گرفته شده است تا در هنگام استفاده در محیط دارای رطوبت دچار پوسیدگی نشده و نیز این امر موجب افزایش طول عمر آن شده است. 

 

ابعاد و تحمل وزن

 

علاوه بر موارد بالا حجم و اندازه محصول نیز بر کاربرد آن تاثیر قابل توجهی خواهد داشت . همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می نمایید سطح آن به صورت گرد طراحی شده است و دارای قطری معادل 127 سانتی متر می باشد که مناسب استفاده فردی بوده و با توجه به قابلیت تحمل وزن 300 کیلو گرم، می توان دریافت که بهترین گزینه برای افراد بزرگسال و با وزن های بالا می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن سایزی مناسب شما می توانید ازب آن در کمترین فضای ممکن استفاده نمایید .

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به نکات ذکر شده این محصول بسیار مقاوم بوده و در برابر شرایط مختلف جوی در فضای باز دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به سطح آن جلوگیری نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و تعمیرات آن را به متخصصین این شرکت بسپارید. 

 

جمع بندی

 

ترامپولین بزرگسال تا شو از سری ترامپولین های پرفروش می باشد که به دلیل تحمل وزن بالا و نیز قابلیت جمع شدن در سایز کوچک توانسته به یکی از محبوب ترین و مهیج ترین محصولات ورزشی تبدیل شود. این محصول دارای تحمل وزن بالایی بوده که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن داردا . اگر شما نیز به این محصول پر طرفدار علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به خرید آن نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...