ترامپولین ورزشی خانگی

RMXMY_65132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,245,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی خانگی از محصولات پر کاربرد و با کیفیت بوده که به تازگی توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است . این محصول که حجم کمی را در منزل شما اشغال می کند ، کاربرد بسیار زیادی را داشته و شما با استفاده از آن می توانید ورزش های هوازی را در خانه تجربه کرده و به غیر از سوزاندن چربی و سموم بدن ، کودکان شما می توانند از آن به عنوان افزایش قد استفاده کنند . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . قطر این ترامپولین 100 سانتی ، ارتفاع : 23 سانتی ، وزن 8 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن آن 80 کیلو گرم است و به همین دلیل لازم به می باشد که افرادی که وزنشان بالای 80 کیلو گرم خواهد بود ، به هیچ عنوان از این ترامپولین استفاده نکنند تا صدمه ای به آن وارد نشود و طول عمر آن بالا باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ PP/ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین ورزشی خانگی

ترامپولین ورزشی خانگی یک محصول بسیار پر کاربرد و ارزشمند است که توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول را که هم اکنون از طریق سایت تهران اینتکس قابل خرید می باشد ، را بررسی کنیم و با نگاهی جامع به این محصول ، تمام نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

معمولا ترامپولین های خانگی دارای طراحی گرد بوده که هم اکنون برند RMXMY ، کالای جدید خود را همانند طراحی های قبل خود به بازار آورده است . همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده و برای استحکام بالا دارای شش پایه فلزی می باشد . این کالا به رنگ سرمه ای بوده که دارای طراحی زیبا و جذابی است .

ابعاد و وزن

همیشه شرکت های معتبر و بزرگ سعی کرده اند تا در کنار کیفیت و کابردی بودن محصول خود ، آن را با ابعادی کوچک و وزنی سبک طراحی بکنند که این ترامپولین تمام این ویژگی ها را داراست . ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : قطر : 100 سانتی متر ، قطر تشک : 80 سانتی متر ، وزن : 8 کیلو گرم و در نهایت وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل می کند که به همین دلیل لازم به ذکر است تا افرادی که وزن آن ها بالای 80 کیلو گرم می باشند به هیچ وجه از این ترامپولین استفاده نکنند تا به این محصول صدمه ای وارد نشود و محصولی با طول عمر بالایی داشته باشید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا تنها کافیست تا شما پایه های ان را نسبت به پیچ های درون جعبه ، به بدنه متصل کرده ، سپس فنر های مخصوص را به تشک و بدنه اتصال داده تا محصول شما راه اندازی شده و هم اکنون از آن بتوانید استفاده بکنید . اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش آن باید ذکر که حتما سعی کنید تا بعد از استفاده از این محصول ، آن را در مکان مشخصی گذاشته تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . هم چنین از نزدیک کردن وسایل تیز به آن به شدت دوری کنید تا تشک پاره نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا ما با تعمیرات تخصصی محصولتان را همانند روز اول تحویلتان بدهیم .

جمع بندی

ترامپولین ورزشی خانگی یک محصول زیبا و استثنایی بوده که توسط برند RMXMY طراحی و ساخته شده است . طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده و به رنگ سرمه ای می باشد که دارای شش پایه از جنس فلز فولاد ضد زنگ برای استحکام بالا است . جنس بدنه این کالا از پلی پرو پیلن بوده و قطر ، ارتفاع و وزن آن به ترتیب 100 سانتی متر ، 23 سانتی متر و 8 کیلو گرم می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...