ترامپولین کودک خانگی آبی

gardenature_34632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک خانگی آبی یک محصول بسیار با کیفیت و کاربردی بوده که توسط کمپانی gardenature طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن دو رنگ آبی و مشکی به کار رفته است. جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. ابعاد و وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : عرض : 91 سانتی متر، طول : 91 سانتی متر، ارتفاع : 81 سانتی متر و در نهایت وزن این ترامپولین 6 کیلو گرم می باشد. به همراه این محصول یک دستگیره طراحی شده تا با اطمینان با دستگیره ها کودکان شما به یک ورزش و بازی خانگی دعوت بشوند. راه اندازی این ترامپولین خانگی بسیار آسان بوده و شما می توانید پایه های آن را با پیچ های مخصوص خود که در جعبه محصول موجود بوده متصل کرده تا فرزندان شما با خیالی راحت از این محصول استفاده کنند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 طول و عرض 36 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

ترامپولین کودک خانگی آبی یک محصول بسیار زیبا و شیک بوده که توسط کمپانی gardenature طراحی و ساخته شده است. ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا با نگاهی دقیق به بررسی این ترامپولین خانگی پرداخته و شما را با تمام نکات مثبت و منفی این محصول آشنا کنیم تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نماید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که دارای یک دستگیره می باشد تا کودک شما به آسانی و با اطمینان کامل از این محصول استفاده بکند. فرزند شما به غیر از یک بازی ، با این محصول به یک ورزش دعوت شده و به شدت تمام انرژی های بدن خود را تخلیه می نماید. قابل ذکر است که این محصول به رنگ زیبای آبی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی دیگر از مهم ترین قسمت های یک محصول بوده به طرزی که کیفیت یک محصول، نشان دهنده طول عمر آن محصول می باشد زیرا محصولی که کیفیت پایینی را داشته باشد، طول عمر پایینی را دارا خواهد بود. این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن

هشدار: حتما قبل از خرید این محصول به ابعاد و سایز آن دقت شود تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نشوید. بنابر این ابعاد و وزن این کالا به ترتیب به این شرح می باشد: عرض: 91 سانتی متر، طول: 91 سانتی متر، ارتفاع: 81 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن و ابعاد این محصول مشخص است بسیار سبک و کوچک می باشد که به سادگی قابل حمل و یا جا به جایی است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و تنها شما می بایست پایه های این محصول را با پیچ های مخصوصی که درون جعبه این کالا موجود بوده  به تشک ترامپولین متصل کرده تا محصول خود را راه اندازی و قابل استفاده بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را به این ترامپولین نزدیک نکرده تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما در وهله اول می توایند آن را با چسب تعمیرات ، تعمیر کنید و در وهله دوم می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

ترامپولین کودک خانگی آبی یک محصول بسیار شیک و با کیفیت بوده که از سوی برند gardenature طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که درای یک دستگیره برای استفاده آسان تر از این محصول ساخته شده است. جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون میتوانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای خریداری شده را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...