ترامپولین کودک طرح پاندا

t-13654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک طرح پاندا یک محصول زیبا و جذاب بوده است که مناسب سنین بالای 3 سال می باشد که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری خواهد بود . طراحی این محصول به صورت گرد بوده که بر روی محافظ آن تصویر یک پاندا مشاهده می شود و بدون شک هر کودکی را جذب خود خواهد کرد . همچنین این محافظ از شما و یا فرزندان در برابر اشعه ماورا بنفش و یا پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از ترامپولین جلوگیری و محافظت خواهد کرد . وزن این محصول کالا 22 کیلو گرم بوده و تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را دارا می باشد که به همین دلیل افراد بزرگسال نیز می توانند به آسودگی این محصور را راه اندازی کرده و استفاده بکنند . جنس تشک این کالا از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که با توجه به بررسی متخصصان ، دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
 طول و عرض
 140 سانتی متر
 ارتفاع
 126 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
 آلمینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده
 کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ
 
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

 

ترامپولین کودک طرح پاندا یک محصول زیبا ، با کیفیت و جذاب بوده است که مناسب کودکان و بزرگسالان می باشد . این محصول که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد را می خواهیم تا با نقد و بررسی دقیق مزیا و معایب آن را برای شما شرح دهیم تا نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید اطمینان کاملی را داشته باشید . پس بار دیگر با ما و یک نقد و بررسی همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده است که بدنه آن آن به شکل یک پاندا می باشد و زیبایی این کالای را دو چندان کرده است . این محصول دارای شش پایه بوده و به همین معنا استحکام بالایی را خواهد داشت ، همچنین در دور تا دور تشک این کالا یک محافظ طراحی و ساخته شده است تا از فرزند و افرادی که از این ترامپولین استفاده می کنند ، در برابر اشعه ماورا بنفش و پرت شدن ناگهانی جلویگیر و محافظت بکند .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این کالا باید ذکر کرد که این ترامپولین دارای پایه هایی از جنس آلمینیوم بوده و تشک آن از پلی پرو پیلن می باشد که به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و استفاده از آن بسیار لذت بخش است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : قطر : 180 سانتی متر ، ارتفاع پایه ها : 30 سانتی متر ، ارتفاع کلی : 126 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 22 کیلو گرم می باشد که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی بوده و نیز افراد بزرگسال می توانند از آن استفاده بکنند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین در ابتدا باید تا پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوص درون جعبه به بدنه متصل کرده ، سپس تشک را نیز با استفاده از فنر ها به بدنه اتصال داده و در آخر محافظ آن را به پایه ها وصل می کنید تا این محصول راه اندازی شده و شما و فرزندانتان از آن با آسودگی استفاده کرده و ذلت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه اشیا های سنگین به تشک این ترامپولین نذاشته ، همچنین به صورت دو یا چند نفر همزمان از این کالا استفاده نکنید و در آخر وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این کالا وارد نشود . برای تعمیر ترامپولین کودک می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین کودک طرح پاندا یک محصول با کیفیت و جذاب بوده است که برای سنین بالای 3 سال طراحی و ساخته شده می باشد . طراحی این محصول هماطور که از نام خود پیداست به صورت پاندا بوده است که ساختاری گرد داشته و بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . قطر این ترامپولین 180 سانتی متر بوده و ارتفاع کلی آن 126 سانتی متر می باشد و همین دلیل در تمام منازل قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود . همچنین لازم به ذکر می باشد که وزن این کالا 22 کیلو گرم بوده و تحمل وزن آن 150 کیلو گرم می باشد که بزرگسالان نیز از آن می توانند استفاده کرده و لذت ببرند . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...