تشک بادی دو نفره آبی رنگ

Air Comfort B01N0BMD9L

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره آبی رنگ

تشک بادی دو نفره آبی رنگ از محصولات شرکت ایر کامفورت می باشد که وجه تمایز آن با سایر تشک های بادی رنگ آن است. رویه این تشک با سایر تشک های این رده تفاوت داشته و بسیار زیباست، به دلیل ساختار مخملی موازی عرضی این تشک بادی بسیار راحت و برای استفاده های طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. بخش اصلی بدنه را لایه های PVC تشکیل داده اند که در عین مقاومت در برابر فشار، انعطاف مناسبی نیز دارد. تشک بادی ایر کامفورت کاملا پرتابل بوده و به توجه به بسته بندی کوچکی که دارد به سادگی می توان آن را جابجا کرده و در محل مورد نظرتان نصب کنید. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره آبی رنگ

تشک بادی دو نفره آبی رنگ

تشک بادی دو نفره در رنگ آبی یکی از محصولات با کیفیت ساخته شده توسط شرکت Air Comfort بوده که از ساختار بدنه مقاومی برخوردار می باشد. این تشک بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی مسافرت هایی بوده که در ویلا و یا باغ ها مستقر می شوند خواهد بود. این محصول به دلیل کیفیت ساخت بالای خود رقابت جدی با تشک های بادی همنوع خود که توسط شرکت هایی همچون اینتکس و کلمن تولید شده اند داشته و یکی از پر فروش ترین آنها محسوب می شود. اما در ادامه برای بررسی بیشتر این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی بدنه این تشک بادی از نظر ظاهری تفاوت خاصی با مدل های همنوع خود نداشته و به صورت مستطیلی طراحی شده که از رویه ای مواج با حالت موازی شکل بهره مند می باشد. طراحی مواج صورت گرفته در این تشک و بسیار از تشک های بادی همیشه باعث ایجاد سطحی راحت برای استفاده مصرف کنندگان شده است زیرا باعث در بر گرفتن اعضای بدن شده و جریان هوا را به منظور جلوگیری از تعریق بالا به خوبی از خود عبور می دهد. در قسمت دیواره افقی بدنه یک دریچه باد با سیستم Dual Lock تعبیه شده که در صورت باز بودن دریچه هوایی از بدنه خارج نخواهد شد. اما مهمترین قسمت طراحی بدنه لایه های داخلی بوده که به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا موجب افزایش استحکام بدنه شوند.

جنس بدنه تشک

تشک بادی دو نفره Air Comfort دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه در قسمت رویه خود از روکش جیر بهره مند بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب تا حدودی نیز در برابر تعریق مصرف کنندگان مقاومت لازم را خواهد داشت. همچنین از روکش طرح چرم برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. به همین جهت امکان استفاده روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها را نیز فراهم خواهد کرد. جنس لایه های به کار رفته در داخل بدنه نیز از نوع فایبرتک بوده که دارای قدرت کشسانی بالایی می باشند. این بدنه دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن انعطاف بالا بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این قابلیت موجب می شود تا این تشک را به راحتی در هر مکانی حمل کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک بادی دو نفره آبی رنگ در نظر گرفته شده معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. این تشک تحمل وزنی برابر 250 کیلوگرم داشته که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای بدنه می باشد. البته گفتنی است که در صورت باد زدن بیش از حد به این تشک به دلیل فشار روی درز ها تحمل وزن تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز با وجود داشتن لوازمی همچون پمپ باد به 6.5 کیلوگرم رسیده که با توجه به داشتن ساک حمل همراه خود این وزن در زمان حمل کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد برقی دو کاره در کنار تشک قرار داده شده که از قدرت پمپاژ و مکش باد بالایی برخوردار می باشد. برای باد زدن آن کافیست پس از پهن کردن تشک در سطحی صاف و مطمئن نازل متناسب با دریچه باد تعبیه شده روی بدنه را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. اصولا پمپ های باد برقی تا زمانی یک محصول بادی را باد خواهند زد که شکل و استحکام استاندارد را به خود بگیرند. در آن زمان در صورت روشن ماندن پمپ عمل پمپاژ هوا متوقف خواهد شد. برای خالی کردن باد بدنه نیز کافیست نازل پمپ باد را به قسمت مکنده وصل کرده و سپس باد تشک را خالی کنید. برای سفت تر کردن بدنه می توان از پمپ های باد دستی استفاده کرد، البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این تشک باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه نیز آسیب جدی خواهند دید. بنابراین مقدار استاندارد باد زدن به هر محصول بادی می تواند در سلامتی آن تاثیر گذار باشد. از دیگر روش های مراقبت و نگهداری از از تشک دو نفره می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن اشاره نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره آبی رنگ Air Comfort از با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها بوده که دارای رویه ای ضد تعریق می باشد. این تشک بادی قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته و به دلیل داشتن ساک حمل همراه خود به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل خواهد بود. این تشک بادی برای راه اندازی و جمع شدن سریع یک پمپ باد برقی به همراه خود داشته که از قابلیت مکش باد بهره مند می باشد. تشک بادی Air Comfort دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی جداگانه
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...