استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس

intex 30006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس به جرات یکی از خاص ترین تولیدات شرکت اینتکس است که به بهترین شکل ممکن سعی در تولید ان کرده است. این کالا به گونه ای طراحی شده است که کودک شما قطعا با دیدن ان شگفت زده خواهد شد. طرح این محصول برگرفته از شکل و شمایل خرچنگ است که با دقت فراوان سعی شده تا چنگ ها و هم چنین چشم و صورت این حیوان نیز طراحی شود. هم چنین رنگ قرمز این محصول هم باعث طبیعی تر جلوه دادن این کالا گردیده است که قطعا شما را متحیر کرده و جذاب این محصول خواهید شد. در کنار این موارد باید گفت که ابعاد این محصول استاندارد بوده و کودک شما با خیال راحت می تواند در داخل این استخر به بازی بپردازد. هم چنین می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و لذت ببرید. تمام این موارد در کنار داشتن وزن کم ، بدنه مقاوم ، راه اندازی اسان و هم چنین طراحی زیبا باعث شده تا اقدام به خرید ان از طریق نمایندگی اینتکس نمایید.

نقطه قوتی که استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس دارد ، در واقع برند تولید کننده آن است، اینتکس بزرگترین تولید کننده محصولات بادی بوده که کیفیت محصولاتش بی همتا بوده و هیچ برند دیگری توانایی رقابت با اینتکس را ندارد ، برای همین است که با اطمینان می توانید محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. اینتکس از بهترین مواد ها برای ساخت استخر بادی استفاده می کند، به طور مثال برای ساخت استخر بادی با طرح خرچنگ از پی وی سی ضخیم رنگی استفاده نموده که به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار مقاوم باشد، همچنین این جنس ضد آب است و اگر برای مدت های طولانی از استخر استفاده شود ، باز هم صدمه ای ندیده و در دراز مدت سوراخ نخواهد شد و آسیب نخواهد دید، مگر اینکه استخر با جسم تیز و برنده ای برخورد داشته باشد که در آن حالت سوراخ خواهد شد.

اینتکس به تازگی استخر های بادی خود را به شکل های مختلفی تولید کرده است که یکی ایده های آن، طراحی استخر های بادی شبیه به حیوانات عروسکی می باشد، از این رو شما می توانید مدلی مانند استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس را مشاهده کنید که شبیه به یک خرچنگ طراحی شده و دارای چشم و چنگک های برجسته می باشد تا جلوه زیبا تر و جالب تری را به خود بگیرد. البته که ابعاد خود استخر کوچک است و بیشتر برای کودکان خردسال و سنین پایین ساخته شده است تا به صورت انفرادی از آن استفاده کنند. طول استخر بادی در حالت راه اندازی شده 120 سانتی متر و عرض آن 95 سانتی متر خواهد بود. عمق استخر مناسب برای کودکان زیر 6 سال است ولی ارتفاع 45 سانتی متری که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است، ارتفاع چنگال های خرچنگ می باشد.

استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس

استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس از سری محصولات خلاقانه و جذابی است که شرکت اینتکس ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این کالا دقیقا ظاهری شبیه به خرچنگ دارد و از نظر شکل و شمایل و هم چنین ظرافت در طراحی سبب شده تا به یکی از محصولات مهیج در بازار بدل شود. در همین خصوص هم ما می خواهیم تا در این مقاله به صورت کاملا اختصاصی این محصول را برای شما توضیح داده و به بررسی تمام قسمت های این محصول بپردازیم..

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکات در خصوص این محصول ظاهر و شکل و شمایل جذابی است که این استخر دارا می باشد. در واقع بسیاری از افراد به دلیل زیبا بودن این استخر اقدام به خرید ان می کنند. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا دقیقا ظاهری شبیه به خرچنگ دارد.  در قسمت بالایی این محصول چنگال ها و چشم های این حیوان با ظرافت فوق العاده ای قابل رویت است و در ان قسمت به صورت ثابت تعبیه شده است. هم چنین ساختار کلی این محصول هم مستطیلی بوده و به صورت دو لایه و دو طبقه پیاده سازی شده است که از این حیث هم بسیار خاص خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص رنگ این محصول است که به صورت یکدست قرمز بوده و تنها خطوط روی بدن این حیوان است که  زرد و مشکی رنگ است. هم چنین بخش های داخلی این محصول هم سفید می باشد که همین عامل هم سبب شده تا این دو رنگ بودن این محصول ان را بیش از پیش زیبا کند.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات خاص و مهمی که یک محصول باید دارا باشد تا افراد با خیال راحت بتوانند اقدام به خرید کنند ، جنس بدنه یک محصول است. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC طرح چرم دارد که هم زیبا و هم بسیار مقاوم و با کیفیت خواهد بود. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC شفاف طرح دار است. نکته مهم و قابل توجه در خصوص این محصول بخش کف این کالاست که به صورت دو لایه و از نوع PVC طراحی شده است که فوق العاده مقاوم و نرم و راحت خواهد بود.

ابعاد و وزن

این استخر تنها 2 کیلو گرم وزن دارد. همین وزن کم سبب شده تا شما بتوانید با خیال راحت و به تنهایی ان را حمل و جا به جا نمایید. هم چنین در خصوص ابعاد این محصول باید به این نکته اشاره شود که طول این محصول 120 سانتی متر ، عرض ان 95 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این کالا هم 45 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به ظرفیت اب این کالا هم اشاره نمود که 190 لیتر اب را می تواند در داخل خود جای دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این استخر بادی شما می بایست قبل از هر چیزی اقدام به تهیه یک عدد پمپ باد کنید. البته با وسایلی هم چون سشوار هم می توانید این کالا را باد کنید اما این گزینه پیشنهاد نمی شود و بهترین است از راه استاندارد این محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین نکته مهم دیگر در خصوص این کالا نحوه باد کردن این کالاست که می توانید با خیال راحت و با استفاده از دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم می بایست سعی کنید تا از ضربه زدن و سوراخ کردن این کالا بپرهیزید تا با خیال راحت بتوانید از این محصول سالیان سال استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح خرچنگ اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا و با کیفیت است که دارای وزن بسیار کمی بوده و قابل استفاده در فضای باز و یا در داخل منزل می باشد. این محصول برای کودکان زیر 6 سال توصیه می شود. داشتن ظراحی زیبا ، راحتی در حمل و نقل و راه اندازی و هم چنین بدنه مقاوم از خصوصیات فوق العاده این محصول است که پیشنهاد می کنیم با قیمت ارزان ان را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 190 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...