تخت خواب بادی دو نفره با عرض 152

intex 67770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با عرض 152

تخت خواب بادی دو نفره 2018 با عرض 152 بزرگترین تخت خواب بادی دو نفره طبی و ضد تعریق تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این محصول مانند مدل 64414 intex تولید شده اما دارای کیفیت و ساختار بسیار مناسب تری نسبت به مدل های پیشین می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با بدنه تمام جیر بوده تا محلی راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند.

یکی از ویژگی های خوب این تخت بادی استفاده از لایه های فایبرتک در داخل بدنه بوده تا موجب افزایش استحکام بدنه در برابر فشار های ناشی از باد و وزن زیاد شود. محصولی برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن که حتی می تواند برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مفید باشد. از دیگر ویژگی ها و مزیت های این کالا می توان به داشتن ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر و همچنین پمپ باد برقی دو کاره سرخود اشاره نمود. این تخت بادی توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط کشور خواهد بود. 

نقد و بررسی تخت خواب بادی دو نفره با عرض 152

تخت خواب بادی دو نفره این محصول یکی از تخت های جدید شرکت اینتکس می باشد که ظاهری جذاب و با کیفیت دارد. اگر قصد خرید یک تخت با دوام را دارید پیشنهاد می کنیم حتما تخت خواب بادی دو نفره 2018 با عرض 152 را مشاهده کرده و خصوصیات این محصول را مطالعه کنید. در ادامه این مطلب به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت پس ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

شکل کلی این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است که از این بابت دقیقا شبیه به ارگونومی ساخت اکثر تخت های موجود در بازار می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که ساختار کلی این محصول به صورت سه لایه طراحی و تولید شده که فوق العاده مقاوم است. لایه بالایی و زیرین این محصول با ابعادی کوچکتر نسبت به لایه مرکزی این محصول طراحی و تولید شده اند. در انتهای این محصول یک عدد پمپ باد مشکی رنگ نیز قرار گرفته است که جزو خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین بخش های کناری این محصول به صورت یکدست مشکی رنگ بوده و رویه این محصول هم خاکستری رنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین بر روی رویه اصلی این تخت شیارهای موازی با هم و با فواصل یکسان نیز قرار گرفته است که نرمی و لطافتی خاصی را برای شما به ارمغان اورده است.

جنس بدنه

یکی از خصوصیات مهم یک محصول بادی جنس بدنه ان است که باعث می شود تا مشتری با خیال راحت بتواند به ان اطمینان کند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول بدنه ای از جنس PVC با رویه مخملی دارد . هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همان جنس می باشد. در کنار این موارد کف این محصول نیز به صورت PVC دو لایه طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت و مقاوم است.

ابعاد و وزن

طول این تخت 203 سانتی متر ، عرض ان 152 و ارتفاعش هم 33 سانتی متر است. این ابعاد نشان می دهد که این محصول تمام استانداردهای لازم را رهایت کرده و مناسب برای استفاده افراد قد بلند هم می باشد. هم چنین تحمل وزن این کالا هم 270 کیلو گرم است که افراد سنگین وزن هم می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. هم چنین این تخت تنها 8.3 کیلو گرم وزن دارد که بسیار معقول است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مزایای خوب این محصول دارا بودن پمپ باد می باشد. این عامل باعث می شود تا شما بتوانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی ان را نصب و راه اندازی کنید. برای این منظور در ابتدا کافی است این تخت را بر روی زمین قرار داده و پمپ باد این محصول را به برق متصل کنید. پس از این عمل به سادگی باید اهرم گرد روی این محصول را چرخانده و پس از ان دکمه روسن و خاموش پمپ را فشار دهید تا این تخت به سادگی باد شود. این عمل کمتر از پنج دقیقه صورت می گیرد. برای تخلیه این محصول هم باید همین عمل را انجام داده و این بار اهرم را در جهت مخالف بچرخانید. این بدین معناست که پمپ روی این محصول قابلیت مکش را هم دارد. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از پریدن و جامپینگ بر روی این کالا جدا خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید.

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره 2018 با عرض 152 یک محصول با کیفیت می باشد که هم اکنون می توانید ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید و از کیفیت بالای ان اطمینان حاصل کنید.

  • ابعاد
  • طول:203 سانتی متر
  • عرض:152 سانتی متر
  • ارتفاع:33 سانتی متر
  • تحمل وزن:270 کیلوگرم
  • وزن محصول:9 کیلوگرم
  • جنس رویه:مخمل
  • مورد استفاده:خانگی
  • کیف حمل:دارد
  • تولید کننده:INTEX

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...