تخت خواب بادی دو نفره مشکی با رویه مواج

intex 64440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره مشکی با رویه مواج

تخت خواب بادی دو نفره مشکی با رویه مواج یکی از راحت ترین تخت خواب های بادی جدید شرکت اینتکس ایران برای سنین بزرگسال بوده که ساخته شده از جنس وینیل ضخیم با دو نوع روکش طرح چرم و جیر می باشد. رویه این تخت به صورت مواج طراحی شده و به دلیل استفاده از روکش مخمل یا جیر از قابلیت ضد تعریق بودن بهره مند است. محصولی که می تواند با طراحی و جنس بدنه مناسب خود به عنوان جایگزینی مناسب برای تخت های فلزی یا چوبی در اتاق های خواب و یا نشیمن نیز باشد. این تخت خواب بادی یکی از بهترین مارک های تخت بادی و برند تخت بادی اینتکس میباشد

این کالا دارای یک پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه بوده که باعث می شود تا به راحتی این تخت را در مدت زمان کمی راه اندازی کرد. علاوه بر این یک ساک حمل مخصوص برای این کالا در نظر گرفته شده تا به راحتی آن را در هر مکان دلخواهی حمل کنید.

این تخت بادی مدل فایبرتک بوده و دارای الیاف ابریشمی است که برای سفت تر کردن تخت بکار میرود و پل های داخلی آن به شکل سیمی بوده که این امکان ، طبی بودن این تخت خواب بادی را اثبات میکند از جذابیت دیگر این محصول رنگ مشکی آن میباشد که در کمتر تخت خوابی این ویژگی وجود دارد ، رویه موج دار عریض آن خواب را بر روی این تخت طبی راحت تر مینماید.

نقد و بررسی تخت خواب بادی دو نفره مشکی با رویه مواج

تخت خواب بادی و محصولات شرکت اینتکس در طی سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات عالی به یکی از برترین شرکت های محصولات بادی تبدیل شود و بتواند بازار این محصولات را در دست بگیرد . تخت بادی دو نفره مشکی این شرکت نیز یکی از محصولات ایده آل و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب و همچنین توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی از طراحی های ۲۰۱۹ این شرکت می باشد و به صورت کاملا طبی و هوشمندانه طراحی شده است . قسمت رویه ی این محصول نسبتا کمی گود بوده و این امر سبب این می شود تا در هنگام استفاده خطری شما را تهدید نکند و به سمت کناره های تخت کشیده نشوید . همچنین برای امنیت بیشتر لبه های این تخت به صورت بادی و متورم می باشد تا بدن شما به طور کامل بر روی این تخت قرار بگیرد . به دلیل استفاده از رویه ی مواج و جیر ، در هنگام استفاده از تخت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . این تخت بادی به طوری طراحی شده است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های چوبی و فلزی باشد و در استفاده های کوتاه مدت و یا طولانی مدت بدن شما دچار خستگی نخواهد شد . این تخت بادی از سه قسمت مجزا تشکیل شده است که این امر به زیبایی و همچنین مقاومت تخت در برابر فشار بالا افزوده است و نیاز به نگرانی از این بابت نیست . رنگ مشکی این تخت دو نفره نیز به جذابیت این محصول افزوده است .

جنس بدنه

بدنه ی این تخت بادی دو نفره از وینیل بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داراست . وینیل نوعی از پی وی سی می باشد که شرکت اینتکس جدیدا در محصولات خود استفاده می کند و دارای استحکام و عمر بالاتری نسبت به پی وی سی می باشد . همچنین رویه ی این تخت بادی دو نفره نیز از وینیل با رویه ی جیر تهیه شده است که به سبب استفاده از این رویه جیر بدن شما در هنگام استفاده از تخت دچار تعریق نخواهد شد . در قسمت پایینی این تخت نیز پمپ باد سرخود وجود دارد که به کمک آن می توانید در مدت زمان کمی این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید . این پمپ بادی به صورت دوکاره طراحی شده است و توانایی خالی کردن باد تخت را به صورت خودکار دارد . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این تخت بادی دو نفره ۲۰۳ سانتی متر ، عرض آن ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع آن ۵۶ سانتی متر می باشد که نسبت به تخت های ۲۰۱۹ این شرکت ، دارای ابعاد بزرگتر و مناسب تر می باشد و ارتفاع نسبتا زیاد این تخت نیز در هنگام استفاده به شما حس لذت بخشی خواهد داد و بادی بودن این تخت را حس نخواهید کرد . همچنین به سبب وزن ۸ کیلوگرمی این محصول ، می توان آن را به راحتی جابجا نموده و به محل دیگری منتقل کرد و از آن استفاده نمود .

البته بعد از باز کردن تخت از جعبه خود و جداکردن اقلام اضافی وزن این محصول کاهش نیز خواهد یافت . تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن به شمار می رود و دو نفر به راحتی می توانند از تخت استفاده کنند و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . البته باید توجه داشت که وارد کردن فشار و وزن بیش از حد معمول و یا ضربه زدن به تخت ممکن است به لایه های داخلی آن آسیب وارد کند و مشکل ساز شود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن تخت از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف و بدون وجود اشیاء اضافی قرار داد و اقدام به روشن کردن پمپ باد آن کرد . پمپ باد دو حالته این محصول را می توان برای پر و خالی کردن تخت استفاده نمود . بعد از روشن کردن پمپ باد تخت شروع به باد شدن و شکل گرفتن می کند و تا زمانی که صدای پمپ باد آن تغییر کند این کار را ادامه دهید . ۱۰ ثانیه پس از تغییر صدای پمپ باد سرخود این محصول می بایست پمپ باد را خاموش کنید .

اگر میزان باد آن به مقدار دلخواه شما نبود می توانید به کمک پمپ باد دستی کمی بیشتر آن را باد کنید تا تخت حالت سفتی به خود بگیرد . برای مراقبت از این محصول نیز می بایست تخت خواب را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در اثر برخورد اشیاء تیز ممکن است بدنه ی آن ها دچار آسیب و یا سوراخ شدن آنها بشود . پرش بر روی تخت نیز توصیه نمی شود و ممکن است به بافت ها و دیواره های داخلی تخت آسیب وارد کند . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس محصول سال ۱۳۹۸ بوده و از جدید ترین تخت خواب های بادی این شرکت می باشد . طراحی و رنگ زیبا ، رویه ی ضد تعریق و تحمل وزن بالا از ویژگی های این تخت خواب محسوب می شود . همچنین پمپ باد دوکاره سرخود و همراه داشتن بسته ی تعمیرات نیز از ویژگی های دیگر این محصول به شمار می آید . تمامی محصولات شرکت اینتکس ایران در تهران دارای ۴۸ ساعت مهلت تست بوده و در صورت وجود مشکل میتوانید کالا را به شرکت باز گردانید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تخت بادی و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .  

  • ابعاد
  • طول:203 سانتی متر
  • عرض:152 سانتی متر
  • ارتفاع:56 سانتی متر
  • برند:اینتکس
  • تحمل وزن:273 کیلوگرم
  • وزن محصول:10 کیلوگرم
  • جنس رویه:جیر
  • جنس دور:پی وی سی
  • پمپ:دارد
  • مورد استفاده:خانگی و سفری
  • کیف حمل:دارد
  • تولید کننده:INTEX

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...