جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی

bestway 93523

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی محصولی جدید با طراحی بدنه متفاوت بوده که در دو سایزبندی مختلف در سال جدی به بازار عرضه شده است. این محصول در سایز یک خود مناسب افراد 1 الی 3 سال بوده اما سایز دوم ان مورد استفاده برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. بدنه محصول از جنس وینیل بوده که در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا و دماهای مختلف اب مقاوم باقی می ماند. از سویی دیگر این جنس از نرمی بالا و طول عمر بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. این محصول دارای یک دریچه باد برای راه اندازی بوده که با استفاده از یک پمپ باد دستی با سهولت قابل استفاده می شود. کالای مورد نظر وزن بسیار کمی در حدود 600 گرم داشته که توانایی تحمل وزن بالایی بالغ بر 20 کیلوگرم را به راحتی دارد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته که در صورت بروز اسیب های احتمالی می توانید از ان استفاده کنید. کیفیت و دوام بالای بدنه محصول و همچنین سهولت راه اندازی ان موجب شده تا در سفر یک همراه مناسب باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 1
 سنین مورد استفاده 1 تا 6 سال
 وزن 172 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای زسپ پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی یک محصول متفاوت و جذاب بوده و در مقایسه با سایر نمونه های مشابه تولیدی از ارگونومی ساخت خاصی برخوردار است. کمپانی بست وی این محصول را با قابلیت راه اندازی اسان و وزن بدنه کمی تولید و عرضه می کند. این محصول دارای توان تحمل وزن ایده الی بوده و برای استفاده در فضای باز و مسافرت نیز توصیه می شود. در این بخش قصد داریم تا با بررسی این محصول در تمام ابعاد به تحلیل کاملی از ان برسیم. پس اگر شما نیز به دنبال خرید محصولی متفاوت و زیبا برای فرزند خود هستید توصیه می کنیم تا انتها هنراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت محصول و نوآوری در این زمینه در گام نخست از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این طراحی ظاهری محصول بوده که در نخستین نگاه می تواند رضایت مصرف کنندگان را فراهم اورد. در محصولات مرتبط با کودکان علاوه بر رعایت استاندارد های لازم که امنیت ان ها ایجاد کرده باید به ایجاد ظاهری شاد و جذاب پرداخت. زیرا کودکان همواره به استفاده از محصولاتی ترغیب می شوند که ظاهر انها منطبق با روحیات و سلیقه خود کودکان باشد. این محصول جدید برخلاف سایر جلیقه نجات های بادی و ساختاری همانند یک بلوز دخترانه دارد. این محصول زرد رنگ که دارای سایز بندی نیز بوده در بخش جلویی دارای دارای تصویر فانتزی از یک شیر نیز است. در بخش پشت محصول یک زیپ پلاستیکی نیز تعبیه شده تا برای استفاده کودکان اسان باشد. این محصول در قمسمت پایینی مانند دامن های کوتاه فانتزی دخترانه طرحی زیبا داشته که شادی را برای کودک مهیا می سازد.

جنس بدنه

جنس بدنه مقاوم باعث افزایش طول عمر مفید محصول بدون کاهش کیفیت ان خواهد شد. شرکت بست وی نیز به دلیل حفظ رضایت مصرف کنندگان و طول عمر مفید محصولات تولیدی این کالای خاص را با بدنه ای از جنس وینیل تولید می کند. این جنس در برابر تغییرات شرایط جوی هوا مقاوم بوده و برای استفاده در دماهای متفاوت اب مناسب است. از سویی دیگر تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند مشکلی برای بافت محصول ایجاد کند. به همین دلیل فرزند شما در فضای باز و شرایط متفاوت می تواند از این جلیقه شنا بادی زیبا استفاده نماید.

ابعاد و وزن

این محصول زیبا برخلاف سایر جلیقه های بادی در دو سایز متفاوت تولید میشود. سایز یک محصول مستطیل شکل و دارای وزنی بالغ بر 400 گرم است. این وزن کم قابلیت تحمل وزن بالا در حدود 15 کیلوگرم را دارد. به همین دلیل برای استفاده کودکان از سن 1 الی 3 سالگی توصیه می شود. سایز دو محصول نیز کاملا مستطیل شکل تولید می شود و وزنی در حدود 600 گرم دارد. این وزن توانایی تحمل وزنی در مقیاس 20 کیلوگرم را داشته و برای کودکان در رده سنی 3 الی 6 سال مناسب می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

از جمله قابلیت های این کالای زیبا راه اندازی اسان و سریع ان عنوان می باشد. این محصول دارای کی دریچه باد بود که با استقاده از این دریچه و یک پمپ باد استاندارد می توانید محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. محصولات بادی دارای گارانتی نبوده اما در صورت خرید از نمایندگی مرکزی می توانید 48 ساعت مهلت تست تعمیری دریافت کنید. برای مراقبت از این کالا وزنی بیش از وزن قابل تحمل به بدنه ان تحمیل نکنید. همچنین از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا پرهیز نمایید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته که در صورت بروز اسیب های احتمالی می توانید از ان استفاده کنید. در صورت پارگی و یا هرگونه اسیب در صورت استفاده نادرست می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی محصولی جدید با ساختاری متفاوت بوده که درزمان کوتاهی به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان خود توانست به محبوبیت بالایی در میان مشتریان دست یابد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...