جلیقه شنا فومی قرمز مانر

manner 34 R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا قرمز مشکی مانر در نوع دو قفله یکی دیگر از جلیقه های نجات مخصوص شنا بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس فوم و رویه برزنتی می باشد. بدنه ای مقاوم و با کیفیت که می تواند به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار آب مقاومت لازم را به عمل آورد. این جلیقه در واقع تفاوتی با نوع آبی مشکی رنگ خود نداشته و تنها تفاوت آنها در رنگ می باشد. اما محصولی که برند مانر عرضه کرده برای سنین بزرگسالان و جوانان مورد استفاده بوده و از دو قفل برای قرار گیری محکم در بدن بهره مند است. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به استفاده از آن در انواع آب های آرام و مواج مانند دریا ها و دریاچه ها و حتی در هنگام قایق سواری اشاره نمود. از لحاظ وزن نیز این جلیقه به صورتی طراحی شده تا علاوه بر سبک بودن به راحتی در بدن جای گیرفته و هیچ گونه اذیتی را برای مصرف کننده نداشته باشد.

جلیقه شنا فومی قرمز مانر از پر فروش ترین و محبوب ترین جلیقه های شنا می باشد که در بزرگ ترین سایز طراحی شده و مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان می باشد . استفاده از جلیقه های نجات برای شنا می تواند بسیار کاربردی باشد ، به خصوص برای افرادی که شنا کردن بلد نیستند . استفاده از جلیقه های شنا همچنین می تواند ایمنی بسیار خوبی را برای سر نشینان قایق های تفریحی داشته باشد تا در صورت بروز حادثه و یا پرت شدن به داخل آب بتوانند بالای آب شناور مانده تا در این زمان خود را به خشکی برساند .

جلیقه های شنا همچنین تنها برای نجات نیستند و چه بسا می توانید با استفاده از آن ها ، برای شنا کردن تمرین کنید چرا که با پوشیدن این جلیقه می توانید بر روی آب باقی مانده و با دست و پا زدن و شنا کردن ، خود را به اطراف هدایت کنید . این محصول می تواند حتی در آب های مواج و خروشان نیز ایمنی شما را فراهم کند .

ساخت و طراحی جلیقه شنا

این جلیقه نجات با طراحی شبیه به جلیقه های معمولی بوده که می توانید آن را بپوشید . این جلیقه به طور کامل می تواند شکم ، کمر و پهلو ها را پوشش داده و شما را بر روی آب نگه دارد . ساختار بدون استیل این جلیقه به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی بتوانید دست ها و پاهای خود را حرکت داده و شنا کنید . با استفاده از این جلیقه حتی می توانید به پشت بر روی آب دراز بکشید ، بدون اینکه غرق شوید . جلیقه شنا فومی مانر در رنگ قرمز و مشکی طراحی شده است که رنگ قرمز آن می تواند با توجه به رنگ روشن و هشدار دهنده خود به خوبی دیده شده و حتی در صورت نیاز به کمک سریع رویت شوید . این جلیقه شنا دارای دو بند و دو قفل قابل ریگلاج می باشد . در هنگام استفاده از جلیقه شنا حتما قفل جلیقه را ببندید و آن را باز نگذارید چرا که ممکن است از تن خارج شود .

ویژگی های جلیقه شنا فومی قرمز مانر

از ویژگی های بسیار عالی جلیقه شنا فومی قرمز مانر می توان به قابلیت ریگلاج و تغییر سایز آن اشاره کرد ، به همین منظور این جلیقه شنا فری سایز بوده و تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . قفل این جلیقه شنا به صورت چفتی می باشد که به خوبی می تواند در برابر ضربه و یا فشار زیاد نیز مقاوم باشد . این محصول به واسطه جنس بسیار خوبی که دارد دارای طول عمر بالایی بوده و دوخت آن به بهترین شکل صورت گرفته است . در خرید جلیقه شنا حتما به سایز جلیقه توجه داشته باشید چرا که مدل های بزرگسال برای کودکان و نوجوانان مناسب نمی باشد .

جنس جلیقه شنا مانر

برای ساخت جلیقه شنا مانر همانطور که از نامش پیداست از فوم استفاده شده است که یکی از برترین اجناس برای ساخت جلیقه می باشد . این جنس برخلاف مدل های جلیقه بادی در برابر آسیب دیدگی بسیار مقاوم بوده و امنیت بسیار بیشتری را دارد . فوم در صورت سوراخ شدن نیز آسیبی خاصی ندیده و باز هم می تواند بر روی آب شناور باقی بماند . وزن فوم بسیار سبک بوده و به همین دلیل حمل و استفاده از آن بسیار ساده و راحت می باشد . سبک بودن جلیقه از مزیت های خوب آن خواهد بود . این محصول تنها 1 کیلوگرم وزن دارد .

رویه این جلیقه نیز از پارچه برزنتی ساخته شده است که ضد آب بودن این پارچه و ضخامت بسیار خوب آن می تواند از آسیب دیدن فوم داخل جلیقه نجات جلوگیری کند . علاوه بر جنس بسیار خوب پارچه و فوم ، دوخت این محصول نیز بسیار مقاوم و عالی می باشد که در دراز مدت و استفاده طولانی نیز آسیب ندیده و پاره نمی شود . شما عزیزان می توانید با مراجعه به دسته بندی جلیقه نجات و جلیقه شنا بادی فروشگاه اینتکس ، متنوع ترین جلیقه های اصل و اورجینال خارجی را مشاهده کرده و آن ها را با قیمت مناسب خریداری کنید . توضیحات کاملی در رابطه با محصولات ارائه شده است که می توانید با توجه به مشخصات آن ها ، محصول مد نظر خود را انتخاب کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...