حلقه بادی شنا طرح برگ

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی شنا طرح برگ یکی از جدید ترین طرح های تولید شده از حلقه های مخصوص شنا بوده که برای کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه شنا ساخته شده از جنس PVC شفاف طرح دار ساخته شده که از مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب برخوردار خواهد بود. این حلقه دارای دو دستگیره مخصوص حفظ تعادل بوده که روی بدنه تعبیه شده است. این حلقه شنا بادی به وسیله کوچکترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی خواهد بود. حلقه های شنا بادی به خوبی می توانند توسط تمامی سنین مورد استفاده قرار بگیرند و حتی یک وسیله ای بسیار عالی برای یادگیری شنا می باشد . حلقه های شنا بادی به دلیل اینکه طراحی متفاوتی دارند ، برای استفاده در تمامی آب ها مناسب هستند . در بخش نقد و بررسی بیشتر می توانید با حلقه شنا بادی طرح برگ آشنا شوید . 

 نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستیگره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه بادی شنا طرح برگ یکی از زیبا ترین حلقه های شنا بادی طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که شاید برای خانم ها جذاب تر باشد . البته حلقه های شنا بادی برای هر کسی مناسب بوده و بسته به سلیقه ای که افراد مختلف دارند ، می توانند حلقه های شنا بادی خود را نیز خریداری کنند . با توجه به این موضوع و اختلاف در سلیقه ها ، فروشگاه تهران اینتکس مدل های مختلفی از حلقه های شنا بادی را در فروشگاه موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی با توجه به رده سنی خود ، حلقه های شنا بادی را در مدل های مختلف مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های بسیار ارزان و مناسب خریداری کنند . به همین ترتیب حلقه بادی شنا طرح برگ که یکی از محبوب ترین مدل های شرکت اینتکس نیز می باشد را موجود کرده است . 

حلقه شنا بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، محصولات بادی هستند که دارای طراحی حلقه مانند بوده و به دلیل اینکه بادی می باشند ، می توانند بر روی آب باقی بمانند . حال هر یک از این حلقه های بادی با توجه به ابعاد و طراحی که دارد ، می تواند تا یک وزن مشخص را نیز تحمل کند . برای همین در خرید حلقه شنا بادی حتما بایستی به تحمل وزن آن ها دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید . حلقه بادی شنا طرح برگ به دلیل نوع طراحی خاص خود می تواند برای استفاده کودکان سنین 3 سال به بالا ، حتی برای نوجوانان و بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرد . 

حلقه بادی شنا طرح برگ به دلیل اینکه در بدنه خود دارای طراحی شبیه به برگ های مختلف پاییزی با رنگبندی های متنوع دارد ، با عنوان حلقه بادی شنا طرح برگ شناخته می شود . این طراحی بی نظیر ظاهر حلقه شنا بادی را بسیار زیبا تر کرده و استفاده از آن را برای هر کسی خوشایند نموده است . رنگ بدنه و زمینه حلقه بادی شنا طرح برگ نیز به رنگ سفید است . اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که این حلقه شنا بادی را در سه طرح مختلف تولید کرده است که می توانید در دسته بندی حلقه شنا بادی و تیوپ روی آب مشاهده کرده و به مقایسه بپردازید . 

شرکت اینتکس برای تولید و ساخت حلقه بادی شنا طرح برگ از لایه های پی وی سی رنگی استفاده کرده است و دلیل کیفیت بالای این حلقه شنا بادی نیز همین موضوع است . یک حلقه شنا بادی بایستی به خوبی ضد آب باشد و در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم باشد ، حلقه بادی شنا طرح برگ تمامی این ویژگی ها را داشته و چه بسا در برابر نور آفتاب و اشعه های آسیب رسان آن نیز مقاوم است ، این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید از آن در استخر های روباز و یا سواحل دریا و هر جای دیگری استفاده کنید . 

به منظور اینکه بتوانید حلقه بادی شنا طرح برگ را راه اندازی کنید ، یک دریچه باد در بدنه محصول قرار داده شده است ، این دریچه باد مناسب برای راه اندازی به وسیله پمپ های باد می باشد و اگر دوست داشته باشید می توانید با تهیه پمپ باد به سرعت حلقه بادی شنا طرح برگ را راه اندازی و از آن استفاده کنید . این پمپ ها را نیز می توانید از فروشگاه تهران اینتکس به سادگی خریداری کنید . این حلقه شنا بادی دارای دو دستگیره سفید رنگ بر روی بدنه خود است که از آن طریق می توانید برای حفظ تعادل خود استفاده کرده و در زمان هایی که آب مواج تر شد ، حلقه شنا برعکس نشود . 

از حلقه بادی شنا طرح برگ می توان به روش های مختلف استفاده کرد ، یکی از این روش ها قرار گیری در داخل حلقه شنا بادی می باشد به طوری این محصول را به دور کمر خود حلقه کنید و پاهای خود را داخل آن قرار دهید . روش دیگر این است که بر روی حلقه بادی شنا طرح برگ نشسته و به صورت شناور از آن استفاده کنید . در این حالت ، دستگیره ها برای حفظ تعادل بسیار کاربردی خواهند بود . دیگری نیز این است که در زمان هایی که داخل آب هستید بتوانید از حلقه گرفته و در عمق های بالاتر نیز بر روی آب شناور بمانید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...