حلقه شنا بادی کودک شفاف

Bestway 36053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک شفاف یکی از محصولات جدید و با کیفیت بست وی می باشد که برای رده های سنی بیش از 8 سال تولید شده است و تا وزن 60 کیلوگرم را به سادگی تحمل می کند. قسمت رویه آن از جنس پی وی سی و بخش داخلی آن از وینیل ساخته شده است که انعطاف خوبی داشته و در برابر فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از مشخصه های اصلی این محصول می توان به قطر 107 سانتی متر، والف دابل لاک، و دو عدد دستگیره روی قسمت بالایی آن اشاره کرد. این دستگیره ها از جنس پلاستیک نرم هستند و امنیت کودک را افزایش می دهند. 

حلقه شنا بادی کودک شفاف محصولی ساخته شده به صورت بادی است که با نام هایی مانند تیوپ بادی نیز شناخته می شوند . این حلقه های شنا بادی از دوست داشتنی ترین ابزار ها و وسیله های بادی هستند که برای تفریحات آبی استفاده می شوند . با توجه به محبوبیت بسیار بالای این نوع از محصولات بادی در تمامی سنین ، فروشگاه اینتکس انواع حلقه های شنا بادی را برای رده های سنی مختلف اعم از کودک و بزرگسال موجود کرده است که شما می توانید با در نظر داشتن تحمل وزن این محصولات بادی ، آن ها را خریداری کنید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر حلقه شنا بادی کودک شفاف ، شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیت های محصول آشنا خواهیم کرد . 

حلقه شنا بادی کودک شفاف یک حلقه شنا بسیار زیباست که دارای بدنه شفاف بوده و به همین دلیل نام آن حلقه شنا بادی کودک شفاف گذاشته شده است . این حلقه شنا بادی برای رده های سنی کودکان ساخته شده است و به همین جهت ابعادی کوچک تر نسبت به مدل های بزرگسال دارد . این محصول می تواند وزنی در حدود 100 کیلوگرم را تحمل کند که یک تحمل وزن فوق العاده بالایی بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خواهد بود . چرا که نه تنها وزن کودکان ، بلکه وزن بزرگسالان را نیز می تواند تحمل کند . به دنبال این موضوع ، تمامی کودکان می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند . 

مهم ترین ویژگی محصولات بادی و حلقه های شنا بادی این است که این محصولات بادی می توانند وزن های بسیار بالایی را تحمل کنند و به همین منظور شناور های عالی بر روی آب بوده و بسیاری از شرکت ها به مانند شرکت بست وی که تولید کننده همین محصول می باشد ، سایر شناور های خود را مانند تشک بادی روی آب و قایق های بادی را به شکل بادی طراحی کرده اند . حلقه شنا بادی کودک شفاف دارای قطر 107 سانتی متری بوده و ارتفاع آن نیز به 35 سانتی متر می رسد . همچنین وزن محصول به 300 گرم می رسد که وزن بسیار سبکی خواهد بود و به راحتی آن را می توانید حمل کرده و جابجا کنید . 

شرکت بست وی برای اینکه حلقه شنا بادی کودک شفاف را تولید کند ، از لایه هایی به نام پی وی سی استفاده کرده است . این جنس یکی از بهترین اجناس بوده و می تواند کیفیت این محصولات را تا حد چشمگیری افزایش دهد . پی وی سی ها لایه هایی ضد آب هستند که می تواند طول عمر بالایی را داشته باشند . بنابراین اگر کودک برای مدت های طولانی از حلقه شنا بادی کودک شفاف استفاده کند ، باز هم به بدنه آن آسیبی نخواهد رسید . طرح رویه بدنه حلقه شنا بادی کودک شفاف و رنگ آن نیز ثابت است و با گذشت زمان اصلا کمرنگ نخواهد شد . 

از سایر خصوصیت هایی که می توان در رابطه با حلقه شنا بادی کودک شفاف اشاره کرد ، این است که بر روی بدنه حلقه شنا بادی دو دستگیره وجود دارد که می تواند شرایط را برای استفاده شما بسیار راحت تر کند تا اینچنین اگر سطح آب مواج شد ، شما بتوانید از دستگیره ها گرفته و تعادل خود را به خوبی حفظ کنید . توجه داشته باشید که حلقه های شنا بادی می توانند گزینه بسیار خوبی برای یادگیری شنا باشد . برای راه اندازی حلقه شنا بادی کودک شفاف می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا اینچنین سریع تر محصول بادی شما راه اندازی شود .این محصولات بادی همچنین در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن با استفاده از برچسب تعمیرات ، بدنه این محصولات را پنچرگیری کنید .

 نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 وزن  300 گرم
 جنس بدنه  وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای تکیه گاه
 دارای طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...