حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی

intex 58253

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
245,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی با طرح کارتونی از دیگر حلقه های مخصوص تفریحات در آب های ارام و کم کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با طراحی شیک و کودک پسندانه خود یکی از مورد پسند ترین وسیله های تفریحی شنا برای سنین کودکان خواهد بود. این کالا می تواند بیشتر برای استفاده در استخر ها نیز مناسب باشد. همچنین برای راه اندازی آن نیز کافیست از پمپ باد های دستی استفاده نمایید.

 نوع تفریحی ، نجات غریق
  قطر 61 سانتی متر
  ارتفاع 10 سانتی متر
  وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
  پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده  اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا کودکانه
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی

حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی از حلقه های شنا دوست داشتنی فروشگاه اینتکس می باشد که توسط شرکت اینتکس نیز ساخته شده و شما می توانید محصول را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این محصول بسیار کیفیت فوق العاده ای داشته و در صورت استفاده صحیح می تواند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرد . برای اینکه جنس ساخت آن فوق العاده خوب است و یکی از مقاوم ترین حلقه های شنا بادی است که برای کودکان ساخته شده و آن ها می توانند به راحتی از این محصول برای شنا و تفریحات آبی خود استفاده کنند . در ادامه به نقد و بررسی کامل حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی می پردازیم تا بهتر بتوانید حلقه های شنای مخصوص کودک خود را پیدا کنید . 

حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی طراحی بسیار جالبی دارد و شرکت اینتکس با توجه به اینکه این حلقه شنا بادی برای رده سنی کودکان ساخته شده است ، سعی کرده تا از انیمیشن هایی که کودکان علاقه زیادی به استفاده از آن دارند استفاده کند . برای همین بدنه این محصول طرحی کارتونی برگرفته از انیشمین شیرشاه را داشته و می تواند علاقه زیادی را برای کودکان ایجاد کند . اینتکس برای ساخت و تولید حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی از پی وی سی استفاده کرده است که شاید بتوان گفت که تمامی محصولات اینتکس از همین جنس تولید شده اند . 

دلیل آن نیز کیفیت بالایی است که پی وی سی ها داشته و با توجه به این موضوع ، محصولاتی که از پی وی سی تولید می شوند نیز کیفیت مطلوب را داشته باشند . این جنس کاملا ضد آب است ، بنابراین اگر کودک زمان های زیاد و به دفعات زیاد از حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی استفاده کند ، باز هم صدمه ای به حلقه شنا بادی وارد نخواهد شد . این جنس یک ویژگی بسیار خوب دیگر دارد که به مرور زمان پوسیده و یا نازک و حتی کهنه نمی شود . همچنین طرحی که بر روی حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی نقش بسته است ، به مرور زمان نیز کمرنگ نخواهد شد و ظاهر زیبای خود را حفظ خواهد کرد . 

این محصولات به صورت بادی ساخته شده اند و دلیل اینکه می توانند بر روی آب شناور بمانند نیز همین موضوع است . حتی شناور های بادی دیگر نیز به دلیل بادی بودنشان است که می توانند بر روی آب شناور بمانند . از ویژگی های شناور ها و حلقه های شنا بادی می توان به تحمل وزن بسیار بالا اشاره کرد . به عنوان مثال حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی می تواند تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند . برای همین است که تمامی کودکان می توانند از آن استفاده کنند ، بدون اینکه نگران فرو رفتن حلقه شنا بادی به داخل آب باشند . 

این در حالی است که حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی تنها 200 گرم وزن دارد و با این وجود می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل نماید . از نظر ابعاد ، زمانی که حلقه شنا بادی کودک با طرح کارتونی را راه اندازی می کنید ، قطر آن به 61 سانتی متر و ارتفاع آن به 10 سانتی متر خواهد رسید . از ویژگی های بسیار خوب تمامی حلقه های شنا بادی تعادل بسیار خوب آن ها بر روی آب است . به طوریکه کودک می تواند به روش های مختلفی از آن استفاده کند . به عنوان مثال می تواند این محصول را به دور کمر خود حلقه کند تا با دست آن را بگیرد و حتی بر روی حلقه بنشیند و شناور بماند . این محصولات بادی قابلیت تعمیر دارند و اگر آسیب ببینند ، شما می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...