حلقه بادی شنا طرح دار

bestway-36125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی شنا طرح دار از سری محصولات تفریحی در آب بوده است که مناسب بزرگسالان می باشد که توسط برند معتبر و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . این محصول ساختاری گردی را داشته و در آن رنگ های زیادی نظیر نارنجی ، آبی ، صورتی ، زرد ، قرمز ، سفید ، بنفش ، سبز مشکی و سفید به کار رفته است که به همین دلیل جذابیت چشم نوازی را به آن داده است . همچنین لازم به ذکر بوده که این حلقه بادی دارای دو دستگیره می باشد تا در زمان لغزش بر روی آب این دو دستگیره را گرفته تا درون آب نروید . همچنین قابل ذکر بوده که جنس بدنه این محصول از از وینیل می باشد که ضخامت آن 0.22 میلی متر بوده و قطر آن 119 سانتی متر می باشد که به همین دلیل مناسب کودکان نخواهد بود زیرا قطر این حلقه بادی شنا برای آن ها بزرگ می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی ، نجات غریق
 قطر 119 سانتی متر
 ضخامت 0.22 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه بادی شنا طرح دار مدلی بسیار زیبا و شیک از نمونه محصولات بادی طراحی شده برای بازی ها و تفریحات آبی می باشد که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و از مناسب ترین حلقه های بادی برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگسالان می باشد که به سادگی می توانند از آن استفاده و لحظات شاد و خوشی را رقم بزنند . لازم به ذکر است که حلقه های بادی شنا ، برای استفاده یک نفره طراحی شده است ، اما شما می توانید زمانی که در داخل آب هستید ، به صورت چند نفره از حلقه بادی شنا گرفته و نفسی تازه کنید .

حلقه های شنا از چند جهت برتر از تشک های بادی روی آب هستند که می توان از مهم ترین آن ها به حفظ تعادل عالی حلقه های شنا بادی اشاره کرد . بنابراین شما می توانید از حلقه های شنا حتی در آب های خروشان تری نیز استفاده کنید ، این در حالی است که تشک های بادی روی آب می توانند در صورت برخورد با موج ها و همچنین رودخانه ها تعادل خوبی نداشته باشند .

همچنین از حلقه های بادی می توان به چندین صورت استفاده کرد که یکی از آن ها نشستن در مرکز حلقه بوده و همچنین می توانید داخل حلقه وارد شوید و آن را در بخش میانی بدن خود قرار دهید . همچنین شما می توانید در داخل آب از لبه های حلقه گرفته و استراحت کنید . در بخش های بعدی با نقد و بررسی کامل تر محصول همراه ما باشید .

طراحی و ساخت حلقه بادی شنا طرح دار

همانطور که از نام و تصاویر حلقه های بادی شنا مشخص است ، طراحی و ساخت این محصولات به مانند حلقه بوده که شباهتی نیز با تیوپ ها دارد . این طراحی حلقه ای و همچنین ساختار بادی این محصولات ، سبب شده است تا حلقه شنا بادی طرح دار به یکی از شناور های بسیار خوب برای تفریحات آبی تبدیل شود . قطر 119 سانتی متری حلقه بادی شنا به همراه حلقه قطور آن سبب شده است تا این محصول بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند و همچنین توسط بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد . بخش رویه این استخر دارای طراحی رنگی بوده که زیبایی محصول را دوچندان کرده است و در هنگام استفاده بر روی آب و یا قرار گرفتن آن در آب ، به راحتی خود را نمایان خواهد کرد .

تنوع در حلقه های شنا بادی بسیار بالا بوده و شما می توانید بر اساس سلیقه خود ، اقدام به خرید حلقه بادی شنا مد نظرتان در ابعاد و طرح های مورد پسندتان از فروشگاه تهران اینتکس کنید . با توجه به ساختار بادی این محصول ، دریچه بادی نیز در بدنه طراحی گردیده است که از آن طریق می توانید محصول بادی خود را راه اندازی و از آن استفاده کنید .

جنس حلقه بادی شنا طرح دار

شرکت تولیدی بست وی یکی از موفق ترین و پر آوازه ترین تولید کنندگان محصولات بادی است که به دلیل ساخت محصولات با کیفیت و درجه یک ، به این محبوبیت بسیار زیاد رسیده است ، یکی از این دلایل استفاده از اجناس درجه یک و عالی می باشد که می توان به جنس وینیل اشاره کرد که حلقه بادی شنا طرح دار نیز از همین جنس ساخته شده است . وینیل با نام های دیگری از جمله پی وی سی و پلاستیک طبیعی نیز شناخته می شود .

علت نام گذاری این جنس با نام پلاستیک طبیعی منعطف نیز استفاده از مواد طبیعی و غیر شیمیایی می باشد که سبب آن شده است تا حلقه شنا بادی نیز کاملا ضد حساسیت باشد . از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن و همچنین طول عمر بالای آن اشاره کرد که عوامل محیطی به آن آسیبی وارد نمی کند .

مراقبت و نگهداری از حلقه بادی شنا طرح دار

حلقه بادی شنا طرح دار همانطور که در بخش قبلی اشاره شد از بهترین مواد ساخته شده است ، اما با توجه به لایه های نازک خود و ساختار بادی که دارد ، می تواند در برابر اجسام تیز آسیب پذیر باشد ، لذا بهتر است از برخورد اینگونه از اجسام تیز ، سطوح زبر ، حرارت های بالا ، ساییدگی و ... جلوگیری کنید تا محصول شما آسیبی ندیده و بتوانید سال های سال از محصولات خود استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...