حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی

bestway 91040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی یکی از محصولات جدید این شرکت بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول مناسب برای کودکان سه تا شش سال می باشد. شکل ظاهری این محصول برگرفته از شخصیت کارتون محبوب میکی موس است که طرفداران زیادی مخصوصا در بین دختران دارد. رنگ این محصول صورتی بوده که دارای دایره های سفید رنگ نیز می باشد که این ترکیب رنگ در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر ان جعبه این محصول هم تمام رنگی تولید شده که بر جذابیت های این محصول موقع انتخاب ان افزوده است. جنس این محصول از نوع وینیل بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد و سالیان سال می توانید از این کالا استفاده کنید. این حلقه بادی برای شنا کردن در استخر و اب های ارام مناسب می باشد. علاوه بر ان به دلیل داشتن وزن بسیار کم در دسته حلقه شناهای پرتابل قرار گرفته و به راحتی می توانید ان را حمل و جا به جا کنید. هم چنین با پمپ باد خود در مدت زمان بسیار کوتاه می توانید ان را باد کرده و استفاده کنید. این محصول زیبا را هم اکنون می توانید با کیفیت عالی از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

  نوع تفریحی ، نجات غریق
  قطر 56 سانتی متر
 طرح رویه میکی موس
  وزن 152 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
  پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده  بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا کودکانه
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی ، حلقه ای بسیار دوست داشتنی و زیبا برای کودکان می باشد که دارای طراحی دخترانه بوده و شاید بیشتر مورد توجه دختران نیز قرار بگیرد ، اگر به تصویر محصول نیز توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که این حلقه بادی به رنگ صورتی بوده یعنی پس زمینه ای صورتی رنگ دارد و رویه آن دارای طرح انیمیشن میکی موس می باشد که وجود پاپیون های زیبا و ... زیبایی خاص و چشم نوازی را به آن بخشیده است . این زیبایی به دلیل خلاقیت بسیار عالی شرکت اینتکس می باشد که سال های سال اقدام به تولید و ساخت حلقه های شنا بادی برای کودکان و بزرگسالان می کند . 

خرید حلقه شنا بادی برای کودکان می تواند برای آن ها بسیار کاربردی باشد ، چرا که این محصولات طراحی بادی داشته و اینچنین می تواند بر روی آب شناور مانده و حتی کودکان را نیز بر روی آب نگه دارد ، به همین دلیل است که کودکان می توانند از آن در استخر ها استفاده کرده و به همراه دوستان خود و یا بزرگتر ها حتی به بخش های عمیق تر آب بروند . همواره این موضوع را فراموش نکنید که در هنگام بازی کودکان آن ها را زیر نظر داشته باشید تا مشکلی برای آن ها در هنگام بازی به وجود نیاید . 

بزرگ ترین تفاوتی که میان حلقه شنا بادی کودک با حلقه های شنا بادی بزرگسال وجود دارد ابعاد آن ها می باشد . قطر 56 سانتی متری حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی آن را برای کودکان مناسب کرده است و کودکان بالای 3 یا 4 سال به بالا می توانند از این حلقه شنا بادی استفاده کنند . اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی می تواند تا یک وزن مشخصی را تحمل کند و در صورتی که کودکان سن بیشتر از 6 سال را دارند و یا وارد سنین نوجوانی شده اند نتوانند از حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی استفاده کنند . 

تولید کننده این حلقه شنا بادی یعنی برند بست وی برای اینکه محصول را تولید کند به مانند بسیاری از محصولات بادی دیگر خود از لایه های پی وی سی استفاده کرده است . این لایه ها طول عمر بالایی داشته و ضد آب هستند به همین دلیل بسیار مناسب برای استفاده بوده و کودکان می توانند سال های سال از آن استفاده کنند . البته این محصولات ممکن است آسیب نیز ببیند که در واقع علت آن نیز برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه بوده و یا ممکن است حلقه شنا بادی به جایی برخورد داشته باشد . 

ویژگی بسیار خوب حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی ، وزن سبک آن است که تنها 152 کیلوگرم وزن دارد ، این وزن بسیار پایین می تواند برای حمل کردن محصول بسیار کارایی داشته باشد ، به همین جهت حتی خود کودکان نیز می توانند به راحتی حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی را برداشته و با خود حمل کنند تا در استخر های عمومی یا استخر های شخصی ویلایی از آن استفاده کنند . شاید این سوال را داشته باشید که آیا می توان از حلقه بادی شنا طرح میکی موس بست وی در دریا نیز استفاده کرد ؟ در زمان هایی که آب دریا آرام است ، می توانید از این حلقه های شنا بادی در لب ساحل و در عمق پایین استفاده کرد . 

راه اندازی حلقه شنا بادی کاری ساده است و تفاوتی نیز با سایر حلقه های شنا بادی ندارد ، شما می توانید برای راه اندازی این محصول بادی از پمپ باد استفاده کنید . پمپ های بادی نظیر پمپ باد دستی که به سادگی عمل پمپاژ را انجام می دهد و نیازی به برق ندارد استفاده کنید . حتی با باد دهان نیز می توانید آن را باد کنید که شاید کمی زمانبر و اذیت کننده باشد . برای مراقبت هر چه بهتر از حلقه شنا بادی طرح میکی موس بست وی بهتر است که بدنه را خیلی زیاد از حد باد و راه اندازی نکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...