حلقه بادی شورتی اینتکس

intex 59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی مخصوص کودکان در نوع شرتی یکی از جالب ترین محصولات تفریحی مناسب سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این کالا در واقع می تواند به عنوان یک نجات غریق نیز برای فرزندان شما کاربرد داشته باشد. محصولی که کودکان هنگام استفاده از آن به خوبی در آن جای گرفته و می توانند با حالتی مطمئن و تعادل دار در آب های آرام سرگرم شوند. حلقه بادی شرتی اینتکس ,نوع جنس پی وی سی درجه یک ,با کیفیت بالا و تحمل فشار بالا ,ساخته شده  از طرح و رنگهای بسیار زیبا , مورد استفاده  برای کودکان در استخر , تولید شرکت اینتکس ,برای کودکان 3 تا 8 سال ,با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه بادی شورتی اینتکس از محصولات و لوازم شنا تفریحات آبی می باشد که برای کودکان در نظر گرفته شده است که با توجه به طراحی بی نظیر خود قابل استفاده برای کودکان سنین پایین می باشد ، بدین ترتیب کودکان نیز می توانند با استفاده از حلقه بادی شورتی اینتکس بر روی آب استخر شناور مانده و اینچنین به بازی و تفریحات آبی بپردازند . مدل های مختلفی از این محصولات توسط شرکت اینتکس تولید شده است که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . در بخش های بعدی به صورت کامل به بررسی حلقه بادی شورتی اینتکس خواهیم پرداخت .

تولید و طراحی حلقه بادی شورتی اینتکس

تولید و طراحی حلقه بادی شورتی اینتکس در واقع به صورت حلقه شنا بادی می باشد ، با این تفاوت که ساختار آن به صورت عروسکی می باشد و البته بخش کف آن به صورت شورتی طراحی شده است . طراحی عروسکی محصول سبب آن شده است تا کودکان علاقه بسیار زیادی به استفاده از این حلقه های شنا داشته باشند ، همچنین ساختار شورتی آن ها به کودکان اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی در داخل حلقه بادی نشسته و بتوانند بر روی آب شناور بمانند .

بنابراین کودک در هنگام بازی نگران فرو رفتن به داخل آب نخواهد بود و می تواند به صورت کامل و راحت بر روی حلقه بادی شورتی اینتکس بنشیند . اشکال عروسکی این محصولات و استفاده از دست و پاها در آن ها به کودک اجازه خواهد داد تا با گرفتن دستگیره ها تعادل خود را به خوبی حفظ کنند .

جنس بدنه حلقه بادی شورتی اینتکس

جنس بدنه حلقه بادی شورتی اینتکس از پی وی سی طرح چرم می باشد . pvc هایی که برای ساخت این محصول بادی استفاده شده است ، ضخامت بسیار خوبی داشته و البته از رنگ های متنوعی برای ساخت محصولات بادی استفاده شده است . طراحی بی نظیر این محصولات به واسطه لایه های پی وی سی صورت گرفته است و اعم از بخش های عروسکی و حلقه بادی شنا نیز از همین جنس تولید شده است . پی وی سی کاملا ضد آب است و هیچ مشکلی برای آن در هنگام استفاده حتی برای مدت طولانی پیش نخواهد آمد .

توصیه های مهم در نگهداری و مراقبت از حلقه بادی شورتی اینتکس

با توجه به اینکه محصولات بادی آسیب پذیر هستند ، بهتر است در نگهداری حلقه بادی شورتی اینتکس کوشا باشید و توصیه های لازم را به کودکان نیز کرده باشید تا آن ها هم مراقب محصول بادی خود باشند . برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه می تواند به آن آسیب وارد کند . ولی نگهداری اصولی سبب جلوگیری از آسیب دیدن خواهد شد . باد کردن زیاد بدنه می تواند به محصول آسیب وارد کند . ساییدگی و یا حرارت بالا نیز به محصول آسیب وارد خواهد کرد . پس از هر بار استفاده بهتر است که محصول را خشک کنید و آن را جمع نمایید . بهتر است برای مدت طولانی حلقه بادی شورتی اینتکس بدون استفاده در زیرآفتاب قرار نگیرد . 

تعمیرات حلقه بادی شورتی اینتکس

از خصوصیات و ویژگی هایی که می توان در رابطه با حلقه بادی شورتی اینتکس و حتی سایر محصولات بادی اشاره کنیم ، این است که شما می توانید محصولات خود را تعمیر کنید . برای تعمیرات حلقه بادی شورتی ، شرکت اینتکس در کنار محصول برچسب قرار داده است ، که این برچسب ها را با عنوان برچسب تعمیرات عرضه کرده است ، برچسب تعمیراتی می تواند به خوبی بخش آسیب دیده را پوشش دهد ، با تعمیرات اصولی محصول بادی ، هیچ بادی دیگر از آن درز خارج نخواهد شد . 

اینتکس برای اینکه بهتر بتوانید تعمیرات محصولات بادی را انجام دهید ، از برچسب هایی همجنس با بدنه استفاده کرده و برای تعمیرات ، چسب مایع مخصوص در نظر گرفته است که می توانید به وسیله این دو ، به خوبی بخش های سوراخ شده و پاره شده را ترمیم کنید . شما عزیزان می توانید تعمیرات خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید . زیرا فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای محصولات بادی خود و برای مشتریانش عرضه کرده است ، بنابراین اگر به دنبال دردسر های تعمیرات نیستید ، می توانید از این روش محصول آسیب دیده خود را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...