حلقه شنای طرح دیزنی کودک

bestway 91043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دیزنی کودک یکی از جدیدترین نوع حلقه های شنا از نظر طراحی رویه بدنه بوده که توسط شرکت بست وی برای سنین 3 تا 6 سال طراحی و تولید گشته است. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از رویه ای لطیف و راحت بهره مند است. این کالا برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها مناسب بوده و علاوه بر تفریحات آبی به عنوان غریق نجات ساده نیز کاربرد خواهد داشت. محصولی که در طرح ها و اندازه مختلف دیگری نیز طراحی شده و و تنها توسط کوچکترین پمپ های باد دستی نیز قابل راه اندازی خواهد بود. حلقه های شنا بادی برای استفاده در مسافرت ها بسیار کاربرد دارند و شما می توانید آن ها را با خود به مسافرت برده و از آن در هر لحظه استفاده کنید . کودکان نیز همواره دوست دارند که از این حلقه های شنا بادی در مسافرت ها به خصوص مسافرت به سواحل دریا از این محصولات بادی استفاده کنند . زیبایی ظاهری این حلقه شنا بادی آن را برای استفاده دختران بسیار مناسب تر کرده است . 

  • حلقه شنای طرح دیزنی کودک
  • قطر: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 11 سانتی متر
  • مناسب سنین 3 تا 6 سال
  • قابل استفاده در انواع استخر
  • کد محصول: bestway 91043

حلقه شنا بادی کودک طرح دیزنی کودک بدون شک برای کودکان به خصوص دختران می تواند یکی از محبوب ترین حلقه های شنا بادی باشد که می توانند از آن استفاده کنند و تفریحات آبی بی نظیر و دلچسبی را رقم بزنند . حلقه های شنا بادی همانطور که از نامشان مشخص است به صورت یک حلقه و با طراحی بادی ساخته شده اند که برای شنا کردن مناسب بوده و می تواند برای کودکانی که نمی توانند به قسمت های عمیق تر آب بروند کمک کند تا با اطمینان بیشتر بتوانند با شناور ماندن بر روی آب به قسمت های عمیق استخر بروند . این حلقه شنا بادی حتی برای استفاده در آب های آزاد مانند دریا نیز مناسب هستند ولی به شرط اینکه از سواحل و بخش های کم عمق آب از آن استفاده کنند و سعی کنند که در روز هایی که دریا آرام و بدون موج است از آن بهره مند شوند .

حلقه های شنا بادی که برای کودکان طراحی می شوند از نظر ابعادی نسبت به مدل های بزرگسال کوچک تر هستند و به همین جهت می توانند وزن های کم تری را نیز تحمل کنند و البته برای استفاده کودکان نیز بسیار راحت تر خواهند بود ، زیرا ابعاد آن ها کوچک و متناسب با کودکان بوده و در صورت استفاده نیز بسیار راحت خواهند بود . روش های استفاده از حلقه شنای طرح دیزنی کودک متنوع بوده و کودکان می توانند آن طور که دلخواهشان است از حلقه شنا بادی استفاده کنند . رده سنی که به واسطه قطر 56 ساتی متری محصول برای حلقه شنای طرح دیزنی کودک در نظر گرفته شده است ، سنین 3 تا 6 سال است .

اگر به تصویر حلقه شنا بادی توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که رویه آن از کاراکتر های بسیار محبوب دختران برگرفته شده است و شما می توانید طرح انیمیشن های دیزنی همچون سیلندرلا ، ملکه برفی ، سفید برفی ، کیسوکمند و ... را مشاهده کنید که ظاهر حلقه شنا بادی را بسیار زیبا تر کرده است ، به خصوص رنگ پس زمینه آن که به صورت هاله های رنگی و ترکیبی از رنگ های زیبا ساخته شده است که بدون شک برای هر کودکی بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود .

قطر حلقه یعنی ضخامت بدنه آن نیز 11 سانتی متر می باشد که متناسب با قطر اصلی حلقه شنا بادی بوده و برای استفاده کودکان بسیار مناسب می باشد . ویژگی بسیار خوبی که حلقه های شنا بادی دارند این است که می توانند وزن های بسیار بالاتری را تحمل کنند و حتی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند ، به مراتب به خوبی می توانند وزن های بالا را نیز تحمل کنند . بخش بیرونی بدنه حلقه شنا بادی از طراحی چرمی بوده و به همین دلیل نیز زیبا تر از مدل های شفاف یا رویه براق می باشد .

حلقه شنای طرح دیزنی کودک قابلیت استفاده از پمپ باد را برای راه اندازی را ایجاد کرده و با توجه به دریچه بادی که بر روی بدنه آن قرار داده شده است شما می توانید با انواع پمپ ها برای راه اندازی استفاده کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد دستی برای راه اندازی مناسب تر هستند و نیازی به برق هم ندارند . توجه کنید که در هنگام راه اندازی میزان باد حلقه شنا بادی را اندازه گیری کنید و بیش از اندازه بدنه را باد نکنید چرا که اینکار باعث می شود که حلقه شنا بادی تحت فشار قرار گرفته و یا آسیب ببیند .

بدنه حلقه شنا بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، به همین دلیل نیز به سختی آسیب می بینند به خصوص اگر تحت فشار قرار گرفته و یا ضربه به آن وارد شود ، ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای ساخت محصولات بادی همچون حلقه شنای طرح دیزنی کودک لاجرم از لایه های نازکی استفاده شده است که ممکن است در برخورد اجسام تیز و برنده اسیب ببیند ، به همین دلیل به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید و آن ها به درستی استفاده کنید . با توجه به اینکه حلقه شنای طرح دیزنی کودک برای کودکان است ، این توصیه ها را به آنها کرده تا این محصولات آسیبی نبینند . شما می توانید این محصول را از فروشگاه intex به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...