حلقه شنا بادی با طرح اسب اینتکس

36523

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی با طرح اسب اینتکس یکی از منحصر به فرد ترین حلقه های شنای کودک بوده که به دلیل ظاهری زیبا و متفاوت از محبوبیت بالایی برخودار است. این محصول قابل استفاده برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده قادر است وزنی بالغ بر 40 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل با دوام و نرمی و انعطاف پذیری بالا استفاده شده که دارای طول عمری بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده نمایید. این محصول دارای بدنه ای سفید رنگ بوده که با نمای یک اسب زیبا طراحی شده است. بخش حلقه ای محصول نیز دارای طرح های زیبا و رنگارنگی منطبق با روحیات کودکانه بوده که به زیبایی محصول می افزاید. این محصول به دلیل داشتن وزنی کم و امکان حمل و نصب اسان یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید کالا را ترمیم نمایید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع تفریحی 
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی با طرح اسب اینتکس

حلقه شنا بادی با طرح اسب اینتکس یک نمونه متفاوت و جذاب برای تفریحات ابی کودکان بوده که در سال جدید میلادی توسط این شرکت بزرگ طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای منطبق با علایق کودکانه بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید حلقه شنا بادی متناسب با ورحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری استاندارد داشته تا ایمنی ان ها را در استفاده تضمین کند. از سوی دیگر این محصولات نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواورانه منطبق با علایق این گروه دارد. با رعایت این نکات اساسی و مهم حلقه شنا بادی با طرح اسب اینتکس به بازار های جهانی معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که بر روی ان یک دریچه باد استاندارد برای راه اندازی اسان تعبیه شده است. این محصول دارای رنگی کاملا سفید و زیبا که در بخش ابتدایی این می توانید یک عروسک بادی به طرح اسب را مشاهده نمایید. اساس کار این گروه محصولات شناور باقی نگه داشتن کودک بر روی سطح اب با ایمنی کامل می باشد. کودک می تواند از عروسک بادی این محصول برای حفظ تعادل خود در زمان تفریحات ابی استفاده نماید. بر روی بدنه این محصول طرح های فانتزی و رنگارنگی در طیف رنگی صورتی و زرد و سبز به چشم خورده که به زیبایی این کالا می افزاید. این محصول مناسب استفاده کودکان بوده و برای استفاده در تمامی اب های ارام توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که دارای ساختاری بادوام و انعطاف پذیر وبده تولید می کند. کف محصول همواره با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضاهای باز نیز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 900 گرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. این کالای استثنایی با ارگونومی گرد خود دارای قطری برابر 86 سانتی متر بوده که ارتفاع ان از بخش کف تا بالاتری سطح عروسک بادی سرخود ان معادل 102 سانتی متر می باشد. البته ارتفاع حلقه اصلی محصول تنها 25 سانتی متر بوده تا مانع از غوطه ور شدن کودک در داخل اب شود. این محصول استثنایی قادر است به راحتی وزنی بالغ بر 40 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 40 کیلوگرم بر بدنه ان بپرهیزید. همچنین اجسام نوک تیز را بر روی بدنه محصول وارد نسازید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

حلقه شنا بادی با طرح اسب اینتکس محصولی استاندارد با طول عمر بالا بوده که قابل استفاده در تمام اب های ارام می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...