حلقه شنا بادی با طرح روباه

123654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی با طرح روباه از جمله جذاب ترین محصولات مورد نیاز کودکان برای تفریحات ابی بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه با طرح روباهی فانتزی بوده که توانسته به محبوبیت بالایی در میان کودکان دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با دوام و نرمی بالا استفاده می شود. پس مس توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده کنند. اساس طراحس این محصول برای تفریحات ابی در اب های ارام در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. این محصول دارای وزنی کم و تحمل وزنی بالا می باشد. به همین دلیل یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. در داخل بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه اسیب از ان استفاده کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی 
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی با طرح روباه

حلقه شنا بادی با طرح روباه یک محصول منحصر به فرد برای استفاده کودکان بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و فانتزی بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید حلقه شنا بادی بر اساس روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار حلقه های شنا بادی ایمن نگه داشتن افارد بر روی سطح اب در حالت شناور می باشد. از سوی دیگر محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری شاد و بر اساس علایق ان ها دارد. با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از این گروه محصولات شاهد تنوع بسیار بالایی در این زمینه هستیم. شرکت بزرگ بست وی با توجه به این نکات در سال جدید توانسته حلقه شنا بادی با طرح روباه را به بازار معرفی کند. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای گرد برخوردار بوه که بخش قرار گرفتن مصرف کنندگان در حلقه میانی می باشد. در بخش ابتدایی این محصول یک عروسک بادی سرخود با نمای یک روباه خندان به چشم خورده که با روحیات کودکانه منطبق است. کودکان می تواند از این عروسک بادی سرخود در جهت حفظ تعادل خود نیز استفاده نماید. بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های نارنجی و سفید و مشکی بوده که بسیار چشم نواز است. این محصول دارای ساختاری استاندارد برای استفاده در تمامی آب های آرام می باشد. شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر برای کودکان خود استفاده کنید.

جنس بدنه

کیفیت جنس بدنه هر محصولی تاثیر مستقیم بر طول عمر ان دارد. شرکت بست وی نیز در همین راستا برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی با ساختاری نرم تولید می کند. کف این محصول از نوع پی وی سی دولایه است. زیرا این بخش همواره با سطح اب در تماس بوده و وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این محصول سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی است. به همین دلیل می توانید در فضاهای باز نیز از ان استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول با وزن بدنه 900 گرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول گرد بوده که شامل قطری برابر 86 سانتی متر و ارتفاعی معادل 102 سانتی متر می باشد. این محصول قادر است وزنی بالغ بر 40 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

اغلب محصولات بادی مراحل راه اندازی اسان و مشابهی دارد. این محصول نیز برای استفاده لازم بوده ابتدا از بسته بندی خارج شده و در یک محیط مسطح باز شود. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه به راحتی راه اندازی می شود. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 40 کیلوگرم به بدنه ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه این کالا جذاب جدا خودداری نمایید. در راستای خدماتپس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولاتی بادی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب برای تعمیرات تخصصی محصول را به دفتر این نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

حلقه شنا بادی با طرح روباه محصولی با امکان حمل و نصب اسان بوده که ساختاری کودکانه و طول عمری بالا دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...