حلقه شنا بادی بزرگسال

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنای بادی مخصوص کودکان و همچنین بزرگسالان محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم زیبا و شیک. این حلقه بادی از کیفیت بالایی برخوردار بوده که علاوه بر تفریحات آبی می توان از آن به عنوان غریق نجات نیز استفاده کرد. اما این محصول دارای دو دستگیره پلاستیکی بوده که جهت حفظ تعادل بیشتر و حمل در این کالا قرار داده شده است. این حلقه شنا بادی طرح گل با توجه به ظاهری که دارد بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و به خصوص برای دختران و خانم ها می تواند از جذابیت بیشتری نیز برخوردار باشد . از ویژگی های بسیار خوبی که حلقه های شنا بادی دارد می توان به قابلیت استفاده از آن ها در بازه های سنی مختلف اشاره کرد ، همچنین به خوبی می توانند این محصولات بادی وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کنند ، به همین دلیل نیز شما می توانید با خیالی راحت تر از آن ها استفاده کنید . این حلقه های شنا بادی حمل بسیار آسانی دارند و می توانید از آن ها در انواع استخر ها حتی در بخش های عمیق آب نیز استفاده کرد . 

 نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای دستیگره سرخود
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی یک وسیله بادی بسیار دوست داشتنی و کاربردی برای شنا کردن و یا تفریحات آبی می باشد که در مدل های مختلف با طرح های گوناگون تولید شده اند . حلقه شنا بادی همچنین از نظر رده سنی نیز مختلف است و به طور کلی به دو دسته بندی حلقه شنا بادی کودک و حلقه شنا بادی بزرگسال تقسیم می شوند که به واسطه داشتن قطر 97 سانتی متری در این حلقه شنا بادی ، استفاده از آن برای بزرگسالان کاملا مناسب است . اینکه گفته می شود یک حلقه شنا بادی برای بزرگسالان است ، حتی کودکان بالای 10 سال و نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند و این بزرگترین ویژگی است که یک حلقه شنا بادی بزرگسال دارد . 

حلقه شنا بادی اینتکس در مدل های مختلفی تولید شده است و اگر به تصاویر توجه داشته باشید مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده خواهید کرد . در این میان شما تصویر 5 حلقه شنا بادی را مشاهده می کنید که هریک از آن ها ویژگی های ظاهری مختلفی را دارند . یکی از این حلقه های شنا بادی دارای طراحی رویه شبیه به گل است که با استفاده از گل های رنگی به خصوص قرمز و پس زمینه آبی رنگ ، زیبایی بسیار خوبی را به خود گرفته است که باعث شده افراد علاقه زیادی به استفاده از این نوع از حلقه های شنا بادی داشته باشند . در مشاهده سایر تصاویر این حلقه های شنا بادی مشاهده می کنید که تمامی آن ها مشترکا طراحی گل دارند و تنها نوع رنگ آن ها و طرحشان فرق دارد که با توجه ترکیبات رنگی بسیار عالی و طیف های رنگی بسیار دوست داشتی ، این محصولات بسیار شیک و زیبا شده اند .

به همین دلیل نیز شما می توانید با دستانی باز تر این حلقه های شنا بادی را با سلیقه شخصی خود خریداری کنید . توجه داشته باشید که تمامی مدل ها هم سایز بوده و تنها از نظر ظاهری فرق دارند ، به همین دلیل نیز تمامی ویژگی آن ها مشترک است . از دیگر ویژگی های مشترکی که میان تمامی این حلقه های شنا بادی وجود دارد ، وجود دو دستگیره پلاستیکی در بدنه آن است که باعث شده تا افراد در هنگامی که از حلقه شنا بادی استفاده می کنند بتوانند با گرفتن آن ها تعادل خود را حفظ کنند . توجه داشته باشید که این دستگیره ها بسیار کاربردی بوده و شما می توانید در زمان هایی که بر روی حلقه شنا بادی نشسته اید از افتادن به داخل آب جلوگیری کنید به خصوص در زمان هایی که آب مواج است .

این دستگیره ها پلاستیکی بوده و نحوه قرار گیری آن در بدنه بسیار عالی بوده و باعث استحکام بالای دستگیره ها شده است ، به همین دلیل در صورت کشیده شدن دستگیره ها نیز صدمه ای به بدنه حلقه شنا بادی وارد نخواهد شد . از حلقه های شنا بادی می توان به روش های مختلفی استفاده کرد ، می توان بر روی آن نشست و یا دستان خود را به دور آن حلقه کنید و حتی وارد حلقه شوید . از ویژگی بسیار خوب این محصولات می توان به قابلیت استفاده از آن ها در عمق های بالا و حتی در آب های نسبتا مواج اشاره کرد . از قدیم الایام از حلقه های شنا که به تیوپ بادی نیز معروف بودند استفاده می شد ، به خصوص برای نجات افرادی که از قایق به داخل آب می افتادند .

حال این وسایل با تغییراتی که در ظاهر آن ها انجام شده است ، شکل و شمایل زیباتری را به خود گرفته و یک وسیله بازی به شمار می آید . راه اندازی و استفاده از حلقه شنا بادی در مدل های مختلف نیز بسیار آسان بوده و شما حتی می توانید با استفاده از پمپ باد راه اندازی را به مراتب آسان تر و سریع تر کنید . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . دریچه باد در بدنه تمامی محصولات بادی و حلقه های شنا بادی وجود دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...