حلقه شنا بادی بزرگ River Rat

intex 68209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگ River Rat یکی از حلقه شنا های پر طرفدار اینتکس می باشد که طراحی زیبا و دوست داشتنی دارد. این محصول به دلیل محبوبیت بالا در سال 2018 با تغییرات ظاهری همراه شده است و بخش های مختلفی به بخش ظاهری آن افزوده شده است. دیواره ها به صورت کامل از تم رنگی سبز و مشکی بهره می برند و در برخی قسمت ها رنگ های سفید و خاکستری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.  برای بهره گیری از امنیت بیشتر این محصول دارای دو محفظه باد می باشد و ضخامت دیواره های آن در بخش بالایی برابر با 0.35 میلی متر و بخش پایینی آن برابر با 0.40 میلی متر می باشد که برای کالایی در این رده بسیار مناسب است. این کالا دارای بسته بندی کارتنی و رنگی می باشد که با وزن 1.3 کیلوگرمی آن می تواند به سادگی حمل شده و در محل جدیدی مورد استفاده قرار گیرد.

 نوع تفریحی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 وزن  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 ضخامت لایه ها  0.40 و 0.35 میلی متر
 تحمل وزن  120 کیلوگرم
 پمپ  خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها دارای طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی بزرگ River Rat از معدود حلقه های شنا بادی است که دارای ابعاد و قطر بسیار بزرگ 122 سانتی متری می باشد که باعث شده است تا هر فرد بزرگسالی حتی با وزن های بالا به خوبی بتواند از این حلقه شنا بادی استفاده کرده و لحظات شادی را برای خود رقم بزند . حلقه های شنا بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، بسیار مناسب برای شنا کردن هستند و حتی بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند به سادگی بر روی آب شناور بمانند و به بخش های عمیق تر آب بروند از این محصولات بادی استفاده می کنند . 

حلقه شنا بادی یا همان تیوپ های بادی محصولاتی بسیار ایمن هستند که گاهی از آن برای نجات نیز استفاده می شود ، زیرا طراحی بادی می تواند باعث شود که شما بتوانید بر روی آب شناور بمانید و حتی در بخش های عمیق تر آب نیز بتوانید با حلقه کردن دستان خود به دور این محصول و یا رفتن بر روی آن و نشستن در بخش حفره مرکزی و حتی با رفتن به داخل حلقه شنا بادی از آن استفاده کنید . یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با حلقه شنا بادی بزرگ River Rat این است که به خوبی می تواند تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند و این یکی از بزرگترین صفات و ویژگی هایی است که یک حلقه شنا بادی دارد . 

این در حالی است که برخی دیگر از محصولات بادی موجود در بازار که برای تفریحات آبی استفاده می شوند ، همچون شناور ها و تشک های بادی روی آب نیز نمی توانند به خوبی تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کنند . طراحی رویه حلقه شنا بادی نیز بسیار زیبا و جذاب است ، استفاده از رنگ های مشکی و سبز و طراحی موش خشن و متن ریور ریت ، جلوه خاص و منحصر به فردی را برای حلقه شنا بادی بزرگ River Rat ایجاد کرده است . در بدنه حلقه شنا بادی همچنین یک دریچه بادی برای راه اندازی حلقه شنا قرار داده شده است که می توانید از آن طریق برای راه اندازی محصول اقدامات لازم را انجام دهید . 

این دریچه باد به نوعی طراحی شده است که شما می توانید با پمپ های باد موجود در بازار و حتی در فروشگاه تهران اینتکس ، آن را راه اندازی کنید . با توجه به اینکه حلقه شنا بادی River Rat ابعاد بزرگی دارد ، داشتن یک پمپ باد برای راه اندازی می تواند بسیار کاربردی باشد . وزن بسته بندی حلقه شنا بادی بزرگ ، 1.3 کیلوگرم است که یک وزن متوسط برای محصول به شمار آمده و شما می توانید به سادگی آن را برداشته و جابجا کنید . برای تولید بدنه از لایه های پی وی سی استفاده شده است و اینتکس که تولید کننده حلقه شنا بادی بزرگ River Rat می باشد از لایه هایی با ضخامت 0.35 و 0.40 سانتی متر استفاده کرده است .

ویژگی خوبی که حلقه شنا بادی بزرگ River Rat دارد ، همان وزن بسیار پایین و حجم بسته بندی کوچشان است که حمل را ساده تر کرده است و شاید بسیاری از افراد در کنار کارایی متفاوت حلقه شنا بادی بزرگ River Rat و سایر حلقه های شنا بادی ، به دلیل سبک بودن از این محصولات بادی استفاده می کنند . بخش مرکزی حلقه شنا بادی به شما اجازه می دهد تا وارد حلقه شنا شوید و پاهای خود را در داخل آب آویزان نمایید . ارتفاع 35 سانتی متری این حلقه شنا بادی نشان دهنده بزرگ بودن حلقه دارد . 

شناور های بادی برند اینتکس کاملا ضد حساسیت هستند و آسیبی به پوست نمی رسانند ، طول عمر آن ها نیز بسیار بالاست و شما می توانید برای طولانی مدت از آن ها استفاده کنید . به شرط اینکه از برخورد جسم های نوک تیز و برنده جلوگیری کنید . هر چه وسعت آسیب دیدگی کم باشد، شما شانس این را دارید که با استفاده از برچسب های تعمیراتی نسبت به تعمیر بدنه اقدام کنید . ولی در صورتی که پارگی وسیع تر باشد ، شما نمی توانید از محصول استفاده نمایید . نکته دیگری که مطرح است ، این است که نباید از حلقه شنا بادی بزرگ River Rat در خشکی و به عنوان یک صندلی استفاده کرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...