حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ

bestway 36153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بست وی از جدید ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که در کاتالوگ سال 2020 میلادی که توسط این شرکت ارائه شد ، این محصول یک کالای زیبا و پر فروش لقب گرفت. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این حلقه شنا همان طور که از اسمش پیداست با بهره گیری از طرح پر شکل گرفته است. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که بخش های داخلی این محصول از پر با رنگ های شاد و جذابی نظیر صورتی ، آبی و بنفش طراحی شده است که باعث شده تا جلوه فوق العاده ای را شاهد باشیم. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول نیز می توانید طرح دیگری از پر طاووس را هم مشاهده کنید که با ظرافت و جذابیت خاصی بر روی این محصول نقش بسته است. در کنار این موارد باید به بنفش بودن رنگ اصلی این حلقه شنا هم اشاره کنیم که قطعا باعث زیبایی های این محصول شده است. این حلقه شنا وزن کمی را هم داراست که به راحتی قابل حمل و نقل خواهد بود. هم چنین این حلقه شنا برای افراد بالای 10 سال قابل استفاده خواهد بود.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 10 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ از زیبا ترین حلقه های شنا بادی بزرگسال می باشد که برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگتر ها تولید شده است و با توجه به اینکه سایز بزرگی دارد ، بسیار مناسب برای بالغین بوده و آن ها نیز می توانند با استفاده از حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ به داخل آب رفته و حتی به قسمت های عمیق تر آب بروند و به شنا کردن و بازی بپردازند . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ و یا سایر حلقه شنا بادی دارند ، می توان به ایمنی بسیار عالی آن و امکان استفاده در آب های عمیق تر و خروشان اشاره کرد . به شرط اینکه تا حدودی شنا کردن را یاد گرفته باشید و سعی کنید که به جاهای خطرناک نروید . 

اما از حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ به راحتی می توانید در آب استخر ها و در سواحل آرام دریا استفاده کرده و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید .یک حلقه شنا بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند و بر خلاف شناور های بادی روی آب بهتر می تواند وزن افراد را تحمل کند . با توجه به اینکه حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ دارای قطر 91 سانتی متری است و همچنین می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، استفاده از آن برای سنین بالای 10 سال مناسب می باشد . بنابراین حتی نوجوانان نیز می توانند از حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ استفاده کنند . ولی برای اینکه کودکان از حلقه شنا بادی استفاده کنند بهتر است که مدل های کودک را خریداری کنید که در فروشگاه تهران اینتکس نیز موجود است .

حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ در دو رنگ زیبا طراحی شده است که یکی از این مدل ها دارای بدنه ای بنفش رنگ است که بخش بدنه آن به صورت شفاف در نظر گرفته شده است . بست وی برای ساخت حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ از لایه های شفاف و ضخیم پی وی سی استفاده کرده است که زیبایی حلقه شنا بادی را افزایش داده و آن را منحصر به فرد و بسیار زیبا کرده است . بست وی برای اینکه محتویات داخلی حلقه شنا بادی قابل مشاهده شده باشد ، بدنه را به صورت شفاف طراحی کرده است و داخل آن را با کاغذ های رنگی که رنگ آبی و قرمز دارند ، پر کرده است تا حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ واقعا به یک حلقه شنا بادی شیک و جذاب تبدیل شود . 

در بدنه حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ همچنین یک پر طاووس نیز نقش بسته است که زیبایی حلقه شنا بادی را بیش از پیش زیبا تر کرده است . با توجه به این موارد می توان گفت که حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ یکی از زیبا ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را خریداری کنید . حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ توسط برند بست وی تولید شده است که یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید حلقه شنا بادی و سایر لوازم شنا و تفریحات آبی می باشد و از کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد . 

در بدنه حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ یک دریچه باد قرار داده شده است که این دریچه باد به شما اجازه می دهد تا بتوانید برای راه اندازی محصول از پمپ های باد کمک بگیرید . هر چند حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ بزرگ به مانند سایر محصولات بادی نبوده و حجم محفظه آن بسیار بزرگ نیست و شما می توانید به راحتی آن را نصب و راه اندازی کنید .

حجم بسته بندی این نوع از محصولات به دلیل بادی بودن بسیار کم است و به سادگی می توانید آن را در مسافرت ها نیز استفاده کنید . این حلقه تنها 50 گرم وزن دارد که وزن بسیار پایین و ناچیزی بوده و همچنین حجم بسته بندی آن 5*17*20 سانتی متر می باشد . با این اوصاف به راحتی و بدون اینکه فضایی اشغال شود می توانید در هر جایی حلقه شنا بادی زیبای رنگارنگ و شفاف را با خود به همراه داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...